پ 09 فروردین 1403 ساعت 19:55

پاسخی به توهین نامه دو عضو شورای شهر پاوه در خصوص سلام پاوه

پاسخی به توهین نامه دو عضو شورای شهر پاوه در خصوص سلام پاوه

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : خداوند را شاکریم که سلام پاوه را از کسی نخریدیم و از کسی به ارث نبردیم و کسی به ما هدیه نکرد. سلام پاوه محصول تفکر چند جوان بی ادعا است که دغدغه دیارشان پاوه را داشتند و دارند و بی هیچ چشم داشت و حمایتی این دغدغه رشد […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : خداوند را شاکریم که سلام پاوه را از کسی نخریدیم و از کسی به ارث نبردیم و کسی به ما هدیه نکرد. سلام پاوه محصول تفکر چند جوان بی ادعا است که دغدغه دیارشان پاوه را داشتند و دارند و بی هیچ چشم داشت و حمایتی این دغدغه رشد کرد و هم اکنون به یاری خداوند متعال رسانه ای شده است که حرفی برای گفتن در شهرستان و حتی منطقه و استان دارد و همیشه این رسانه خار چشم کسانی بوده است که بدخواه این دیار و مردم محروم اش بوده اند. ما نه از تریبون انجمنهای مقدس خیریه و تظاهر به نیکوکاری به جاه و منصب رسیده ایم و نه از تریبون مذهب و دسته های مذهبی با نام دین کاسبی کردیم و صاحب پست و مقام شدیم . ما با تلاش و غمخواری و کم سو شدن دید چشمهایمان و با هزینه های شخصی و تحمل صدها درد و رنج و صدها فشار و انگ و تهمت و بهتان رشد کردیم و تا حد توان در عرصه اطلاع رسانی توانسته ایم به جایگاهی برسیم که نقدهایمان سفسطه گویان و فرافکنان را چنان آشفته می کند که خود آنها نمی دانند چه توهین نامه ای نوشته اند.

برای دو عضو شورای شهر که خود را وکیل مردم می نامند تاسف بار است که بجای بازنگری در عملکردشان و بازگشت به مردم یک هفته را به تحقیق و تفتیش در مسائل شخصی و خانوادگی دو جوان بپردازند تا ببیند آیا آنها وامی گرفته اند ؟ یا اقوامی دور و نزدیکی دارند که با آزمون و همانند تمامی استخدام شده ها استخدام نشده اند؟ یا همسر یا برادار زاده ای دارند که در اداره ای همچون شهرداری و … استخدام شده باشند با رابطه یا بی رابطه ؟ درآمد و شغلی دارند ؟ بجای پاسخ به نقدهای دلسوزانه، سعی در ترور شخصیت و جستجو در زندگی شخصی دیگران نمایند.

بسی باید به حال پاوه گریست  وکیلانش چه کسانی هستند؟ همان هایی که اقوام درجه یک خود را در سازمان مربوطه به کارگیری می کنند و امثال صباح کریسانی ها را اخراج می کنند. همان هایی که در نهاد مربوطه سمت همسرشان را ارتقا میدهند و اضافه کار آنچنانی برای وی رد می کنند و بعد انگ تهمت به استخدام غیر ضابطه مند می زنند.

آقایان دو عضو شورا بهتر است توهین نامه خود را یکبار دیگر بخوانید که چه نوشته اید؟ مسائل حقوقی آن را در نظر گرفته اید ؟که ما را متهم به باج خواهی و همدستی با دیگر اعضای شورای شهر می کنید؟ وجدان خود را قاضی کنید و یک لحظه بیندشید. چرا اینقدر برآشفته و پریشان شده اید؟ و از نقدی منصفانه نسبت به عملکردتان در یکسال گذشته پریشان شده اید که حتی ادب و اخلاق را زیر پا نهادید. شما مردم را با انجمنهای خیریه و جریان های مذهبی پله ای کردید برای رشد و صعود ، بعد به دیگران تهمت می زنید که به دنبال مطامع شخصی هستید؟

لازم است نکاتی را در مورد جوابیه (توهین نامه )دو عضو شورای شهر خطاب به این رسانه برخلاف میل باطنی خود و جهت تنویر افکار عمومی به عرض برسانیم:

در خطوط اولیه توهین نامه تان شما ما را بجای بیان عملکرد نکرده خود به مطامع طلب و منفعت طلب متهم کرده اید در حالی که هر درخواستی که این دو شهروند از شهرداری و شورا داشته اند برابر مُر صریح قانون و بصورت قانونی بوده است و جالب تر اینکه امضای شما دو عضو محترم در زیر این درخواستهای به ظاهر غیر قانونی موجود است .!!! و شهروندان نیز بدانند هیچ گونه درخواستی را خلاف قانون ، این رسانه به هیچ شخص ، ارگان و نهادی  نداده است و حتی بسیاری از حقوق رسانه مجوز دار خود را بدلیل همین تهمتهای ناروا از دست داده ایم .

لازم است به عرض برسانیم این رسانه بعد از تعطیلی یک ماهه خود در دوره شورای چهارم و با نظر شورای فرهنگ عمومی شهرستان و برابر قانون همچون انجمن … و سایر سمن ها درخواست اجاره یا خرید مکانی را به شورای وقت برای دفتر این رسانه دادیم و حتی شورای وقت ساختمان قدیمی شورا را برای دفتر تمامی رسانه های پاوه در نظر گرفت که  ما و سایر رسانه ها نیز این موضوع را نپذیرفتیم . آیا این مطامع شخصی است ؟ اگر مطامع شخصی است چرا برای کار نکرده ای که خود آقای اسلامی نیا نیز با آن موافقت کرده است به ما تهمت می زنند و ما را به دنبال مطامع شخصی می داند؟ و در توهین نامه اش مدعی درخواست دکه در میدان شهر می شود.

