پ 09 فروردین 1403 ساعت 23:27

یوسفی : حقوق شهروندی زمانی می تواند درمدیریت شهری دیده شود که برابری وعدالت رابرای همه مطالبه نماید.

یوسفی : حقوق شهروندی زمانی می تواند درمدیریت شهری دیده شود که برابری وعدالت رابرای همه مطالبه نماید.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از پاوه پرس، عضو شورای اسلامی شهر پاوه در جمع نمازگزاران مسجد دوخان پاوه حقوق شهروندی را هدیه ی الهی برشمرد و آن را منبعث از ذات وفطرت انسان ها برشمرد. حقوقی که برابری وعدالت را برای همه مطالبه مینماید. بطوریکه همه ی ساکنین شهر را با یک […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل از پاوه پرس، عضو شورای اسلامی شهر پاوه در جمع نمازگزاران مسجد دوخان پاوه حقوق شهروندی را هدیه ی الهی برشمرد و آن را منبعث از ذات وفطرت انسان ها برشمرد. حقوقی که برابری وعدالت را برای همه مطالبه مینماید. بطوریکه همه ی ساکنین شهر را با یک نظر ونگرش و آنهم باهم ببیند.

محمد فاروق یوسفی بی اعتمادی را مشکل مهم واساسی شهرداری ها عنوان نمود وافزود: حلقه مفقود بی اعتمادی بین مردم ومدیریت شهری را می توان درعملکرد بدون برنامه ی شهرداری ها فاروق یوسفی جستجو نمود، عاملی که به افزایش مشکلات در شهرها منتهی می گردد.

وی یکی از مشکلات شهرداری ها را درعدم انضباط اداری ومالی توصیف نمود وآن رادر بی اعتمادی های موجود بی تاثیر ندانست بطوریکه این امر سهم بسزایی را در ایجاد بی اعتمادی تاکنون ایفاء نموده است ، بنابراین شورا وشهرداری باید بدین امر توجه ویژه نمایند، امری که خوشبختانه نوید آن را در شهرداری پاوه شاهدیم..

یوسفی وظیفه شورای اسلامی شهر را در این راستا خطیر دانست وافزود: شورای شهر باید درچارچوب فعالیت های خویش دیوار بی اعتمادی موجود بین مردم ومدیریت شهری را در یک شیب ملایم کاهش دهد.

عضو شورای اسلامی شهر درخصوص راهکار شورای پاوه خاطرنشان نمود: باید از جایی این امر شروع گردد تا مردم به مدیریت شهری اعتماد نماید، ما اینکار را با تلاش وهمراهی نیروهای تأثیرگذار شهرمان شروع نموده ایم و به برونداد آن نیز بسی خشنودیم بطوریکه نشست های متعدد با اصحاب رسانه، هنرمندان ( موسیقی، نقاشی، تأترو…)، شاعران، نویسندگان، ورزشکاران، بانوان واخیراً نیز شورایاران پیامد مثبتی را در جامعه به وجود آورده است. ما همه را به فکر نمودن وهمراهی نمودن ترغیب وتشویق می نمائیم تا مسئولانه در خصوص جریانات پیش رو اظهار نظر کارشناسانه ومصلحت جویانه داشته باشند.

ایشان در ادامه تصریح نمود : دیگردر این شهر فقط ۷ نفر نماینده مردم نیستند همه ی آنهایی که دعوت شده اند ویا می شوند به عنوان ناظر می توانند درتصمیمات درون شهری اعمال نظر نمایند، خیلی از نظرات سازنده از جمع منتج می گردد وما به آینده به سبب وجود این تعاملات خوشبین وخشنود هستیم.

محمدفاروق یوسفی گفت: ما کار مدیریت شهری را سیاست گذاری، برنامه ریزی، ساماندهی ونظارت بر اداره امور شهر وشهرداری می دانیم، اهمیت موضوع مدیریت شهری با این شرایط در تدوین برنامه های پیش رو است ، حال زمانی اعتماد مرد م جلب می گردد که شهروندان بیشترین مشارکت را در تصمیم گیری ها از خود نشان دهند. و شورای شهر این هدف را دنبال می نماید.

یوسفی اظهار نمود: ما پروسه ی انتخاب معتمدین و شورایارها را در سطح محلات را ناشی از بلوغ اجتماعی مردم درتصمیم گیری ها دانسته وآن را نقطه قوت شورای اسلامی شهر پاوه می دانیم، شورای که شفافیت را دنبال می نماید و خواهان نظارت معمول ومستمر آحاد جامعه نیزدر این راستا می باشد. برای تحقق هرآنچه گفت شد باید ،مردم ومدیریت شهری هر دو را در کنار هم دیده ببینیم و …

در ادامه بحث هایی در خصوص مسائل مختلف مطرح ودر نهایت جناب آقایان : نجیب لطف الهی، نجیب صیافی، صباح نقشی، فایق احسانی وکمال هدایتی به عنوان شورایار محله مورد نظر انتخاب شدند.

شورا یار

یک پاسخ برای “یوسفی : حقوق شهروندی زمانی می تواند درمدیریت شهری دیده شود که برابری وعدالت رابرای همه مطالبه نماید.

  • بی طرف در تاریخ مرداد 6, 1393 گفت:

    خدمت اقایان شورا عرض می کنیم که آیا کسانی می توانند به شما مشورت ارایه دهند که با ید حتما در مسجد و اهل مسجد باشند شما اگر نیتتان خیر است باید از تمامی صاحب نظران در هر فکر و مرامی استفاده کنید چرا این بر مردم ثابت شده کسانی که در صف اول مساجد هستند بیشتر از مردم عادی در فکر دروغ و ریا و کلاهبرداری هستند