ج 10 فروردین 1403 ساعت 17:28

حركت پر شتاب برنامه های عمرانی شهرداری پاوه

حركت پر شتاب برنامه های عمرانی شهرداری پاوه

به گزارش سلام پاوه همزمان با آغاز به کار شورای اسلامی شهر در دوره چهام و مدیریت جدید شهرداری با رویکرد نو ، برنامه ها و پروژه های عمرانی شهرداری پاوه حرکت خود را با شتاب بیشتری آغاز نموده است . به گزارش سلام پاوه ، سلام خسروی همزمان به آغاز مراحل تکمیلی پروژه های نیمه […]

jadvalبه گزارش سلام پاوه همزمان با آغاز به کار شورای اسلامی شهر در دوره چهام و مدیریت جدید شهرداری با رویکرد نو ، برنامه ها و پروژه های عمرانی شهرداری پاوه حرکت خود را با شتاب بیشتری آغاز نموده است .
به گزارش سلام پاوه ، سلام خسروی همزمان به آغاز مراحل تکمیلی پروژه های نیمه تمام شهرداری اشاره کرد و گفت : اجرای این پروژه های از اولویت ها و سیاست های کاری شهرداری می باشد .
وی به مرمت و بازسازی جداول سطح شهر اشاره کرد و افزود : ترمیم و تعویض جداول و همسان سازی پیاده رو خیابان های فاروق اعظم و انقلاب اسلامی در مسیر میدان مولوی تا میدان شهداء با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال در حال اجرا می باشد .
شهردار پاوه در ادامه به احداث پارک و بوستان ها در شهر در راستای افزایش سرانه فضای سبز شهری اشاره کرد و اظهار داشت : احداث پارک جنگلی در قسمت بالا دست شهر و بوستان فضای سبز در میدان شهداء از برنامه ها و پروژه های عمرانی شهرداری پاوه در رابطه با افزایش سرانه و کمربندی فضای سبز می باشد .
خسروی همچنین به اجرای پروژه های عمرانی مشارکتی اشاره کرد و گفت : پله بندی کوچه ها ، موزائیک فرش پیاده روها و احداث دیوار حائل معابر از مهمترین پروژه های مشارکتی بوده که میزان مشارکت شهروندان در این طرح ها افزایش داشته است .
وی آسفالت معابر و لکه گیری خیابان های شهر را یکی دیگر از پروژه های عمرانی شهرداری عنوان کرد و افزود : اجرای این طرح تا حدودی به سهولت تردد شهروندان با خودرو در خیابان ها کمک شایانی می کند .
شهردار پاوه در پایان مشارکت و همراهی شهروندان را در اجرای طرح ها و برنامه های شهرداری را مهم ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد : مشارکت حداکثری شهروندان در تسریع پروژه های عمرانی به عنوان یاور شهرداری و پیشبرد این طرح ها موثر می باشد .

jadval

shohada