باید به عرض برسانیم که این رسانه بنا بر همین تهمتها حاضر به رفتن به این مکانها نشد و در خانه و با امکانات شخصی خود و با تمام رنجها اقدام به  بروز رسانی سایت برای تداوم فعالیت اطلاع رسانی برای همشهریان که از یک دکه مطبوعاتی با کیفیت و مناسب محروم اند نموده ایم . و بجای کمک به توسعه مطبوعات و رسانه دست به تهمت و افترا به اصحاب رسانه می زنند و تعجب است موضوعی که در شورای چهارم مطرح شده است هم اکنون در برابر نقد به حق این رسانه پس از سالها مطرح شده است .

شهروندان بدانند ما نیز همچون تمامی مردم یک شهروندیم و حق زندگی ، کار و درآمد داریم آیا منصفانه است درخواستی برای زندگی خود داشته باشیم و بعد به ما تهمت و اتهام داده شود؟ آیا ما حق زندگی نداریم ؟

افکار عمومی بدانند در دوره شورای پنجم نیز به عنوان دو شهروند و برابر قانون درخواست مکانی را برای این رسانه از شهرداری و شورا داشتیم (کما اینکه در این بین تعدادی از شهروندان عزیز حاضر به رایگان در اختیار گذاشتن مغازه های خود برای این رسانه مردمی بودند و ما ضمن تقدیر از این عزیزان حاضر به پذیرش این موضوع نبودیم .)و به گواه خود اعضای شورای شهر آنها موافقت خود را برای در اختیار گذاشتن یک باب مغازه در پاساژ جنب فرمانداری پاوه برای اجاره به این رسانه و هر رسانه ای دیگر و تمامی شهروندان قانونمند موافقت کردند و ما نیز بازهم از این مکان استفاده نکردیم ، و حال تعجب می کنیم آش نخورده و دهن سوخته به ما تهمت زده می شود و جالبتر این است سخنگوی شورا و یا رئیس شورا چگونه مصوبه ای را (مطامع شخصی ) را که خود امضا و موافقت کرده اند فراموش نموده  و با سیاه نمایی درصدد تمهت زدن به این رسانه بخاطر دفاع از منافع عمومی و روحیه نقد پذیری خود شده اند و ما را بدنبال مطامع خود دانسته اند.

لازم است به عرض برسانیم ما با این تخریبها روحیه نقادی و جسارت در بیان خود را از دست نخواهیم داد و سکوت پیشه نمی کنیم و تاریک اندیشان را به مردم معرفی می کنیم . ما واهمه ای از نقد نداریم و پذیرای تمامی نقدها هستیم کما اینکه تخریبگران به دنبال آن هستند که حذف شویم و سکوت کنیم و گرنه در نشست مطبوعاتی اعضای شورا با رسانه ها در تاریخ ۳۰ فرودین ماه ۱۳۹۷ شما اصرار و فشار بر سانسور صحبتها و مدارک ارائه شده توسط نائب رئیس شورا نمی کردید . و در بسیاری مواقع چشمهای خود را بر سیاهی های موجود نمی بستید. 

شما اگر دم از قانون می زنید بهتر نیست پیگیر آمدن حراستی برای شهرداری و شهردار محبوبتان شوید!! که حداقل ساعت ورود و خروج نور چشمی هایتان را در اداره متبوع کنترل کند. و نگذارد اجحافی بر بیت المال صورت پذیرد و وسائل نقلیه و خودرو های شهرداری و شورا را برای استفاده شخصی و سفر به سنندج و باغ و ویلاهای اطراف پاوه برای خوشگذارنی و دیدار اقوام استفاده نشود.

در موضوع انتخاب شهردار که فرافکنی و سناریوی شماها شهره خاص و عام شده است و مقالات شهروندان و پرده برداری از این سناریو واضح است . همین کافی است که نامه آقای اسلامی نیا به استاندار را در خصوص انتخاب مدیران بومی مطالعه کنید. و شاید یاداوری این تناقض اشکار وی در سلام پاوه برایش تلخ و سردرگم کننده شده است و بجای پاسخ به افکار عمومی اقدام به نوشتن توهین نامه ای علیه رسانه ما نموده است.

دم از دخالت نکردن بیرونی در انتخاب شهردار و هیئت رئیسه زده اید و چه زود یادتان رفت اعتراضات علنی و رسانه ای دو عضو دیگر شورای شهر و  مقالات و مصاحبه های اعتراضی آنها مبنی بر دخالتها در انتخاب شهردار و مصوبه ای که همگان شاهد هستند که چگونه مغایرت داده نشد و شما الان بازهم شعار می دهید دخالت بیرونی نبوده است و حذف مهندسان دلسوز و بومی دیارمان را سفسطه میکنید.

مدعی شده اید در موضوع فراخوان انتخاب شهردار در این میان تنی چند از شرکت کنندگان و حامیان آنان با بهره گیری ازافراد صاحب نفوذ و منصب … تلاش مضاعفی به عمل آوردند تا با اهرم فشار روانی و… عملاً برون داد فراخوان را با گزینه ی از قبل تعیین شده خویش بر اراده ی مجموعه ی شورای شهر تحمیل نمایندو… باید به عرض عالیجنابان برسانیم چرا به صراحت نام این افراد و چهره های صاحب نفوذ را نمی برید و بازهم سیاه نمایی و فرافکنی می کنید؟ چرا حامیانشان را به مردم معرفی نمی کنید ؟ مگر شما وکیل مردم نیستید ؟ کما اینکه ما در گذشته شاهد تهمت زنی هایی از این قبیل بوده ایم که نهایتا با دستبوسی در محافل قضایی ختم به خیر شده است . ولی افسوس که مردم از این جریانات و قضایا مطلع نیستند.

