ج 10 فروردین 1403 ساعت 15:18

کمبود بنزین در شهرستان پاوه نداریم

کمبود بنزین در شهرستان پاوه نداریم

به گزارش سلام پاوه : مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان کرمانشاه، روند توزیع بنزین در پاوه را طبیعی دانست و گفت: دراین شهرستان کمبود بنزین نداریم. مرادحاصل مرادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، خبر کمبود بنزین در پاوه را تکذیب کرد و افزود: میزان توزیع فرآورده […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان کرمانشاه، روند توزیع بنزین در پاوه را طبیعی دانست و گفت: دراین شهرستان کمبود بنزین نداریم.

مرادحاصل مرادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، خبر کمبود بنزین در پاوه را تکذیب کرد و افزود: میزان توزیع فرآورده بنزین در این شهرستان امسال نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی گفت: توزیع فرآورده بنزین در شهر پاوه از ابتدای امسال تا نیمه مرداد با یک میلیون و ۱۵۰هزار لیتر افزایش و حدود ۱۵ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۹ میلیون و ۵۶ هزار و ۵۰۰ لیتر رسیده است.

وی اظهار داشت: توزیع بنزین در استان کرمانشاه اکنون به روال طبیعی در حال انجام است.

مرادی بیان کرد: تولید بنزین بیش از مصرف کشور است و به میزان لازم در کشور تولید و ذخایر نیز به میزان کافی وجود دارد.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۲ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی استان کرمانشاه قرار دارد.

 

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : با وجود این شاهد صفهای طولانی خودروها برای بنزین در سطح شهرستان پاوه هستیم و این موضوع باعث گلایمندی شهروندان شده است . براساس اخبار واصله سوء استفاده سودجویان و قاچاق بنزین از طریق نوار مرزی و فروش آن در شهرهای مرزی اقلیم کردستان با سود چند برابر از جمله دلایل کاهش بنزین در سطح شهرستان پاوه می باشد و می طلبد دستگاه های مربوطه سریع در این زمینه وارد عمل شده و با همکاری شهروندان مانع سودجوی و قاچاق سوخت شوند.

تصاویر صفهای طولانی بنزین در پاوه

 

تصاویر صفهای طولانی بنزین در پاوه