ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 09:32

تجلیل فرمانده ناحیه سپاه پاوه از خبرنگاران / عکس

تجلیل فرمانده ناحیه سپاه پاوه از خبرنگاران / عکس

به گزارش سلام پاوه : به مناسبت روز خبرنگار فرمانده ناحیه سپاه بسیج پاوه از خبرنگاران شهرستان پاوه تجلیل کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این نشست فرمانده سپاه با اشاره به خطیر بودن رسالت خبرنگاران گفت: خبرنگار با تحریر خبر در دو بعد میتواند خبرساز شود . هم موجب امنیت و اعتماد و ارامش […]

به گزارش سلام پاوه : به مناسبت روز خبرنگار فرمانده ناحیه سپاه بسیج پاوه از خبرنگاران شهرستان پاوه تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این نشست فرمانده سپاه با اشاره به خطیر بودن رسالت خبرنگاران گفت: خبرنگار با تحریر خبر در دو بعد میتواند خبرساز شود . هم موجب امنیت و اعتماد و ارامش و هم موجب ناامتی و بی اعتمادی شود .

سرهنگ سلطان قلی

 

سرهنگ ارسلان سلطان قلی خبرنگاری را امروز یک علم دانست و گفت: هر اندازه علم وآگاهی خبرنگار بیشتر باشد خبری با مصما تر را منتشر خواهد کرد.

 

وی صداقت و شفافیت را در انتشار اخبار بسیار حائز اهمیت دانست و توصیه کرد خبرنگاران این مهم را در دستور کار قرار دهند.

 

فرمانده سپاه پاوه نقش خبرنگاران را در کاهش آسیب های اجتماعی مهم دانست و گفت: سالی یکبار تجلیل از اصحاب رسانه حق آنها دانست و باید همه قدردان تلاشهای این عزیزان بود و از آنها تقدیر شود .

 

سرهنگ سلطان قلی در ادامه به حماسه شکست حصر پاوه نیز اشاره کرد و گفت باید همه در گرامیداشت این حماسه و زنده نگه داشتن یاد خاطره شهدا و ایثار و مقاومت مردم پاوه گام بردارند.

 

وی گفت علاوه بر برنامه های خاص مهمترین ویژگی برنامه امسال گرامی داشت شکست حصر پاوه را ترویج و گسترش نشاط و شادی در بین مردم عنوان کرد.

 

فرمانده سپاه پاوه با اشاره به هجمه همه جانبه دشمن به روش فرهنگی و سیاسی گفت: دشمن شمشیر را از رو برای مابسته است .

 

وی افزود : تز و روش سناریو دشمنان این است که آمدند از معترضان داخلی اعم از بدهکاران بانکی ،انجمن های مردم نهاد از جمله زیست محیطی ها، اقوام ،معاندان نظام ،معترصان خیابانی، جوانان بیکار و … میخواهند ارتشی هماهنگ را علیه نظام سازماندهی کنند . و برنامه آنها این است که تهاجم را از سران نظام شروع کرده اند که فلان مسئول فلان کار را کرد و فلان سردار یا نو فلان وزیر و رئیس جمهور این کار را کرد که با این روش نا امیدی را در بین مردم و نظام ترویج دهند و مردم را از مسئولان دور کنند.

 

گفتنی است در این نشست خبرنگاران به مشکلات و چالش های پیش روی خود اشاره داشتند و در پایان نیز با اهدای جوایزی از خبرنگاران شهرستان پاوه تجلیل شد.

سرهنگ سلطان قلی