ادعای بلندگو شدن سلام پاوه را برای یک جریان مطرح کردید که این جمله همچون بیانه های سه نفره و ادعای دزدی چند میلیاردی شورای سوم …ما را یاد سخنان آقای رئیس جمهور اسبق می اندازد که می گفت بگم بگم !!!پس واقعا این جریان را بگویید و اعلام کنید چه جریانی است و تا کی می خواهید با این بگم بگم این همه سفسطه بازی و فرافکنی کنید آخر مگر مصاحبه ها و ارشیو همین سایت و دیگر رسانه ها را فراموش کردید که چه گفتید و چه حذف شد و چگونه دستبوسی برای رضایت صورت گرفت.

ادعا کردید سلام پاوه مخالف دو عضو شورای شهر بوده است در حالی که بازهم بی انصافی و بی تقوایی در اتهام موج می زند و اگر رجوع کنید به مصاحبه ها و ارشیو این سایت و اخبار مربوط به شما ، را چه در دوران تبلیغات و چه در زمان شورا بیشتر مطالعه کنید و می بینید بدبینی شما ها تا کجا رسیده است که یادتان رفته است همین سلام پاوه برای شما چه کرده است.

بیلان کاری خنده داری را برای خالی نبودن از عریضه که بسیار جای تامل است آورده اید که برای هربند آن مستند می شود توضیح داد و فقط شرح یکی از این ملاقاتها جوابگوی بسیاری از موضوعات است که در سفر یکی دو ساعته و با بالگرد وزیر محترم نیرو و هیئت همراه به پاوه و سد داریان در حین مصاحبه تلویزیونی وزیر نیرو با صدا و سیما (آقای زامیاد خبرنگار صدا و سیما و فرهاد صالحی ) رئیس و سخنگوی شورا در حد سلام و علیک با ایشان هم صحبت شدند و این را ملاقات با وزیر نیرو و کارنامه درخشان خود معرفی کردید که باید به حال این دیار گریست برای موکلانش که سلام و علیک با وزیر نیرو و همچنین حضور مدیرکل ورزش و جوانان را در مراسم تجلیل از کونگ فو کاران در پاوه و دیدار با وی را کارنامه عملکرد می دانند.. که اگر این عملکرد است خبرنگاران بیش از همه با مسئولان رده بالا در ارتباط هستند پس عملکرد خبرنگاران و سلام و علیک آنها محک و میزان فعالیت است !!!

در آخر توهین نامه خود نیز بار دیگر با اتهامات که قابلیت پیگیری قضایی دارد بازهم عقده گشایی کردید و  بجای دفاع از عملکرد نکرده خود تهمت زدید که با اعمال فشار و بدون ضوابط و مقررات مقاصدی را این رسانه دنبال کرده است. آخز کدام مقاصد و کدام منافع ؟

از گرفتن وام صحبت کردید و خیلی جالب است با اختیارات غیر ضابطه مند و غیر قانونی که ظاهر شما دارید !!پیگیر حسابهای شخصی ما شدید که ذکر چند نکته در خصوص این اتهام لازم است : اول جای تاسف است که گرفتن وام را غیر قانونی می دانید !!؟ و این کار را برخلاف ضوابط می دانید و نمی دانیم با کدام حکم قضایی و بر اساس کدام سند این ادعا را مطرح کرده اید و ای کاش نام بانک مربوطه را مطرح می کردید و مستند حرف می زدید و با مدیر همان بانک هم که برخلاف ضابطه و قانون به شما اجازه بازپرسی از حسابهای شخصی دیگران را داده است می پرسید که وام غیر ضابطه مند را این رسانه دریافت کرده است یا خیر ؟ دوم آیا سرک کشیدن در حسابهای شخصی دیگران ضابطه مند است ؟ که امیدواریم در مراجع قضایی و در محضر خداوند جوابی داشته باشید؟

آقایان محترم آیا شما هیچ وامی نگرفته اید ؟ آیا اگر دو جوان درخواست وامی را از بانکی داشته باشند جرم است ؟ مگر ما شهروند نیستیم مگر ما حق حیات نداریم ؟

ادعای کذب دیگری را مطرح کردید که با یافتن منافعی این رسانه تغییر رویه داده است اولا کدام منافع و شفاف اعلام می کردید دوما آیا این موضوع در خود شما اعضا که از تریبونهای مذهب و انجمنهای خیریه رشد کردید و حالا به منصب و قدرت رسیده اید صدق می کند یا رسانه ما ؟

چرا وجدان خود را قاضی نمی کنید و یادتان رفته همین سایت تیترهای آنچنانی برای خود شما که الان ادعای بزرگی دارید زده است آیا وقتی مطالب و اخبار شما تیتر زده می شد ما با شما منافع داشتیم؟ یادتان رفت بخاطر شما دادستان وقت در چند سال پیش بخاطر اتهام دزدی چند میلیاردی ما را احضار کرد و شما زیر مطلبتان زدید خدا را در نظر بگیرد و وجدان خود را قاضی، که ما با شما منافع داشتیم که مطالب شما را درج کردیم ؟

یادتان رفته است فایل های مصاحبه های صوتی که بر علیه بزرگان این دیار و مسئولان رده بالا چه ها نگفتید و ما امانتدار حرفهای شما بودیم و هرگز آنها را در اختیار کسی نگذاشتیم و در ناراحتی هایتان با شما همراه بودیم.

