ج 31 فروردین 1403 ساعت 13:57

دو خبر کوتاه از شهرستان پاوه

دو خبر کوتاه از شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه:مدیرکل امداد امام خمینی(ره)استان کرمانشاه روز گذشته از مددجویان بخش باینگان شهرستان پاوه سرکشی نمود.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس کمیته امداد امام خمینی شهر باینگان اعلام کرد،در یک بازدید پر خیر و برکت مدیر کل امداد امام خمینی در جمع کارکنان و خانواده مددجویان و منازل زلزله زده حضور یافت […]

به گزارش سلام پاوه:مدیرکل امداد امام خمینی(ره)استان کرمانشاه روز گذشته از مددجویان بخش باینگان شهرستان پاوه سرکشی نمود.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس کمیته امداد امام خمینی شهر باینگان اعلام کرد،در یک بازدید پر خیر و برکت مدیر کل امداد امام خمینی در جمع کارکنان و خانواده مددجویان و منازل زلزله زده حضور یافت و از نزدیک و در یک جو صمیمی مشکلات و پیشنهادات مددجویان را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.

 

در این بازدید که معاون سلامت خانواده استان.بخشدار باینگان و رئیس و معاون حمایت اداره باینگان حضور داشتند حسین خدرویسی با دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش . بیماران و اعضاء خانواده ها را مورد تفقد و تشویق و مبالغ قابل توجهی را جهت رفع مشکل تحصیل،پوشاک و البسه،داروی بیماری،وسایل سرمایشی و حمایت ساخت مسکن را مرحمت و دستورات لازم را در جهت رفع مشکلات آنان صادر نمود.

 

حسین خدرویسی در جمع کارکنان امداد اداره باینگان با ابراز رضایتمندی از عملکرد این اداره در انجام وظائف محوله و تکریم ارباب رجوع و وفاق و همدلی جمعی این توفیقات کاری را ماحصل دوری از حواشی و بغض و کینه و مهربانی و یکدلی و همدلی دانسته و برای این کارکنان ساعی آرزوی توفیقات بیش از پیش را خواستار شد.

 

قهرمانی تیم منتخب فوتسال استان کرمانشاه با درخشش بازیکن پاوه ای

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:تیم فوتسال آموزشگاهی منتخب استان کرمانشاه در مسابقات کشوری با نقش آفرینی بازیکن پاوه ای خود حافظ خوسه به مقام قهرمان دست پیدا کرد.

این مسابقات بین سی تیم از سراسر کشور به میزبانی تبریز برگزار شد که تیم کرمانشاه با نتایج زیر به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کرد.

 

مسابقات آموزشگاهی کشور متوسطه اول:بازی اول:‌کرمانشاه٧_‌اراک٠//بازی دوم:‌کرمانشاه۶_‌قم٢//بازی سوم:‌کرمانشاه۴_‌زنجان٢

 

بازی یک هشتم:‌کرمانشاه٣_‌خراسان شمالی١‌//بازی یک چهارم:‌کرمانشاه٢_‌کردستان١//بازی نیمه نهایی:‌کرمانشاه٣_‌فارس٢‌//بازی فینال:‌کرمانشاه۵_‌بوشهر١‌

تیم قهرمان:‌کرمانشاه//تیم نایب قهرمان:‌بوشهر//تیم سوم :‌اردبیل//تیم چهارم:‌فارس