پ 09 فروردین 1403 ساعت 12:56

نشست هم اندیشی فرمانده نیروی انتظامی پاوه با رئیس تعزیرات حکومتی برگزار شد

نشست هم اندیشی فرمانده نیروی انتظامی پاوه با رئیس تعزیرات حکومتی برگزار شد

به گزارش سلام پاوه:نشست هم اندیشی رئیس تعزیرات حکومتی و سرهنگ ملکی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه صبح امروز به میزبانی اداره تعزیرات حکومتی برگزار شد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس اداره تعزیرات حکومتی پاوه در این دیدار ضمن خیر مقدم گزارشی کوتاهی از فعالیت شعبه تعزیرات حکومتی و نحوه تعامل و همکاری دو […]

به گزارش سلام پاوه:نشست هم اندیشی رئیس تعزیرات حکومتی و سرهنگ ملکی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه صبح امروز به میزبانی اداره تعزیرات حکومتی برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس اداره تعزیرات حکومتی پاوه در این دیدار ضمن خیر مقدم گزارشی کوتاهی از فعالیت شعبه تعزیرات حکومتی و نحوه تعامل و همکاری دو سازمان اشاره کرد و خواستار همکاری بیشتر در زمینه قاچاق کالا شد.

 

مسعود رجبی مبارزه با قاچاق را یک تکلیف قانونی و شرعی دانست و گفت:البته ضرورت دارد با بازنگری در رویکردهای عملیاتی و نیز با برنامه ریزی های هدفمند و هدایت صحیح و اثر بخش منابع و ظرفیت های در اختیار دستگاه های متولی مبارزه با قاچاق، برای مقابله جدی با عواملی که در ارتکاب قاچاق به صورت کلان نقش دارند، حرکت کنیم تا امکان مدیریت و کنترل روند و گستره این پدیده شوم فراهم شود.

 

رجبی افزود:چنانچه به منشاء و منافذ اصلی و کلان قاچاق کالا در کشور توجه نکنیم، نتیجه ای جز کاهش اثربخشی و پائین آمدن بهره وری از ظرفیت های درگیر این موضوع و نتیجتاً عدم مهار و کنترل قاچاق و شیوع دامنه و مصادیق آن حاصل نمی شود،لذا باید بر مقابله با قاچاق در سطح کلان تمرکز شود.

 

وی تسریع در ابلاغ و اجرای احکام از دیگر مواردی بود که رئیس تعزیرات حکومتی پاوه بر آن تاکید کرد و گفت: امیدواریم با همدلی و تعاملی که به وجود آمده است، روند رسیدگی به پرونده ها و اجرای احکام صادره تسریع شود و نتیجه کار مورد رضایت مردم و خداوند متعال باشد.

 

سرهنگ حمیدرضا ملکی اعلام کرد:پدیده شوم قاچاق یکی از عوامل جدی و مخرب اقتصاد کشور است که کیان نظام را هدف قرار می دهد.

 

وی افزود:کاهش تولید و افزایش بیکاری در شرایط امروزی تاثیرات مخربی بر نظام خانواده ها و از سوی دیگر، انتظار مردم از دستگاه های متولی برای مواجهه موثر با این پدیده را بیشتر آشکار می سازد.

سرهنگ ملکی ادامه داد:در این میان نقش نیروی انتظامی در مقابله با قاچاق از منظر قانونی و عملکردی یک نقش ویژه است و چون غالب کشفیات قاچاق منتسب به نیروی انتظامی است، از این رو نیروی انتظامی در بین متولیان مبارزه با قاچاق جایگاه ویژه ای دارد.