در خصوص جذب بستگان نه همسری داریم که استخدام شده باشد و نه برادر زاده و عمو زاده ای که بخاطرش بنده خداهایی را اخراج کنیم و اضافه کار هایی آنچنانی رد و بدل کنیم. و اگر سندی بر جذب و استخدام بدون ضابطه وابستگان ما دارید لطفا با سند رسانه ای کنید و گرنه ما به وفور اقوام درجه یک و دو این عزیزان را می شناسیم و نمی خواهیم متقابل به مثل کنیم . تهمت بزرگی دیگر در خصوص اخذ جواز نانوایی برخلاف قانون و با روابط زدید. لطفا مستندات غیرقانونی آن را ارائه دهید . اگر این دو عضو شورای شهر تحقیقی در اطرافیان خود داشته باشند بسیار راحت متوجه می شوند که امتیاز نانوایی هرگز به صورت غیر قانونی به احدی واگذار نمی شود و در این راستا بهتر است ضمن زیر سوال بردن دستگاه مربوطه در صدور جواز کسب از اقوام خود که صاحب نانوایی در سطح شهر هستند و همه آنها را می شناسند بپرسید و صحت و سقم تهمت خود را بررسی کنید.بعد در توهین نامه خود اعلام کنید.

در زمینه دکه و مکان برای سایت نیز در اغاز مطلب کاملا به آن اشاره شده است و جالب است امضاهای خود این اعضا بر روی مصوبات موجود است.  در خصوص جذب به عنوان روابط عمومی نیز اگر درخواستی مکتوب از اعضای این رسانه مبنی بر این کار دارید که این اعضا درخواست کتبی به این آقایان شورا و شهرداری داده است لطفا رونمایی کنید .این در حالی است که اگر چنین اتفاقی هم مستقیما صورت بگیرید خلاف قانون نیست. و یک درخواست است .

در این رابطه بهترین گواه برای موضوع روابط عمومی،  مزاجعه به جناب آقای هادی زامیاد و فرماندار محترم پاوه می باشد که آنها معرفی نامه ای را به شهرداری برای جذب نیرو در صورت نیاز ارسال کردند نه فقط برای یک نفر بلکه برای چندین نفر از جمله ۱۱ نفر از افرادی که در این بین آنها نامهایی مشاهده می شود که خود گویای همه چیز است و برای حفظ احترام و اخلاق رسانه ای از درج نامها پرهیز می کنیم .و قبل از بررسی موضوع توسط شورا در تماس تلفنی با فرماندار و روابط عمومی فرمانداری از حضور در این کار انصراف اعلام شد که خود فرماندار و آقای زامیاد  و مدیر دفتر فرمانداری گواه این حقیقت است . و جالب اینکه این دو عضو شورا مدعی شده اند با اعمال فشار این موضوع رخ داده است و بعد ادعا دارند زیر بار فشار نمی روند ولی همین ۱۱ نفر را در جلسه شورا برای جذب در شهرداری با چهار امضا مصوب می کنند و به فرمانداری ارسال می کنند و باید پرسید شما چه نوع شخصیتی دارید که ادعا دارید زیر بار فشار نمی روید ولی خود شما مصوبه ای که با فشار بوده را نه برای اعضای سلام پاوه بلکه برای ۱۱ نفر از جمله اقوام  خود مصوب و امضا می کنید و تصویر این مصوبه هم پیوست می شود تا بدانید بدجور دروغ پراکنی شما این بار به سنگ خورده است.

مصوبه ای که برای یازد نفر از جمله چند تن از نزدیکان این اعضای شورای شهر با امضای این دو عضو محترم مصوب شد و ادعا دارند که زیر فشار بوده است …

در ادامه توهین نامه شما که سلام پاوه را متهم به اختلاف می کنید با طرح سوالی در صدصد این هستید که ما را در مقابل دیگر رسانه های شهرستان قرار دهید و این نمونه بارز اختلاف افکنی است. که باید به عرض شما برسانیم ما برای جامعه رسانه شهرستان و تمامی دلسوزان این عرصه احترام ویژه قائل هستیم و هرگز همانند  شما بدنبال حسابهای شخصی و مسائل خانوادگی این قشر شریف نخواهیم رفت و شما اگر می خواهید بدانید که دیگر رسانه های شهرستان از چه امتیازی بهره برده اند می توانید با تفتیش حسابهای بانکی و دخالت در زندگی خصوصی آنها به پاسخ سوال خود برسید و امیدواریم در محضر خداوند شرمسار نشوید.

در پایان هم اعلام می کنیم تهمت ها و افتراهای ناروای امثال شما نمی تواند خللی در روحیه نقادی و پرسشگری ما وارد کند و استوارتر از همیشه منتقد می مانیم و با تخریب و ترور شخصیت توسط افرادی مثل شما  هرگز ساکت نخواهیم شد و بی پرده سخن خواهیم گفت . و این حق را هم داریم در مراجع قضایی رسما از توهین نامه شما و اداعای شما مبنی بر باج خواهی و دیگر توهین نامه شما شکایت کرده و از رسانه ، عزت ، شرافت و شخصیت خود دفاع کنیم .

ما برخلاف شما که از دیدگاه های مردمی در مورد این جوابیه ها نگران هستید و خواستار عدم درج نظرات مردم می باشید از تمامی شهروندان بدون هیچ حب و بغضی درخواست می کنیم در خصوص این دو مطلب با رعایت ادب و مسائل حقوقی آزادانه به بیان دیدگاه خود بپردازند.

40 پاسخ برای “پاسخی به توهین نامه دو عضو شورای شهر پاوه در خصوص سلام پاوه

  • پاوه ای در تاریخ مرداد 12, 1397 گفت:

    به نظر من یادداشت اول آقای زربان در مورد شورای و ریاست شوری مطلب توهین آمیزی نبود یه تلنگر بود برای رییس بعدی شورا و بدون غرض نگاه کنیم حرف بدی هم نزدن چون این آقایون با رای بالا و اعتماد حداکثری به اینجا رسیدن باید هشیار تر باشن و مسئول تر و میبایست با دید و قلبی وسیع پذیرای نقد میبودن نه با نوشتن چنان جوابیه ای فضا را متشنج کنن و سلام پاوه رو محبور کنن به پاسخ متقابل !

