چ 05 اردیبهشت 1403 ساعت 07:38

نشست هم اندیشی انجمن شعر و ادب مولوی شهرستان پاوه برگزار شد/ عکس

نشست هم اندیشی انجمن شعر و ادب مولوی شهرستان پاوه برگزار شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : با موضوع برگزاری آئین باشکوه افتتاحیه نشست هم اندیشی انجمن تازه تاسیس شعر و ادب مولوی شهرستان پاوه برگزار شد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه :یک موهبت فرهنگی دیگر ساعت ۱۸ روز پنجشنبه  ۱۸ مرداد ماه ۱۳۹۷ تولدی میمون یافت . انجمن شعر و ادب مولوی پاوه با حضور شخصیتهای […]

به گزارش سلام پاوه : با موضوع برگزاری آئین باشکوه افتتاحیه نشست هم اندیشی انجمن تازه تاسیس شعر و ادب مولوی شهرستان پاوه برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :یک موهبت فرهنگی دیگر ساعت ۱۸ روز پنجشنبه  ۱۸ مرداد ماه ۱۳۹۷ تولدی میمون یافت . انجمن شعر و ادب مولوی پاوه با حضور شخصیتهای فرهنگی، ادبی و مذهبی  در یک نشست ویژه به اتفاق آرا صحه بر وجود شناسنامه انجمن مولوی پاوه گذاشتند.

 

در این نشست که با هدف معرفی انجمن و برنامه ریزی برای آئین افتتاحیه برگزار شد. هادی سپنجی موسس انجمن به معرفی انجمن پرداخت. سپس سید راغب احمدی دیدی نو در ایجاد NgOهای فرهنگی را بیان و پس از آن ماموستا ملا اکرم سابقی با بیان شعری عربی شعر را از دیدگاه پیامبر عظیم الشان توضیح دادند.

 

پس از آن حسن قادری ،فایق لطفی،حبیب الله مستوفی، آشنا عباس منش به تبیین دیدگاه های مختلف پرداختند و در این راستا دو قطعه شعر از طرف مومن یزدانبخش و یزدان لطفی قرائت گردید .

 

در نهایت جمع بندی محتوای جلسه در ساعت ۷:۳۰دقیقه توسط معصوم صفیعی انجام و صورت جلسه برای امضا اماده گردید . معصوم صفیعی افزود تاریخ شروع به کار انجمن و افتتاحیه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

گفتنی است انجمن شعر و ادب مولوی پاوه به زودی در آئینی رسمی شروع به کار خواهد کرد.

 

یک پاسخ برای “نشست هم اندیشی انجمن شعر و ادب مولوی شهرستان پاوه برگزار شد/ عکس