پ 09 فروردین 1403 ساعت 19:46

امام جمعه پاوه، کشتار مردم بیگناه غزه را محکوم کرد

امام جمعه پاوه، کشتار مردم بیگناه غزه را محکوم کرد

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا : امام جمعه پاوه از مجامع بین المللی و مدعی حقوق بشر بویژه سازمان ملل به دلیل سکوت در قبال جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی و کشتار مردم بیگناه غزه انتقاد کرد.  به گزارش سلام پاوه و به نقل ازخبرنگار ایرنا، ماموستا ملا قادر قادری روز یکشنبه […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا : امام جمعه پاوه از مجامع بین المللی و مدعی حقوق بشر بویژه سازمان ملل به دلیل سکوت در قبال جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی و کشتار مردم بیگناه غزه انتقاد کرد.

 به گزارش سلام پاوه و به نقل ازخبرنگار ایرنا، ماموستا ملا قادر قادری روز یکشنبه در جلسه شورای اداری پاوه افزود: صدور قطعنامه در محکومیت ملت فلسطین به بهانه پرتاب موشک به ماموستا قادریشهرهای صهیونیست نشین، مایه شرم و تأسف بشریت است.

وی، روز قدس را یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) دانست و با اشاره به اهمیت و حساسیت راهپیمایی امسال، با توجه به جنایات هولناک رژیم صهیونیستی درغزه، شرکت در راهپیمایی را یک تکلیف شرعی و وظیفه ملی و انسانی همه دانست.

امام جمعه پاوه با اظهار خرسندی از فضای حاکم بر شهرستان در ماه مبارک رمضان و مملو بودن مساجد شهر و روستاها از جمعیت روزه دار و نمازگزار گفت: پیام این موضوع این است که اگر ما با خدا باشیم جامعه ای سالم به دور از ناهنجاری، مشکلات امنیتی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و حتی اقتصادی خواهیم داشت.