  • هنرمند در تاریخ مرداد 7, 1397 گفت:

    آنچه که عیان است این است که چه به مزاق خوش اید و چه نیاید ، رسانه ی سلام پاوه در طی این چند سال به حرفه ای ترین نحو ممکن وظایفیرا که میتوان از یک رسانه ی اینترنتی انتطار داشت به جا آورده و با اعتماد سازی و صداقت همیشگی خود پا را از مرز یک رسانه فراتر گذاشته و به تریبونی برای نشر درد های بی تریبون مردم پاوه مبدل شده ، در این میان شهر پاوه است که به دلیل کوته فکری ، کوته نظری و بی مسئولیتی مسئولان ، به یکی از عقب افتاده ترین شهرستان های کشور تبدیل شده .
    امیدوارم که در پیشگاه خداوند متعال این مسئولان پاسخگوی جمعیت کل شهرستان باشند .

    یک نصیحت برادرانه به اعضای محترم شوری : بهتر است به جای سنگ اندازی در کار کسانی که به درست ترین نحو در حال انجام رسالت خود هستند ، وقت خود را صرف مرور وظایف خود کنید .

  • محی الدینی در تاریخ مرداد 7, 1397 گفت:

    جناب آقایی که با اسم مستعار شهروند اومدین وسنگ اسلامی نیا وجراح زاده رو به سینه میزنید کاملا مشخصه که با یکی از این دو نفر فامیل هستی و……….. بس کن کاملا برای مردم پاوه مشخص شده که حیدر اسلامی نیا انجمن……روکرده تبلیغ برای رسیدن به شورا بهت قول میدم اگه عمری باقی باشه تو دوره آینده شورا ایشونم دیگه وجود نخواهند داشت مثل کسانی که دوره چهارم بودن والآن نیستن پس دیگه بس کن

  • همشهری در تاریخ مرداد 6, 1397 گفت:

    این دیدگاه دیدگاه نوددرصد پاوه است منظوراین اقایان ازشهردارپاوه ای شهرداری بومی است شماهم که درپاوه ساکن هستید پاوه ای محسوب میشوید چون هرکسی ازحوزه شهرستان چه ازبخش وچخه ازروستاهیای شهرستان وارد این شهر میشو د شهروند پاوه ای محسوب میگردد پس چرا خود شمابانام مستعارشهروند نظردادین واسم واقعی خود راندادین هیچ وقت دین دیگران رابه گردن نگیر وهرچیزی را بایقین کامل تاییدنکن برای تاییدپنج نفرخودرادراخرت مدیون یک شهرنکن

  • آرام در تاریخ مرداد 6, 1397 گفت:

    اندر حکایت شورا و شهردار !
    ناصرالدین شاه شیری داشت که هر هفته یک گوسفند جیره داشت. به شاه .خبر دادند که چه نشسته‌ای که نگهبان شیر، یک ران گوسفند را …………. ..»…………………….

  • شهروند در تاریخ مرداد 6, 1397 گفت:

    آقای زربان و صالحی بنده پاسخگوی دو مطلب از متن شما می شوم؟؟
    مطلب اول:بسی باید به حال پاوه گریست وکیلانش چه کسانی هستند؟؟؟
    پاسخ:فرهاد و صهیب اگر مرد هستید خود را عضو شورا می نمایید.ببینید چند رایی می آورید؟
    آقای حیدر اسلامی نیا‌ در دوره اول خود رتبه اول را کسب نموده است.
    و در دوره ی دوم رتبه ی دوم را کسب نموده است.
    آقای جراح زاده هم در دوره ی اول خود رتبه چهارم را کسب نموده است.
    وکیلان شورای شهر پاوه آقایان عزیز و محترم و دوست داشتنی::حیدر اسلامی نیا-دلشاد جراح زاده-جهانبخش لطف الهی-سید محمد احسن احمدی و سامان مرادی هستند……
    بجز آقای سامان مرادی همه پاوه ای هستند.
    پس این مطالب چیه؟ در سایت ها بیان می کنید شهردار پاوه باید پاوه ای باشد چرا نمی نویسید که شورای پاوه همه پاوه ای هستند و ما باید از آن ها حمایت کنیم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟ به نظر من شورای پنجم در سال اول خود بهترین عملکرد را داشته اند و امیدوارم تا آخر فعالیت های خود بهترین شورا را ادامه بدهند.
    آقای فرهاد صالحی و صهیب زبان اگر عقل داشته باشید این مطلب را حذف می کنید چون اگر این مطلب و همه دیدگاه های آن با نظر واقعی نوشته می شد اون وقت وکیلان شورای اسلامی شهر پاوه پاسخگو می شدند…پس بدانید اعضای شورای شهر پاوه آن قدر بیکار نیستند که جواب شما دو نفر و دیدگاه های بی ربط را بدهند.این یک آبرو ریزی برای سلام پاوه است.کاش اون وقت این سایت حذف می شد و شهرستان پاوه یک نفس راحتی می کشیدند.ای کاش……….
    پس باید به حال پاوه گریست که شما دو تا جز اصحاب رسانه هستید. نه به وکیلانش.
    پس چرا کسی اسم مستعار خود را بر روی این نظرات نمی نویسد. پس مردم محترم شهر پاوه بدانید نظرات سلام پاوه آقایان زربان وصالحی می نویسند.متاسفم.
    پس غیرت و مردانگی کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟ پاسخگو فرهاد و صهیب باشید.
    این دیدگاه های مردم پاوه نیست چون اگر این دید گاه های مردم پاوه بود چرا به این دو نفر اعضای شورا رای دادند.پس نتیجه می گیریم این دیدگاه ها کار شما دونفر صالحی و زربان است.
    مطلب دوم:موضوع برادرزاده آقای اسلامی نیا و همسر آقای جراح زاده.
    ۱)درمورد آقای شعیب اسلامی نیا این فرد در دوره ی چهارم توسط آقای کیهان محی الدین زاده آبدارچی شواری شهر پاوه شده است نه توسط آقای حیدر اسلامی نیا…….
    ۲)همسر آقای دلشاد جراح زاده با آزمون وارد شهرداری شهرستان پاوه شده اند.
    باتشکر لطفا این نظر را تائید نمائید.

