پ 09 فروردین 1403 ساعت 15:26

سرمایه گذاری در آموزش و پرورش زمینه ساز توسعه کشور است

سرمایه گذاری در آموزش و پرورش زمینه ساز توسعه کشور است

به گزارش سلام پاوه: فرماندار جوانرود با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش در توسعه کشور گفت: سرمایه گذاری در این نهاد زمینه ساز توسعه و پیشرفت هر جامعه ای است.   به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:رستگار یوسفی روز پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش جوانرود افزود: هر جامعه ای که […]

به گزارش سلام پاوه: فرماندار جوانرود با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش در توسعه کشور گفت: سرمایه گذاری در این نهاد زمینه ساز توسعه و پیشرفت هر جامعه ای است.

 

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:رستگار یوسفی روز پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش جوانرود افزود: هر جامعه ای که می خواهد پیشرفت داشته باشد باید در آموزش و پرورش به عنوان زیربنا سرمایه گذاری کند.

 

وی اظهار داشت: رشد و توسعه در هر حوزه ای از جمله محیط زیست ، کاهش ترافیک ، یهداشت و درمان و کاهش آسیب های اجتماعی به نقش تاثیرگذار آموزش و پرورش بستگی دارد.

 

مدیر آموزش و پرورش جوانرود نیز به رشد قبولی دانش آموزان این شهرستان در کنکور سراسری اشاره کرد و گفت: امسال ۱۴ نفر از دانش آموزان جوانرودی رتبه زیر یک هزار را کسب کردند.

 

محمود داودی زاده افزود: امسال برای تعمیر و تجهیز ۲ سالن ورزشی و جلسات از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از اعتبارات داخلی آموزش و پرورش هزینه شده است.

 

وی به کمبود فضای آموزشی در شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: امسال تمام مدارس جوانرود به صورت ۲ شیفته دایر است.

 

وی به افزایش تعداد دانش آموزان این شهرستان نسبت به سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: تعداد دانش آموزان در سال تحصیلی جدید از ۱۳ هزار و ۳۰۰ به ۱۴ هزار ۱۴۰ نفر افزایش نشان یافته که با توجه کمبود فضای آموزشی و معلمان و مربیان در این راستا نیاز به توچه ویژه مسئولان داریم.

 

داودی زاده اظهار داشت: مهاجرت دانش آموزان شهرستان های زلزله زده به جوانرود علت افزایش دانش آموزان این شهرستان است.