پ 30 فروردین 1403 ساعت 20:52

آیین تکریم و معارفه فرماندار جوانرود برگزار شد/عکس

آیین تکریم و معارفه فرماندار جوانرود برگزار شد/عکس

به گزارش سلام پاوه :آیین تکریم و معارفه فرماندار جوانرود با حضور مهندس بازونداستاندار کرمانشاه صبح امروز در سالن جلسات فرمانداری جوانرود برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: با حضور استاندار کرمانشاه مهندس بازوند ، الهی تبار معاون سیاسی امنیتی استانداری، بهرام نژاد،مدیرکل حوزه استاندار،بهرام سلیمانی ،مدیرکل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری و عظیمی […]

به گزارش سلام پاوه :آیین تکریم و معارفه فرماندار جوانرود با حضور مهندس بازونداستاندار کرمانشاه صبح امروز در سالن جلسات فرمانداری جوانرود برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: با حضور استاندار کرمانشاه مهندس بازوند ، الهی تبار معاون سیاسی امنیتی استانداری، بهرام نژاد،مدیرکل حوزه استاندار،بهرام سلیمانی ،مدیرکل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری و عظیمی مهر ،مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل مراسم تودیع و معارفه فرماندار جوانرود برگزار شد.

 

در این آیین مهندس بازونداستاندار کرمانشاه ماموستا فخری امام جمعه شهرستان جوانرود از مفاخر اورامانات است و حضور ایشان در شهرستان جوانرود یک غنیمت است.

 

وی افزود :اهل سنت همیشه از مرزداران و‌ مدافعان کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند که مصداق اخیر آن نیز شهادت تنی چند از دلاورمردان اهل سنت در پاوه و‌ مریوان بود.

 

استاندار کرمانشاه افزود :امروز دشمنان قسم خورده کشور، یک‌جنگ روانی علیه ایران راه انداخته اند ، اما ملت ایران روزها و شرایط سخت تر از این را نیز تجربه کرده اند.

 

مهندس بازوند گفت : هنر دیپلماسی دولت تدبیر و امید در این بود که ایران در جریان برجام در قالب یک گفتگو توانست قطعنامه های ظالمانه ای که علیه کشور در ۱۲ سال وضع شده بود را ابطال کرد.‌

 

وی افزود : ترامپ در تلاش برای منزوی کردن ایران، نتوانست همراهی دیگر کشورهای جهان را جلب کند و امروز این آمریکاست که تنهاست.

 

استاندار کرمانشاه نقشه امروز دشمن دلسرد کردن مردم از نظام است. مردم باید هوشیار باشند. برخی میخواهند دولت را جدای از نظام تلقی کنند، در حالیکه دولت جزیی از نظام است و تضعیف دولت باعث دلسردی مردم از نظام میشود‌.

 

وی ادامه داد و گفت :ما اگر دنبال توسعه هستیم نباید منتظر کمکهای دیگران باشیم. تجربه دوران دفاع مقدس نشان میدهد که هرجا مردم پای کار باشند پیروزی قطعی است.

 

بازوند سپس افزود: باید سرمایه گذاری و تولید ثروت را ارزش بدانیم. با شعار و سخنرانی، شاید اشتغال از بین برود، اما اشتغال ایجاد نمیشود. سرمایه‌گذاری در هیچ جا تابع قدرت نیست، باید موانع را از پیش پای سرمایه‌گذاران برداریم و منافع آنها را تامین کنیم تا میل به سرمایه‌گذاری در استان زیاد شود و غبار کاذب چهره ی زیبای کرمانشاه را پاک کنیم.

 

وی گفت : در جریان زلزله سال گذشته در کمتر از بیست ثانیه، ۱۰ هزار میلیارد تومان به استان خسارت وارد شد، اما سعی کردیم به تعبیر مقام معظم رهبری از زلزله یک فرصت برای استان بسازیم. هم اکنون ۱۱۵۰۰ نفر در مناطق زلزله‌زده مشغول به کار هستند.

 

این مقام مسئول گفت : بیش از ۳۷۵ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال روستایی، و حدود ۶۰۰ میلیاردتومان اعتبار برای اشتغال در مناطق زلزله‌زده استان در نظر گرفته شده است. سند اشتغال تدوین شده برای استان، باید چراغ راه فرمانداران برای مبارزه با بیکاری از طریق جلب سرمایه گذاران باشد.

