س 04 اردیبهشت 1403 ساعت 15:26

گزارش تصویری از تجلیل نماینده پاوه و اورامانات از خبرنگاران

گزارش تصویری از تجلیل نماینده پاوه و اورامانات از خبرنگاران

به گزارش سلام پاوه : شهاب نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان کرمانشاه تجلیل کرد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این آئین دکتر شهاب نادری نماینده پاوه و اورامانات ضمن تبریک روز خبرنگار گفت : قلم خبرنگاران […]

به گزارش سلام پاوه : شهاب نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان کرمانشاه تجلیل کرد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این آئین دکتر شهاب نادری نماینده پاوه و اورامانات ضمن تبریک روز خبرنگار گفت : قلم خبرنگاران هم عزت میاورد هم ذلت پس باید مواظب بود این قلم را در چه مسیری استفاده کرد.

 

وی گفت : اولین نفر شهاب نادری رو به چالش بکشید، اما منصفانه و برای اصلاح به ما راهکار بدهید.

 

نادری با بیان اینکه خبرنگاران نباید محدود فکر کنند اظهار داشت :خبرنگاران منطقه باید ملی باشند. و به عنوان وکیل مردم همیشه پشتیبان خبرنگاران هستم.

 

وی گفت : جلسات نقد باید مداوم برگزار شود و قول می دهم که این کار را تداوم ببخشم.

 

نماینده پاوه و اورامانات در مجلس در ادامه از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی در موضوع زلزله قدردانی کرد و گفت : حقیقتا خبرنگاران در جریان زلزله سنگ تمام گذاشتند که لازم است یک تشکر ویژه از آنها داشته باشیم.

 

در این نشت آقایان مهدوی چشمه گچی ، مدیر کل ارشاد اسلامی ، امیر ابراهیمی ، سید فتح اله حسینی ، الیاس پور ، یحیی سهرابی ، ایرج محمد زاده ، سعادتمند ، خانم محمدی به بیان دیدگاههای خود پرداختند.

 

انتقاد سعادتمند مدیر مسئول سراب روانسر به نماینده و برگزار نشدن این نشست در یکی  از شهرهای اورامانات و بی توجهی خانه مطبوعات استان به رسانه های شهرستان های اورامانات ، و یحیی سهرابی به بی توجهی نماینده به درخواست مصاحبه و پرسش و پاسخ ، انتقاد امیر ابراهیمی به مسئولان در خصوص عدم قدردانی و تشکر از خبرنگاران در برنامه های خود ، و عدم دادن آگاهی های اورامانات به رسانه های مکتوب در شهرستانهای اورامانات توسط اداره کل ارشاد اسلامی ، تمجید الیاس پورمدیر مسئول هفته نامه مهاجر غرب از نماینده اورامانات ، سخنان بی پرده مهدوی چشمه گچی دبیر حزب توسعه در خصوص آزادی بیان و اینکه زمانی می توان گفت خبرنگاران آزادند که بتوانند بدون ترس و بدون فشار از یک مسئول امنیتی و یا یک امام جمعه و … نقد کنند و برای آنها مشکلی بوجود نیاید و همچنین تمجید چشمه گچی از شجاعت نماینده اورامانات ، سخنان سید فتح اله حسینی و تاکید بر خبرنگاران در خصوص صداقت و … ازگزیده های این نشست بود.

گفتنی است از شهرستان پاوه تمامی خبرنگاران و فعالان رسانه بجز آوای باینگان به این مراسم دعوت شده بودند .

 

3 پاسخ برای “گزارش تصویری از تجلیل نماینده پاوه و اورامانات از خبرنگاران

  • جبار در تاریخ مرداد 20, 1397 گفت:

    جناب صالحی چرا عکس اقای سهرابی رو گذاشتی ترسیدی محبوبیت خودت خدشه دار بشه و عکس خودتو هنگام جایزه گرفتن نذاشتی؟؟

    • فرهاد صالحي در تاریخ مرداد 21, 1397 گفت:

      برادر گرامی بنده خود عکاس بودم و متاسفانه کسی از من عکسی نگرفت تا آن را بزارم در ثانی کاک یحیی سهرابی از دوستان خوب بنده است و لطفا شما کاسه داغتر از آش نشید. مگر چه اتفاقی افتاده است که گذاشتن عکس یا نگذاشتن عکس ملاک محبوبیت شده است ؟

  • ویمیر در تاریخ مرداد 20, 1397 گفت:

    با عرض سلام و تبریک روز خبرنگار خدمت خبرنگاران زحمت کش شهرستان پاوه. اینجا من یک سوال دارم.که آیا شهرستان پاوه که از طرف روسای میز دوست و منتصب جناب نماینده از خبرنگاران تجلیل ۵۰ هزارتومانی شد..آیا از همه زحمت کشان عرضه خبر و اطلاعات رسانی این شهرستان تحلیل.شده است.؟ آیا شهاب نادری خبر دارد.در پاوه کسانی دیگری هم هستند که پشت نام دیگران محو شده اند. آیا این افراد زحمت کش برای دلگرمی و ادامه کار نیاز به تقدیرنبودند.