ج 10 فروردین 1403 ساعت 14:18

حادثه رانندگی در محور کرمانشاه به روانسر جان دو شهروند پاوه ای را گرفت/ عکس

حادثه رانندگی در محور کرمانشاه به روانسر جان دو شهروند پاوه ای را گرفت/ عکس

به گزارش سلام پاوه : رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از بروز حادثه تصادف رانندگی در محور کرمانشاه به روانسر خبر داد و گفت: در اثر برخورد خودروی پراید و پژو ۴۰۵ سه نفر کشته و یک نفر مصدوم شدند. به گزارش سلام پاوه و به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ محمد حیدری اعلام […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از بروز حادثه تصادف رانندگی در محور کرمانشاه به روانسر خبر داد و گفت: در اثر برخورد خودروی پراید و پژو ۴۰۵ سه نفر کشته و یک نفر مصدوم شدند.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ محمد حیدری اعلام کرد: این سانحه رانندگی حوالی ساعت هشت صبح امروز(دوشنبه) در کیلومتر ۱۶ محور روانسر به کرمانشاه رخ داد.

وی ادامه داد: در جریان این حادثه راننده هر ۲ خودرو و یکی از سرنشینان پراید جان خود را از دست دادند و یکی از سرنشینان پژو۴۰۵ نیز مجروح شد.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: علت وقوع این حادثه طبق نظر همکاران پلیس راه تجاوز به چپ خودروی ۴۰۵ اعلام شد.

رئیس پلیس راه کرمانشاه خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۲۵ نفر در محور کرمانشاه – روانسر بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند.

وی همچنین با تاکید بر لزوم ایمن سازی محورهای مواصلاتی روانسر؛ یادآور شد: در سال گذشته علاوه بر تلفات جانی این محور به سمت کرمانشاه، شاهد کشته شدن ۲۳ تن دیگر در محور روانسر به پاوه نیز بودیم.

سرهنگ حیدری در پایان با بیان اینکه ایمن سازی جاده ها یک طرف قضیه است، اظهار داشت: توجه به قوانین و مقررات رانندگی و پرهیز از شتاب و سبقت های غیرمجاز موضوع بسیار مهمی است که رانندگان باید به آن توجه کنند.

استان کرمانشاه در مجموعه هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : متاسفانه در این حادثه مرگبار و تلخ دو شهروند از شهرستان پاوه جان خود را از دست دادند در این حادثه آقای شهریار زبانگهر از کارمندان بازنشسته اداره برق پاوه و از کوهنوردان با سابقه شهرستان به همراه همسر گرامیشان خانم تهمینه معاذی جان به جان آفرین تسلیم کردند.

این پایگاه خبری تحلیلی از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومان رحمت و مغفرت واسعه و برای اقوام و خانواده محترم این عزیزان صبوری و شکیبایی مسئلت می نمایم خداوند قرین رحمتش فرماید.

تصویری از کوهنورد کوهستانهای پاوه مرحوم شهریار زبانگهر

 

تصاویری از حادثه تلخ و مرگبار امروز 

 

3 پاسخ برای “حادثه رانندگی در محور کرمانشاه به روانسر جان دو شهروند پاوه ای را گرفت/ عکس

  • محمد کرم اله در تاریخ مرداد 13, 1397 گفت:

    انا لله و انا الیه راجعون با نهایت تاسف در گذشت دوست عزیزم جناب زبانگهر و خانم محترمشان داغ سنگینی را به دل ما گذاشتند و رفتند دریغ از روزگار که گلهای زیبا را می چیند این ضایعه تلخ را به فامیل و فرزندانشان تسلیت عرض میکنم و از خداوند منان صبری اجیل برایشان ارزو دارم ما را در غم خود شریک بدانید

  • پاوه ای در تاریخ مرداد 10, 1397 گفت:

    تسلیت
    با دریغ و تأسف خبر اندوه‏بار درگذشت ناگهانی، شهریار و همسر گرامی موجب تأثر فراوان شد.
    غفران، رحمت و عفو الهی را برای آن بزرگ مرد و همسر محترمه،از صمیم قلب از خداوند متعال خواهانم.
    و مصیبت وارده را به محضرمادرداغدارش،خواهران محترمه و برادر ارجمندشان و به فرزندان گرامیشان و دیگر بازماندگان آن عزیزان از دست رفته، صمیمانه تسلیت می‏‌گویم
    روز مرگم اشک را پیدا کنید، روی قلبم عشق را پیدا کنید
    روز مرگم خاک را باور کنید، روی قبرم لاله را پرپر کنید
    خانه را وقف نیلوفر کنید، پیکرم را غرق در شبنم کنید
    روز مرگم دوست را دعوت کنید، بعد مرگم خنده را سر کنید
    رفتنم را ای دوستان باور کنید.
    گفتی تا شقایق هست زندگی باید کرد. شقایق هست تو نیستی چه باید کرد.
    خداوند به شما صبر و سلامتی عنایت فرمایند

  • دووره وه لات در تاریخ مرداد 9, 1397 گفت:

    بعد از گذشت ۴ دهه سهم پاوه و اورامانات حتی یک جاده ی استاندارد دو طرفه هم نشده است….

    همین یک خط کافی است….!