 

استاندار کرمانشاه اظهار داشت : حجم خدمات ارائه شده به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه در تاریخ مدیریت حوادث غیرمترقبه کشور بیسابقه بوده است. برای مثال تنها در یک مورد بابت امهال وامهای مردم در مناطق زلزله‌زده باید دولت ۱۰۰۰ میلیارد تومان هزینه کند‌.

 

وی گفت : از دید کارشناسی من، سامانه گرمسیری ۲۵ درصد و سامانه سردسیری ۷۵ درصد در توسعه استان نقش دارند که بهره مند شدن استان از آن نیازمند رایزنی هایی است که در حال پیگیری آن هستیم.

 

مهندس بازوند گفت : مرزها برای استان یک فرصت است و مرزنشینان باید همانطور که مرزداری کرده اند، از مواهب مرز نیز برخوردار شوند‌.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت : تغییر خودبخود امیدآفرین است. چهارسال فرصت کافی و خوبی برای به جا گذاشتن یک‌کارنامه قابل ارزیابی است.

 

بازوند به تمجید از دکتر آرش لهونی پرداخت و گفت : انصافا دکتر لهونی در مسئولیت فرمانداری جوانرود، عملکرد بسیاربسیار مطلوب و موفقی داشته و از بهترین فرمانداران ما بوده و در آینده نزدیک حتما از ایشان به عنوان همکار استفاده خواهیم کرد. دکتر لهونی در مدیریت زلزله بدون اینکه نیاز به پیگیری ما باشد کاملا مدیریت بحران را در دست داشت و در مباحث فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی برنامه های کارشناسی خوبی داشتند که به فرماندار جدید تاکید میکنم که این برنامه ها را دنبال کند.

 

وی ادامه داد و گفت : از شورای اداری و شورای تامین تقاضا میکنم که از فرماندار جدید نیز همچون فرماندار گذشته حمایت کنند.

 

استاندار کرمانشاه افزود : ظرفیتهای شهرستان جوانرود به حدی است که به راحتی میتواند بر چالشهای آن غلبه کند. تنها نیاز به برنامه ریزی و‌ همدلی میان مسوولین و مردم است.

 

مهندس بازوند در پایان گفت :آقای رستگار یوسفی به عنوان فرماندار جدید جوانرود، از منطقه و فرهنگ مردم شناخت کافی دارد و در مسوولیت معاون اداره کل بحران نیز نشان داد که فردی پیگیر و توانمند است که امیدوارم حضور ایشان منشا خیر و برکت و خدمت برای مردم شهرستان جوانرود باشد.

 

در این آئین از تلاشهای دکتر آرش لهونی فرماندار جوانرود تجلیل شد و آقای رستگار یوسفی به عنوان فرماندار جدید جوانرود معرفی شد.

 

 

2 پاسخ برای “آیین تکریم و معارفه فرماندار جوانرود برگزار شد/عکس

  • ناشناس در تاریخ مرداد 6, 1397 گفت:

    ای کاش ارش لهونی فرماندار پاوه میشد تا این مرز هم یه کم سرو سامان میداد. افرین اقای لهونی مایه افتخار هم برای مردم نوسود و تمام اورامی زبانها ، انشاله روزی استاندار بشی

  • شهروند پاوه در تاریخ مرداد 6, 1397 گفت:

    سلام وقتی استاندارمی گوید آقالهونی ازبهترین فرماندارن مااست وجریان زلزله خوب مدیریت نمودچرا اوراکنارزدو استاندارازمردم مرزدارمی خواهد مردم هوشیارباشد چرامرزپاوه رابازنمی کند وماننده هم یشه ازمردم مرزداربه دوروغ تعریف تمجید خشک خالی می شودچرااستاندارمحترم فکری به حال جاده پاوه به کرمانشاه نمی کند چراهرروزشاهدتصادف ومرگ جوانان ومسافرین مسیرهای پاوه جوانرود روانسر به کرمانشاه هستیم وماهچ یک ازمسولین زیربط بی توجه هستند وقعآ به گفته مردم شریف جوانرودحیف که آقای لهونی کنارگذاشته شد آفرین به مردم قدرشناس جوانرود