پ 30 فروردین 1403 ساعت 12:28

تجلیل مدیران آموزش و پرورش پاوه و ارشاد اسلامی از اصحاب رسانه

تجلیل مدیران آموزش و پرورش پاوه و ارشاد اسلامی از اصحاب رسانه

به گزارش سلام پاوه : مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه ضمن تجلیل ازخبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان گفت :خبرنگاران شهرستان پاوه، خبرنگاران و تحلیلگران خوبی هستند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : هفدهم مرداد ۱۳۹۷ در پاسداشت از مقام خبرنگار در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان پاوه نشستی برگزار شد.در این نشست که […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه ضمن تجلیل ازخبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان گفت :خبرنگاران شهرستان پاوه، خبرنگاران و تحلیلگران خوبی هستند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : هفدهم مرداد ۱۳۹۷ در پاسداشت از مقام خبرنگار در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان پاوه نشستی برگزار شد.در این نشست که به همت اداره آموزش وپرورش شهرستان پاوه برگزار شد،از خبرنگاران فعال در پایگاه‌های خبری شهرستان پاوه تجلیل شد.

 

مختار برزگر فرد در ابتدای نشست با اشاره به نقش خطیر خبرنگاران گفت: ما دو واژه مختلف در خبرنویسی بکار می‌بریم؛ خبرنگاری و خبرنویسی، واژه اول شامل خبرنگاران خوب منطقه است زیرا تحلیلگر و منتقد هستند. واژه خبرنویسی به معنای تهیه خبر و گزارشات معمولی را هر فردی می‌تواند انجام دهد لیکن خبرنگاری به معنی تحلیلگری ،کار هرکسی نیست.

 

برزگرفرد با اشاره به زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران شهرستان ادامه داد: ۳۶۴ روز خبرنگاران قلم و دوربینشان به سمت دیگران است، یک روز شما باید مخاطب باشید و ما از شما قدردانی کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه سخنان بزرگان دین را سرلوحه کارها برشمرد و اظهار کرد: باید خبرنگاران حقیقت گویان جامعه باشند و اجتماع را از تشویش اذهان عمومی دور کنند زیرا توصیه اصلی پیامبران همین بوده است.

برزگرفرد به مشکلات حرفه خبرنگاری گریز زد و در پایان گفت: در یکی از بهترین مطالبی که درخصوص خبرنگاری مطالعه کرده‌ام خبرنگار را به مثابه چتری فرض کرده بود که در هر هوایی افراد جامعه از آماج مشکلات،اخبار و اطلاعات نادرست و … برحذر می‌دارد.با اینکه مشکلات عدیده‌ای دارید، در معرض پیش قضاوت‌ها و بعضا تهمت‌ها قرار می‌گیرید و بواقع قربانیان عرصه آگاهی هستید اما باید چتری باشید بر اجتماع.انتظار داریم قلمتان را بردارید و منصفانه بنویسید.

 

در ادامه این نشست خبرنگاران حاضر در نشست نیز به بیان دیدگاه‌ها، انتقادات و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند.

گفتنی است پیش از این نیز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاوه نیز در برنامه مشابه ای از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان پاوه تجلیل کرد.

 

 

 

تجلیل رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از خبرنگاران