پ 09 فروردین 1403 ساعت 23:09

هرچیزی بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک /محمد هادی زامیاد

هرچیزی بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک /محمد هادی زامیاد

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : مدت مدیدی است قصد داشتم دلنوشته ای بنگارم در وصف مظلومیت خبرنگاران و اصحاب رسانه اما هر بار به دلایلی که نمیخواهم به آنها اشاره کنم از نیت خویش منصرف شدم . اما روز پنجشنبه و در آئین نکو داشت بانوان فعال در عرصه فرهنگی و هنری که در […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : مدت مدیدی است قصد داشتم دلنوشته ای بنگارم در وصف مظلومیت خبرنگاران و اصحاب رسانه اما هر بار به دلایلی که نمیخواهم به آنها اشاره کنم از نیت خویش منصرف شدم .

اما روز پنجشنبه و در آئین نکو داشت بانوان فعال در عرصه فرهنگی و هنری که در سالن اداره ارشاد اسلامی برگزارشد و برای چندصدمین بار شاهد بی حرمتی به خبرنگاران ،آن هم در جلو دیدگان معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه شدم . دیگر تاب و تحمل نیاوردم و دست به قلم شدم .

بنده حقیر بیش از ۲۷ سال است در کسوت مقدس خبر و اطلاع رسانی فعالیت میکنم و هرگز از این حرفه و شغل مقدس به عنوان ابزار استفاده نکرده و نخواهم کرد و ضمن احترام به تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی و مسئولان ارجمندبه همین دلیل به هیچکس در هر منصب و مقامی باج نداده و نخواهم داد.

عزیزانی که برای حضور در برنامه های مختلف اعم از فرهنگی ،هنری  و …. در سالن اداره ارشاد اسلامی پاوه حضور پیدا میکنند همواره شاهد بوده اند که زحمت کشان بی ادعای  حوزه خبر و اطلاع رسانی همانند محافظان سالن باید تا پایان برنامه ها که از دو تا چهارساعت معمولا طول میکشند سرپا ایستاده و ضمن تصویربرداری ،عکاسی ، خبر مربوط به مراسم را نیز تهیه نمایند . که براستی کاری بسیار دشوار است که ایستاده خبر بنویسی و اگر خدائی نکرده کوچکترین اشتباهی آن هم غیر عمد در خبر باشد باید جوابگوی  چندین دستگاه شد.

اما نقد اصلی بنده به ارشاد اسلامی به عنوان متولی اصحاب رسانه است که چرا در این سالن هرگز به فکر تعبیه مکانی برای خبرنگاران نبوده و نیست ،اگر سایر دستگاهها حاضر به این مهم (مکان خاص برای حضور خبرنگاران) نشده اند زیاد مورد انتقاد نیستند  چون فرض ما بر این است که سایر ادارات و دستگاهها حداقل آگاهی لازم را در این زمینه ندارند اما ارشاد اسلامی که خود متولی این مهم است چرا تاکنون حتی به آن فکر هم نکرده  است. و وقتی متولی امر حاضر به احترام به خبرنگاران نیست باید گفت ” هرچیزی بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک “

لازم است این موضوع هم اعلام شود که ما خبرنگاران عاشق نشست بر روی صندلی (آنهم صندلی های جلوی سالن ) نداشته و نداریم چون همواره برای تهیه خبر در بدترین شرایط جوی و محیطی اقدام به تهیه خبر کرده ایم.اما به موقع برگزاری مراسمات نیاز به تمرکز برای نوشتن مطالب را داریم و چه خوب است بانیان فرهنگی برنامه ها که مرتب پیگیر پوشش خبرشان هستند حرمت این قشر دلسوز را نگه دارند . متاسفانه بی توجهی چند ساله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به این موضوع همیشه جای سوال را داشته است و باید متولیان امر پاسخگوی اصحاب خبر باشند.

بنده از تمامی بانوان شهرمان و حاضرین در آئین نکو داشت بانوان عرصه فرهنگی و هنری و اجتماعی که به دلایل فوق الذکر نتوانستم این مراسم مهم و ارزشمند را پوشش دهم  عذرخواهی میکنم.

تصاویر تکمیلی 

یک پاسخ برای “هرچیزی بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک /محمد هادی زامیاد

  • بهروزبابایی در تاریخ شهریور 15, 1397 گفت:

    باسلام. جناب آقای زامیادضمن عرض خسته نباشیدبه اطلاع باسعادت شما برسانم که راسته شماعزیزان به نام کارمند اداره ارشادیا به خاص خبرنگار ارگانی هستین که ارگانهای شهرپاوه ساعت هشت تا یازده اند وهمه آنهابدونه استثنا در روز سه ساعت کار دارن بقیه بیست ویک ساعت روزرادر نظربگیریدکه کجایید.شماعزیزان زحمت کش اصحاب رسانه درقلب تک تک ملت مظلوم وبی صدای پاوه قرار دارین هیچگاه خسته ونا میدنباشین.از هیچ تهدیدوشکایت وارعابی نترسین باورکنین شماهابزرگ وبزرگین بدون آنکه کوچکترین ادعایی داشته باشین.لشکرمخلص خدا که میگن شماهایید مامردم اورامانات وبه خاصه پاوه قلبمان را باقلب صالحیها-زربانها-حاج فاروقهاو…کوک کرده وخدا آن روز رانیاوردکه قلب این عزیزان کدورتی بگیردقلب اورامانات می ایستد.