  • ناشناس در تاریخ مرداد 6, 1397 گفت:

    در جواب اقای کارمند بازنشسته واقعا دمتون گرم دست مریزاد دهیار نسمه جناب اقای حسینی خودش تنها با ی ده چند صد نفری کلی کار عمرانی و اشتغالزایی کرده و مرتب هم مشغول رسیدگی به امور عمرانی نسمه هست

  • gh در تاریخ مرداد 5, 1397 گفت:

    ادمای کوته فکر ره به جایی نخواهند برد امثال اینا هستن باعث جا ماندن یک ملت میشن واقعا جای تاسف داره بجای اینکه به فکر حل مشکل شهر باشن دنبال….!!

  • پاوه در تاریخ مرداد 5, 1397 گفت:

    به نظر من این شورا و شورای چهارم بدترین و ………. شوراها ی پاوه بوده اند. صد رحمت به …………

  • شاگرد ....... در تاریخ مرداد 5, 1397 گفت:

    سلام به دو دوست شیرمردم صالحی و زربان آقای ……………………………آلات شهرداری و کارگران زحمت کش به اینجا آمدن برای آسفالت در طول مسیر خیابان مرکزی فقط این مکان درست شده کارنامه روشنی داری ……………

  • شهروند در تاریخ مرداد 5, 1397 گفت:

    درود بر شرفتان عزیزان سلام پاوه
    بدانید که این مردم زحمات شما را فراموش نخواهند کرد
    بحال شهر باید گریست ، شهری که با این همه افراد متخصص و فنی باید شهردارش بیگانه باشد شهری که شورایش به بهانه ایجاد جایگاه آتشنشانی منزل آنچنانی برای شهردارش می سازند آنهم در این دوران که شهرداری دم از بدهکاری و مشکلات می زند می‌توانستید جایگاه را بسازید و نه به منزل شهردار بگویید. شهرهای دیگر را ببینید جه رونقی یافته اند ولی ما هنوز بیشتر کوچه هایمان همان شکل قدیمی را دارند ساختمانهای بدون پارکینگ را بخاطر بیاورید دست از این شهر بردارید. شورا نمی‌خواهیم شهردار بیگانه نمی‌خواهیم باعث رونق ساخت و ساز در شهر شده اید از این مردم مانند محله های ثروتمند تهران عوارض میگیرید ، کاری کرده اید که حتی عوارض ماشین را هم مردم به شهر های اطراف می برند درد دل زیاد است و فقط باید گریست

  • هورامان در تاریخ مرداد 5, 1397 گفت:

    آقای …….. مایه تاسف است که در موقع بارش باران زحمت چتر گرفتن روی سر ………… را می کشد که خدمت می کند و ادامه …..

  • نکته در تاریخ مرداد 5, 1397 گفت:

    اول متاسفم هم برای شورای محترم وهم برای سایت سلام پاوه عزیزان اینها افشا گری نیست اینها ابروی هم را بردنه وبس شما اقای زربان با کمک سایت سلام پاوه اتهامات وداستانهایی رو پشت سر اعضای شورا علم کردید که مثلا اصلاح امور کرده باشید!!! ابروی مردم رو بردن اصلاح اموره!! یا اقایان شورا شما دیگه چرا ؟شما که پوست کلفت تر از این حرفا بودید !!!!! بهرحال این اقایان منتخبین همین مردمند اشکال کار کجاست؟ شما معذرت میخواهم شان شورا ومنتخبین مردم را رعایت نکردید بی محابا وگستاخانه به وکلای مردم میتازید بعد منتظر شاد باشید!!! جواب کلوخ انداز سنگ است > مقدار خود دار وحرفه ای تر عمل کنید قرار نیست جواب کلمه به کلمه جملات نسنجیده اعضای شورا را بدهید وشما اقایان شورابه دادستان همه فن حریف شکایت ببرید یا محکوم میشوید یا محکوم خواهند شد اینهمه لفاظی هم نمیخواهد

  • وریا در تاریخ مرداد 5, 1397 گفت:

    نمیدونم کی ما باید از این مرحله و راههای هزاران بار رفته عبور کنیم و در حال تکرار باشیم و مدام ومدام ومدام در انتخابهایمان اصول حرفه ای وعلمی را زیر پا بگذاریم براستی بدون هیچ غرضی وبدون داشتن هیچ منفعتی بایستی بگویم که اعضای شورا بالاخص این دو نفر محصول انتخاب خود ما هستند واین فرصت انتخاب به جای فرصت سازی فرصت سوزی میکنند چرا که حتی اگر بخواهند شهر توسعه پیدا کند اصول وروش و تخصصش را بلد نیستند انتخامان دامن خودمان را گرفته است چه درد بی درمانی است این دموکراسی در این بلاد نامتقارن با دستاوردها وراههای انتخاب. سلام پاوه ثابت کرده رسانه ای تقریبا مسقل است و شورای ما ناکارامد. چه کار کرده اید در رابطه با زیبا سازی شهر.دادن مجوز برای ساختمانهای چند طبقه در فاصله ۴ متری. در امورات فرهنگی…چند وچندخواسته ابتدایی دیگر که اگر سروصدای مردم در سایتهای پاوه نبود الان کف شهر نیز در همان حالت آسفالت ۴۰سال پیش میموند تقصیر شما نیست تقصیر خودمان است که اصول حرفه ایمان را در طبقات مذهبی و انجمنهای خیریه جستجو میکنیم به بیراهه رفتیم وبه بیراهه میبرنمان. وقصد بیدار شدن هم نداریم

