ج 10 فروردین 1403 ساعت 13:38

سه خبر کوتاه از آموزش و پرورش شهرستان پاوه / عکس

سه خبر کوتاه از آموزش و پرورش شهرستان پاوه / عکس

به گزارش سلام پاوه : آیین تجلیل از دانش آموزان برگزیده و رتبه های برتر آزمون سراسری ۹۷ با حضور مدیرآموزش و پرورش شهرستان پاوه در محل سالن امتحانات امام خمینی(ره) برگزار گردید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه؛مختار برزگرفرد مدیر آموزش و پرورش پاوه موفقیت دانش آموزان این شهرستان در آزمون سراسری ۹۷ را نشان […]

به گزارش سلام پاوه : آیین تجلیل از دانش آموزان برگزیده و رتبه های برتر آزمون سراسری ۹۷ با حضور مدیرآموزش و پرورش شهرستان پاوه در محل سالن امتحانات امام خمینی(ره) برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه؛مختار برزگرفرد مدیر آموزش و پرورش پاوه موفقیت دانش آموزان این شهرستان در آزمون سراسری ۹۷ را نشان دهنده ظرفیت های  فرهنگی و نخبه پروری پاوه دانست که هویت اجتماعی یکایک افراد این دیار را شکل میدهد.

وی سه واژه تأیید، تحسین و تقلید را واژگان پرکاربرد روزهای پس از کنکور برشمرد و خطاب به برگزیدگان آزمون سراسری گفت: تأیید یعنی مورد پسند واقع شدن تلاش و همت شما از طرف آحاد جامعه، تحسین همگان نسبت به پشتکار شما و خانوادهای محترم و معلمان دلسوزتان، و تقلید و الگوبرداری دیگر دانش آموزان از مسیری که شما در راه موفقیت پیموده اید.

وی؛ دانش آموزان برگزیده و رتبه های برتر را  آینده سازان خطاب کرد و با اشاره به مجهز بودن جوانان پاوه به سلاح ادب و علم، توصیه نمود که نیروی جوانی خود را در زمان تحصیل صرف افزایش فضایل اخلاقی و دانش روز نمایند.

مدیر آموزش و پرورش پاوه با توجه به محرومیت ها و محدودیت های شهرستان پاوه در بخش های صنعتی و کشاورزی، با بیان اینکه؛ پاوه دیار سرمایه های اجتماعی است، نیروی جوانان تحصیلکرده را سرمایه های این منطقه برشمرد و ابراز امیدواری کرد؛ این سرمایه های اجتماعی پس از طی مدارج عالی تحصیلی و مجهز به علم روز با بازگشت به زادبوم خود، پیشرفت و آبادانی این دیار را فراهم آورند. در پایان با اهدای لوح سپاس و هدیه از رتبه های برتر آزمون سراسری ۹۷ قدردانی شد.

گفتنی است؛ این مراسم با همکاری کانون فرهنگی آموزش (قلم چی) در پاوه برگزار شد.

در جشنواره تجربیات برتر
کسب رتبه های برتر استانی توسط فرهنگیان شهرستان پاوه
فرهنگیان شهرستان پاوه در جشنواره تجربه های برتر سال تحصیلی ۹۷-۹۶ موفق به کسب رتبه های برتر استان شدند.

آموزگاران دبستان حضرت سمیه (س)، سحر عزیزی  با ارائه طرح (بهبود ضعف املای پایه اول دبستان) و هدیه پرهوده با ارائه طرح (علاقمند نمودن دانش آموزان به درس علوم اجتماعی) در جشنواره تجربیات برتر آموزشی- تربیتی سال تحصیلی ۹۷-۹۶ موفق به کسب رتبه های برتر استانی شدند.

مدیریت آموزش و پرورش پاوه  این موفقیت را به همکاران  برگزیده، خانواده ایشان و جامعه فرهنگیان پاوه تبریک عرض می نماید.

جشنواره تجربیات برتر، هر ساله با هدف سازماندهی دانش بومی حاصل از تجربیات معلمان، ثبت و تدوین تجارب آنها وانتقال این تجربه ها به سایر معلمان برگزار می شود.

در دفتر مدیریت آموزش و پرورش پاوه برگزار شد؛
آیین تجلیل از آریا محمدی، دانش آموز هنرمند پاوه ای
آیین تجلیل از آریا محمدی حائز مقام اول کشوری رشته تکنوازی دف در سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری، با حضور مدیر آموزش و پرورش پاوه در دفتر این مدیریت برگزار شد.

مختار برزگرفرد مدیر آموزش و پرورش پاوه، در آیین تقدیر از آریا محمدی دانش آموز هنرستان میرزا عبدالقادر پاوه ای ضمن تبریک کسب مقام اول رشته تکنوازی دف مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان سراسر کشور با تقدیم هدیه به رسم یادبود از تلاشهای ایشان در کسب این موفقیت قدردانی نمود.

 

گفتنی است؛ مرحله کشوری سی وششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری گروه پسران از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۲ مرداد ماه جاری در اردوگاه شهید باهنر تهران با حضور دانش آموزان منتخب استان های سراسر کشور در بیش از هفتاد رشته انفرادی وگروهی برگزار شد.