چ 05 اردیبهشت 1403 ساعت 20:10

تقدیر فرمانده هنگ مرزی پاوه از خبرنگار ایرنا

تقدیر فرمانده هنگ مرزی پاوه از خبرنگار ایرنا

به گزارش سلام پاوه:به مناسبت روز خبرنگار،فرمانده هنگ مرزی شهرستان پاوه از خبرنگارصدا و سیما و خبرگزازی جمهوری اسلامی (ایرنا) تجلیل کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه؛سرهنگ سراب خشکه گفت،خبرنگاران به عنوان دیدبانان وقایع نگار کشور در همه ی عرصه ها به مثابه چشمهای بینای جامعه در حقیقت رسالت خویش را در اطلاع رسانی و […]

به گزارش سلام پاوه:به مناسبت روز خبرنگار،فرمانده هنگ مرزی شهرستان پاوه از خبرنگارصدا و سیما و خبرگزازی جمهوری اسلامی (ایرنا) تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه؛سرهنگ سراب خشکه گفت،خبرنگاران به عنوان دیدبانان وقایع نگار کشور در همه ی عرصه ها به مثابه چشمهای بینای جامعه در حقیقت رسالت خویش را در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم عزیز کشورمان در تمام عرصه ها بدرستی انجام داده اند.

مرزبان درجه یک و فرمانده هنگ مرزی شهرستان پاوه افزود؛خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم با آگاهی بخشی وانتشار اطلاعات صحیح وبه موقع به مردم شریف ایران در صف اول وخط مقدم جهاد رسانه ای قراردارند.

سرهنگ سراب خشکه در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی از محمد هادی زامیاد – خبرنگار صدا وسیما و خبرگزاری جمهوری اسلامی به نمایندگی از تمامی خبرنگاران شهرستان تجلیل و قدردانی کرد.