  • محمد در تاریخ مرداد 5, 1397 گفت:

    با سلام
    واقعا جای تاسف دارد که به اصطلاح معتمدین این شهر چنین هزلیاتی را علیه این سایت وزین و زحمتکشان آن منتشر می کنند. واقعیت این است که حقایق بر همه روشن است و شما جناب صالحی اصلا نیازی هم نبود که جوابیه می نوشتید.
    این افراد به اعتماد مردم خیانت کردند.
    آقایان شورا، مردم شما را انتخاب نکرده اند که به انتشار چنین مطالب سخیفی اقدام کنید،‌مردم از شما انتظار داشتند که برای این شهر کار مفیدی انجام دهید
    هر چند که انتظارمان کاملا بیهوده بوده چون هر کسی باید در تخصص خودش کار کند. به نظر من این آقایان می توانستند نهایتا در حد آموزش فوتبال به نوجوانان مفید باشند، نه مدیریت یک شهر…..

  • ناشناس در تاریخ مرداد 5, 1397 گفت:

    یه سری افراد تا توی این شهرک دستی به اتیش داشته باشند وضعیت همینه بابا والا مردم شما را نمیخواهند به خدا مردم از بعضی از شماها متنفر هستند چرا به زور عشیره گری و نردبان ها خودتان را به مردم قالب میکنید لطفا به جای این کارها شفاف به مردم کارنامه خود را نشان بدهید عملا عملا عملا چه کاری برای مردم کرده اید ؟؟؟؟ سلام و علیک و نشستن روی صندلی های جلویی جلسات را ول کنید دستاورد عملیتان چه بوده ؟؟؟؟

  • ارزو در تاریخ مرداد 5, 1397 گفت:

    خیلی جالبه خوب میتونستید با انتشار عملکرد چندین سالتون جواب نقد سلام پاوه را بدید چه کاریه که هرکسی نقدتون میکنه سریعا متهمش میکنید به منفعت طلبی ؟ چند روز پیش ریاست با نظام مهندسی هم خواستید همین کارو بکنید واقعا شرم اوره !!! مگه قراره فقط اونایی نقدتون کنن که در عمرشون کاری با هیچ ارگانی نداشته باشن ؟؟؟ مگه میشه ؟؟؟ مگه داریم ؟؟؟ این روش تون هم داره قدیمی میشه دیگه به جای این کارای خنده دار استعفا بدیدو بزارید کار به کاردان برسه والا اگه کاری از دستتون در سه دوره برنیومده هزار سال دیگم بر نمیاد اقایان سلام پاوه به نظرم انتخابات گذشته جواب بعضی ها داده شد لازم نیست توضیح بدید مردم خودشون میدونن چه کسانی پشت این جریانا هستن مردم جوابشونو بازم میدن خودتونو خسته نکنید

  • نکته سنج در تاریخ مرداد 5, 1397 گفت:

    افرین برجسارت وشهامتتان اقایان زربان وصالحی واقعا حرف دل همه شهروندان رازدیدایکاش انتقادتان برهرپنج عشوشورای پنجم بود چون همه ناکارامدند وتوان کاری رابرای این شهرندارن وهرکدام ازانها براساس تعصبات کورکورانه محلی وطایفه ای وقومیتی رای اوردن بعدش هم کاش به مذهب اشاره نمیکردین وبه جای کلمه مذهب به یک فرقه اقلیتی اشاره میکردین چون لغت مذهب دامنه وسیعتری ازمسلمانان راشامل میشود ودر نظرات وتفکرات اقلیتی خاص خلاصه نمیشود

  • شهروند در تاریخ مرداد 5, 1397 گفت:

    سلام وخسته نباشید خدمت دوستان عزیز درسایت وزین سلام پاوه جای بسی خوشحالی است بخاطر کوشش درجهت آشکار نمودن چهره واقعی افراد پر مدعا ودرعمل ذلیل دست شهردار که کوچکترین ارزشی برای اینها قایل نیست لذا برایتان آرزوی سربلندی و توفیق دارم.

  • هومن اژند در تاریخ مرداد 5, 1397 گفت:

