ج 10 فروردین 1403 ساعت 15:25

درخشش فرهنگیان منطقه نوسود در جشنواره الگوهای برتر تدریس مدارس عشایری کشور

درخشش فرهنگیان منطقه نوسود در جشنواره الگوهای برتر تدریس مدارس عشایری کشور

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود از درخشش فرهنگیان منطقه نوسود در جشنواره الگوهای برتر تدریس در مدارس عشایری کشور خبر داد. منصور وهابی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:در جشنواره الگو های برتر تدریس مدارس عشایری دو تن از همکاران توانمند و خوش نام منطقه نوسود بنام های معاذ […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود از درخشش فرهنگیان منطقه نوسود در جشنواره الگوهای برتر تدریس در مدارس عشایری کشور خبر داد.

منصور وهابی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:در جشنواره الگو های برتر تدریس مدارس عشایری دو تن از همکاران توانمند و خوش نام منطقه نوسود بنام های معاذ صالحی و آرمان صالحی زاده در جشنواره الگو های برتر تدریس به تربیت مقام دوم و سوم کشور را کسب نمودند.

وهابی ضمن ابراز خرسندی از موفقیت این دو همکار توانمند،هدف از برگزاری جشنواره را تقویت و توسعه مهارتهای حرفه ای معلمان ، تشویق و ترغیب آنان به استفاده از روش های مختلف یاددهی،یادگیری و بکارگیری فن آوری های اطلاعات در فرایند آموزشی ،ایجاد رقابت سالم بین معلمان با تکیه به کاربست روش های تدریس فعال و مؤثر به منظور تبادل تجارب مفید آموزشی عنوان کرد.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود از فرهنگیان منطقه نوسود بعنوان نیروی انسانی کار آمد،توانمند،مسئولیت پذیر،دلسوز و همراه نام برد و موفقیت های مستمر در زمینه های مختلف را مرهون زحمات این قشر فرهیخته دانسته و برای آنان موفقیت روز افزون را از خداوند منان مسئلت نمود.

 

گفتنی است این دو فرهنگی فعال و فرهیخته در دو سال گذشته نیز رتبه برتر کشوری را در این جشنواره کسب نموده اند.

یک پاسخ برای “درخشش فرهنگیان منطقه نوسود در جشنواره الگوهای برتر تدریس مدارس عشایری کشور

  • یحیی بهرامی در تاریخ مرداد 17, 1397 گفت:

    ضمن تبریک به همکاران ارجمند برای آنان توفیقات روز افزون از خداوند منان مسئلت دارم