پ 09 فروردین 1403 ساعت 18:27

در حال رایزنی برای بهره مند شدن مردم شهر پاوه از مزایای کارت مرزنشینی هستیم

در حال رایزنی برای بهره مند شدن مردم شهر پاوه از مزایای کارت مرزنشینی هستیم

به گزارش سلام پاوه : فرماندارپاوه گفت بهره مندی مردم شهر پاوه از مزایای کارت مرزنشینی حق مسلم آنها است.  به گزارش خبرنگار سلام پاوه : پرویز ایده پور روز شنبه در نشست با رئیس واعضای اتاق اصناف شهرستان پاوه آخرین وضعیت بازار شهرستان را مورد بررسی قرارداد وبر نظارت مستمر بر  بازار،  برخورد جدی […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندارپاوه گفت بهره مندی مردم شهر پاوه از مزایای کارت مرزنشینی حق مسلم آنها است.

 به گزارش خبرنگار سلام پاوه : پرویز ایده پور روز شنبه در نشست با رئیس واعضای اتاق اصناف شهرستان پاوه آخرین وضعیت بازار شهرستان را مورد بررسی قرارداد وبر نظارت مستمر بر  بازار،  برخورد جدی وقاطع با مخلان اقتصادی تأکید کرد .نشست اتاق اصناف ، فرماندار

فرماندار پاوه به تشریح وضعیت بازارچه کوله بری در روش گذشته اشاره کرد وگفت در روش جدید کاربصورت دیگری است که خیلی به مصلحت های محلی توجه نشده است  وهمین موضوع موجب مشکلاتی در اجرا گردیده است .

وی افزود: باید تمامی وظایف اداره صنعت ومعدن را در کوله بری و مبادلات مرزنشینان به اتاق اصناف. محول کرد ، زیرا بنده اعتقاد دارم برای  اجرای عدالت اجتماعی واردات کالا از بازارچه کوله بری باید توسط اصناف و اتحادیه های صنفی پاوه انجام شود زیرا این مهم در راستای توسعه و رونق اقتصادی شهرستان حایز اهمیت بوده وموجب رونق بازار شهرستان  و ارتقای معیشت مردم نیز خواهد شد.

 

ایده پور اتاق اصناف را مهمترین محل تصمیم گیری اقثصادی شهرستان دانست و بر تقویت آن تاکید کرد وافزود برای عملی شدن این کار واردات کالا از طریق بازارچه کوله بری را به بازاریان وفعالان اقتصادی شهرستان پاوه واگذار خواهیم کرد.

 

فرماندارپاوه با اشاره به رشادت وایثار مردم پاوه در عرصه های مختلف ومراحل تعیین کننده انقلاب اسلامی گفت بهره مند شدن مردم شهر پاوه از مزایای کارت ها ی مرزنشینان حق مسلم آنها است وما در حال رایزنی برای بهره مندی مردم پاوه از این کارتها هستیم .

 

بهروز شفیعی رئیس اتاق اصناف پاوه هم از آمادگی اصناف و فعالان اقتصادی. برای مبادلات مرزی از طریق کوله بری خبرداد و گفت برای این مهم نیازمند تسهیل وتعامل هر چه بیشتر در پستهای ایست بازرسی به ویژه در پاسگاه شمشیر توسط نیروی انتظامی هستیم .

 

نشست اتاق اصناف ، فرماندار

 

 

 

نشست اتاق اصناف ، فرماندار

3 پاسخ برای “در حال رایزنی برای بهره مند شدن مردم شهر پاوه از مزایای کارت مرزنشینی هستیم

  • خفت در تاریخ مرداد 15, 1397 گفت:

    افسوس برای اداره صنعت

  • ناشناس در تاریخ مرداد 14, 1397 گفت:

    تا کنون آقای فرماندار هر وعده ای را که داده عملی کرده این را هم تا قبل از مهر عملی می کن

  • پرویز در تاریخ مرداد 14, 1397 گفت:

    باز هم وعده های سرخرمن شروع شد