س 28 فروردین 1403 ساعت 10:19

پیگیری حل مشکلات کرمانشاه بسیار مهم تر از پرداختن به مسائل حاشیه ای است

پیگیری حل مشکلات کرمانشاه بسیار مهم تر از پرداختن به مسائل حاشیه ای است

به گزارش سلام پاوه و به نقل ازایرنا : یک عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه، پیگیری حل مشکلات استان را بسیار مهمتر از پرداختن به مسائل حاشیه ای و اختلاف نظرهای سیاسی دانست و از مسوولان و گروه های سیاسی خواست تا بیش از هرچیزی به توسعه کرمانشاه فکر کنند. ˈنعمت الله منوچهریˈ روز سه […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل ازایرنا : یک عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه، پیگیری حل مشکلات استان را بسیار مهمتر از پرداختن به مسائل حاشیه ای و اختلاف نظرهای سیاسی دانست و از مسوولان و گروه های سیاسی خواست تا بیش از هرچیزی به توسعه کرمانشاه فکر کنند.

ˈنعمت الله منوچهریˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه کرمانشاه با وجود داشتن استعدادها و پتانسیل های بالا آنگونه که باید نتوانسته به رشد و توسعه دست یابد، اظهار داشت: دکتر منوچهریامروز وظیفه اصلی همه مسوولین استان تلاش برای ارتقای شاخص های مثبت و تعدیل و کاهش شاخص های منفی آن است.

وی با بیان اینکه تمامی مسوولین باید در مقابل مردم و افکار عمومی پاسخگو باشند، خاطرنشان کرد: عدم توسعه یافتگی استان و مشکلاتی که مردم با آن مواجه هستند جای هیچ گونه وقت تلف کردن را باقی نگذاشته و دست اندرکاران امر باید شبانه روز برای بهبود زندگی و معیشت مردم تلاش کنند.

منوچهری ادامه داد: در آخرین آمار ارائه شده کرمانشاه متاسفانه رتبه اول بیکاری را به خود اختصاص داده است به همین دلیل مردم انتظار دارند که مسوولین به دنبال راه حلی برای برون رفت از وضعیت موجود باشند و شرایطی ایجاد کنند تا معضل بیکاری مردم و بخصوص جوانان این دیار را کمتر آزار دهد.

نماینده پاوه و اورامانات در ادامه و با تاکید بر اینکه مردم اولین افرادی هستند که از اختلافات سیاسی ضربه می خورند، یادآور شد: حق مردم و بخصوص اهالی استان کرمانشاه نیست که این همه مشکلات داشته باشند و نباید این مسئله را فراموش کرد که نظام به حضور همین مردم قدرشناس و ولایی در عرصه های مختلف نیاز مبرم دارد.

وی خاطرنشان کرد: فارغ از اینکه حق با کدام جریان و گروه است باید برای مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار کرمانشاه شبانه روز کار کرد و زحمت کشید تا بتوان وضعیت بهتری را برایشان رقم زد.

منوچهری در پایان از تمامی احزاب و گروه های سیاسی استان خواست تا به دور از هرگرایشی که دارند با حفظ اتحاد، همدلی و یگانگی دست به دست هم داده و برای رونق و توسعه استان تلاش کنند.