ج 10 فروردین 1403 ساعت 15:17

از فرهنگیان برتر کشوری منطقه نوسود تجلیل شد/ عکس

از فرهنگیان برتر کشوری منطقه نوسود تجلیل شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : از فرهنگیان برتر کشوری منطقه نوسود در جشنواره الگوی برتر تدریس مدارس عشایری با حضور کارکنان اداری آموزش و پرورش نوسود تقدیر شد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه : رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود تجلیل از این دو فرهنگی منطقه را که حائز رتبه برتر کشوری شده […]

به گزارش سلام پاوه : از فرهنگیان برتر کشوری منطقه نوسود در جشنواره الگوی برتر تدریس مدارس عشایری با حضور کارکنان اداری آموزش و پرورش نوسود تقدیر شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود تجلیل از این دو فرهنگی منطقه را که حائز رتبه برتر کشوری شده بودند ، تقدیر از همه متولیان تعلیم وتربیت خاصتاً فرهنگیان منطقه نوسود دانست که به نوعی در پرورش دانش آموزان و رسیدن به مدارج علمی تأثیر گذار هستند .

 

 

منصور وهابی موفقیت های آموزش و پرورش منطقه نوسود را در زمینه های مختلف در این چند سال متوالی ، حاصل تعامل ، همکاری و همراهی تمامی مجموعه و ادارات با آموزش و پرورش دانست و از همه صمیمانه تقدیر و تشکر نمود .

 

 

رئیس اداره آموزش و پرورش در آئین تکریم و تجلیل از زحمات و خدمات معلمان توانمند و فعال به عنوان یک وظیفه همگانی بیان داشت این مهم علاوه بر ایجاد همدلی باعث تشویق و ترغیب سایر همکاران به تلاش بیشتر و مشارکت فعال در برنامه های آموزش و پرورش، جشنواره ها و همایش ها خواهد شد.

 

 

گفتنی است چندی پیش آقایان آرمان بهرام زاد و معاذ صالحی در جشنواره الگو های برتر تدریس به تربیت مقام دوم و سوم کشور را کسب نمودند .