پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 10:42

گزارش ستاد تنظیم بازار در نوسود/بازرسی از صنوف مختلف/عکس

گزارش ستاد تنظیم بازار در نوسود/بازرسی از صنوف مختلف/عکس

به گزارش سلام پاوه:بخشدار نوسود درجلسه تنظیم بازار نوسود با حضور عوامل اجرایی شهرستان ، بازرسی ونظارت مجموعه ی نظارتی شهرستان را در زمینه کنترل قیمت ها،جلوگیری از احتکار و… ارائه مطلوب خدمات به شهروندان مفید برشمرد و نقش مجموعه را در شرایط فعلی را مهم و تاثیرگذار یاد نمود. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:، جلسه تنظیم […]

به گزارش سلام پاوه:بخشدار نوسود درجلسه تنظیم بازار نوسود با حضور عوامل اجرایی شهرستان ، بازرسی ونظارت مجموعه ی نظارتی شهرستان را در زمینه کنترل قیمت ها،جلوگیری از احتکار و… ارائه مطلوب خدمات به شهروندان مفید برشمرد و نقش مجموعه را در شرایط فعلی را مهم و تاثیرگذار یاد نمود.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:، جلسه تنظیم بازار بخش نوسود بنا به دعوت قبلی وبا حضور بخشدار نوسود ، رئیس تعزیرات حکومتی و رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان پاوه ، نمایندگان امور صنفی و بهداشت شهرستان ، فرماندهی انتظامی نوسود و جمعی از مسئولین ادارات سطح بخش در بخشداری نوسود تشکیل گردید .

بخشدار نوسود،درسخنانی به اهمیت نظارت و کنترل بر عرضه و توزیع بازار ، برنامه ریزی وهماهنگی  لازم در زمینه کنترل قیمت ها و جلو گیری از افزایش غیر موجه و بی رویه آن با توجه به شرایط کنونی پرداخت وتوصیه هایی ارائه نمود.

سعدی مصطفی زاده  در خصوص لزوم تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از سوی واحدهای صنفی ، قیمت گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی ، جلوگیری از احتکار کالا به عنوان مهمترین وظائف ستاد تنظیم بازار مطالبی بیان و این اقدامات را در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان ضروری برشمرد.

وی با اشاره به نقش مهم مراکز بهداشت در نظارت بر عرضه مواد غذایی گفت: باید با تشکیل گشت های مشترک با محوریت مأمورین مرکز بهداشت از عرضه مواد غذایی غیر بهداشتی در سطح شهر و روستاهای بخش جلوگیری نمود .

در ادامه جلسه  روسای  تعزیرات حکومتی و اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان و مسئولین حاضر نیز به اتفاق به نظارت جدی بر واحدهای صنفی در راستای کنترل و تنظیم بازار برای جلوگیری از تخلفات احتمالی با ایجاد گشت های تلفیقی جهت بازدید های میدانی از بازار و همچنین کنترل نامحسوس اشاره نمودند و استمرار فعالیت گشت های سیار به صورت هفتگی در شهرهای نوسود و نودشه با هدف حضور محسوس بر بازار و برخورد با متخلفین تاکید گردید.

در ادامه بخشدار نوسود در معیت روسای ادارت  تعزیرات حکومتی ، اداره صنعت . معدن و تجارت و شبکه بهداشت و انتظامی از بازار نوسود و جایگاه عرضه مواد سوختی شهر نوسود  بازدید و بازرسی به عمل آوردند.