ج 10 فروردین 1403 ساعت 05:54

برگزاری کارگاه آموزشی پیش به سوی کنکور در پاوه

برگزاری کارگاه آموزشی پیش به سوی کنکور در پاوه

به گزارش سلام پاوه : کارگاه آموزشی یک روزه پیش به سوی کنکور با حضور مدیر، معاونان و کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان پاوه و دانش آموزان پایه دوازدهم به همراه اولیاء آنها، مدیران و مشاوران مدارس متوسطه دوم در سالن امتحانات امام خمینی (ره) شهر پاوه برگزار شد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه […]

به گزارش سلام پاوه : کارگاه آموزشی یک روزه پیش به سوی کنکور با حضور مدیر، معاونان و کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان پاوه و دانش آموزان پایه دوازدهم به همراه اولیاء آنها، مدیران و مشاوران مدارس متوسطه دوم در سالن امتحانات امام خمینی (ره) شهر پاوه برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مختار برزگرفرد مدیر آموزش و پرورش پاوه با اشاره به حضور حداکثری دانش آموزان و اولیاء آنها در این نشست، برگزاری کارگاه آموزشی پیش به سوی کنکور را در اولین روزهای مرداد ۹۷ با هدف آغاز برنامه ریزی برای رسیدن به نتیجه مطلوب در کنکور سراسری سال ۹۸ دانست.

وی همچنین عامل درونی (هوشیاری و توکل به خدا) و عامل بیرونی (آرامش خانواده و شرایط محیطی) را دو عامل مهم موفقیت دانش آموزان برشمرد و ابراز امیدواری نمود که همه این تلاش ها به موفقیت دانش آموزان و نتیجه مثبت در آینده آنها منجر شود.

در ادامه این کارگاه آموزشی دکتر آزاد اله کرمی در سخنانی در مورد نقش خانواده، روش صحیح مطالعه و برنامه ریزی درسی و همچنین انگیزه بخشی به دانش آموزان مطالبی ارائه و به پرسش های دانش آموزان  و والدین پاسخ داد، که استقبال حاظران در این نشست به همراه داشت.

کارگاه آموزشی کنکور