ج 10 فروردین 1403 ساعت 16:01

استقرار سه سکو جایگاه پلیس راهور در سطح شهر پاوه/عکس

استقرار سه سکو جایگاه پلیس راهور در سطح شهر پاوه/عکس

به گزارش سلام پاوه:رئیس پلیس راهور شهرستان پاوه از استقرار سه سکوی جایگاه پلیس راهور در مسیرهای اصلی از شهر پاوه خبر داد. سرگرد نورالدین عبدی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه افزود:با توجه به اجرای بهتر و منظم تر طرح ترافیکی و حضور بهتر نیروهای راهور جهت کنترل ترافیک و عبور و مرور، با […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس پلیس راهور شهرستان پاوه از استقرار سه سکوی جایگاه پلیس راهور در مسیرهای اصلی از شهر پاوه خبر داد.

سرگرد نورالدین عبدی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه افزود:با توجه به اجرای بهتر و منظم تر طرح ترافیکی و حضور بهتر نیروهای راهور جهت کنترل ترافیک و عبور و مرور، با همکاری شهرداری پاوه اقدام به تعبیه سه جایگاه سکو در سطح شهر جهت استقرار نیروهای پلیس راهور نمودیم.

 

وی افزود: این جایگاه ها در سه نقطه سه راهی بیمارستان،میدان مولوی و میدان شهداء مستقر شد که امید است با همراهی و مشارکت همه شهروندان بتوانیم کنترل بهتری در ادامه طرح ترافیکی داشته باشیم.

 

عبدی از رئیس و اعضای شورای ترافیک درخواست نمود جهت کنترل بهتر طرح ترافیکی و تسریع در اجرای بهتر آن اقدام به نصب دوربین های نظارتی در سطح شهر نمایند.

 

وی از همکاری فرماندار و اعضای شورای ترافیک و همه شهروندان در اجرای طرح ترافیک تقدیر و تشکر نمود و درخواست نمود شهروندان همچون گذشته همکاری لازم را در این زمینه ذاشته باشند.