ج 10 فروردین 1403 ساعت 10:55

برخورد پراید با کامیون ۲ کشته برجا گذاشت

برخورد پراید با کامیون ۲ کشته برجا گذاشت

به گزارش سلام پاوه : رئیس پلیس راه استان گفت: در اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با یک کامیون، متاسفانه ۲ نفر جان خودرا از دست دادند و یک نفر نیز زخمی شد.   به گزارش سلام پاوه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان کرمانشاه، سرهنگ “محمد حیدری” اظهار داشت: این […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس پلیس راه استان گفت: در اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با یک کامیون، متاسفانه ۲ نفر جان خودرا از دست دادند و یک نفر نیز زخمی شد.

 

به گزارش سلام پاوه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان کرمانشاه، سرهنگ “محمد حیدری” اظهار داشت: این حادثه بعدازظهر امروز (جمعه- ۱۹ مرداد) و در محور کرمانشاه به روانسر رخ داد.

 

وی افزود: در جریان این حادثه ناگوار ۲ نفر از سرنشینان خودروی پراید که کودکانی ۶ و ۱۲ ساله بودند، جان خود را از دست دادند.

 

سرهنگ حیدری یادآوری کرد: در این حادثه همچنین راننده خودروی پراید نیز زخمی و به مراکز درمانی انتقال یافت.

 

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: طبق اعلام همکاران پلیس راه، تجاوز به چپ خودروی پراید علت وقوع سانحه رانندگی و در نهایت مرگ دلخراش ۲ کودک بوده است.

 

وی در پایان از رانندگان خواست تا ضمن رعایت مقررات رانندگی از سرعت و سبقت های غیرمجاز خودداری کنند.

 

گفتنی است محور کرمانشاه به اورامانات از جاده های مرگبار است که سالهاست جان عزیزان ما در این محور گرفته می شود هرچند رعایت نکردن اصول درست رانندگی و بی توجهی به هشدارهای پلیس نیز در وقوع تصادف نقش دارد اما نباید یکی از اصلی ترین دلایل وقوع تصادفات یعنی راهها را فراموش کرد.