    با تمام احترام وخارج از هرگونه پیش داوری وعدم تأثیر از دوستیم با برادران سلام پاوه ،اما واقعیت امر شورای محترم شما با انتخاب حراست قبلی !!؟؟به عنوان شهردار تیر خلاص را پیکره این شهر وارد کردید که صد البته با فشارهای بیرونی و پا گذاشتن بر شعور این مردم این امر به ثمر نشست .شما از ما بهتر میدانید که چه انسانهای توانمندی در آن فراخوان عمومی ولی فرمالیته شرکت نکردند و حتی شبانه وتوسط اعضای قبلی شورا یکی
    از این افراد را پشیمان نکردید .وقتی در زمان آقای خسروی ساختمان آتش نشانی شماره ۲ به تثبیت رسید بسیار خوشحال شدیم که … اما با احداث کاخ سعد آباد !!در این دوره در طبقه فوقانی این ساختمان از هدف اصلی دورشده وماهیت ان هم روشن شد واقعاً در کاخ نشستن شهردار انقد مهم است که مخارج ساخت آن در کارهای عمرانی صرف میشد .اگر به فرض وام با ضابطه دریافت کرده باشند که از این خبرها نیست باید تأسف خورد برای شهری که حتی بهره گرفتن در آن شهر هم رابطه میخواهد . راستی از سخن با مدیر کل محترم ورزش زدید کدام حرف کدام سخن ،از کی تاحالاحرف از جابجایی رییس هیئت فوتبال شهرستان هم به کارهای عمرانی تبدیل شده ؟؟ به نظر میاد سایه سایت‌های این شهرستان بروی شانه های ( مسولین) این شهرستان زیاد سنگینی میکنندچرا که رنگ رخساره حکایت از… و این مصداق بارز حال وروز اوضاع نابسامان این شهرستان دارد .بهتر است بجای فرافکنی وهیاهو انرژی خود را صرف وظایف محوله خود نمایید چرا که صندلی های مدیریتی فقط زمانی ارزش دارد که از آنها برای آبادانی وعمران وخروج از این عقب گردها استفاده نماییم

  • میراوا،سرده ای در تاریخ مرداد 5, 1397 گفت:

    آقای صالحی درمورد پست حراست شهرداری پاوه که در حال حاضر شهردار فعلی و نور چشمی این دو عضو شورا قریب به دوسال است این سمت رو هم اداره میکنه بنده خودم شاهد بودم که در ماه مبارک رمضان……….میرفت خانه وبعد ………….برنامه ایشان این طوری بود اما اگر شهرداری پاوه یک حراستی داشت هیچ وقت چنین اتفاقاتی نمی افتاد ودرحق هیچکسی اجحافی نمیشد.

  • ارکان صالحی در تاریخ مرداد 5, 1397 گفت:

    با سلام
    اولا نظر همه اینهایی که با اسم مستعار نظر نوشتند رو نباید درج کرد چرا که ممکن است همه نظرها از یک شخص و در پوششهای متفاوت باشد و کسانی که با اسم مستعار نظر می نویسند اگر در منصب قدرت قرار بگیرند عملکردشان مثل همین شورای فعلی و قبلی از همه لحاظ هستند.نمیدونم از چه می ترسید.دوما از ماست که بر ماست.اینها محصول انتخابهای مردمی است که ادعای شهر آرمانی دارند.برداران عزیز من به شخصه معتقدم که حد و لیاقت مردم باتوجه به انتخابهایش در همین حد است.مگر همین آقای اسلامی نیا چهارسال قبل نبود.مگر چهارسال قبل کارنامه اش چی بود که دوباره انتخاب کردید یا یکی دیگر از اعضای شورای شهر که دوازده سال شورا و ریس شورا بود دوباره انتخاب کردید.چرا با وجود این همه تحصیلکرده و ادعای فرهنگ بالا داشتن،در مواقع حساس مثل انتخابات شورا و نمایندگی مجلس مثل افراد عشیره ای و عوام عمل می کنید.پاوه تا همین هست که هست.من نمیدونم از آقایان فعلی اعضای شورای شهر چی بود که مردم انتخابشون کردند.من نمیدونم مردم چندبار از یک سوراخ باید گزیده شوند.
    در باب دست اندرکاران سایت سلام پاوه چند نکته را عرض نمایم
    شماهام اینقدر مستقل نیستید…………………

  • شهروند در تاریخ مرداد 5, 1397 گفت:

    سلام آقای صالحی شورای پاوه برای کارت مرزنشیانان خودشهرپاوه چه کارمثبتی انجام دا ده اند درشهرستان واستان وسطح کشورچراهرچه شامل مردم فقیر شهرپاوه نمی شوددرطول ییک سال برای برخوردادی کارمندان ازلرخورداری منطقه جنگی وپزگیری مرزپاوه چند باربه استان وتهران نزد مسولین سفرنمودی وپییر شدی آفای صالحی چرا شهرداریهای جوانرود روانسر ثلاث مریوان همسایه ماهستند ازمردم بابت اشغال ارمردم پول دریافت نمی کنند چراکارمنداشهرداری واعضاشورا درطول این چند سال پول اشغال پرداخت نمی کنند مگر آنها دراین شهرزندگی نمی کنند واشغال تولید نمی نمایند آیا قانون برای طبقه پایان اطت

  • ناشناس در تاریخ مرداد 5, 1397 گفت:

    با سلام درسته که اقایان صالحی و زربان بی مهابا حرف دلشون رو زدن اما این جنگ های زرگری اصلا به درد پاوه نمی خوره پاوه داره نابود میشه لطفا این تلاشها رو برای نجات پاوه از نابودی انجام بدین امیدی به شورا نیست اما رسانه بزرگ ترین وسیله برای فرهنگ سازی برای انتخاب درست است که این گونه دچار مشکل نشویم

  • شهروند در تاریخ مرداد 5, 1397 گفت:

    عرض سلام و خسته نباشید دارم خدمت مدیریت سایت سلام پاوه.
    واقعیت بر هیچکس پوشیده نیست و عملکرد یک ساله شورا جای تاسف و تامل دارد، دوستان شورا از کدام جلسه و کدام مصوبه صحبت میکنند که مطرح کردنش در حد حرف هم خنده آورست شما و رئیس شهرداری ضعف بزرگی در اداره و زیباسازی شهر دارید کدام کوچه؟ کدام معبر؟بدست شما بازسازی شده است؟تو این شهر کوچه داریم قریب به سی ساله هنوز خاکی میباشد، پس دوستان شورا لازم است چرخی تو شهر بزنند،چهره شهرمان تغییر نکرده است و هیچ گونه اقدامی در جهت زیباسازی شهر، اشتغال جوانان،رونق اقتصادی (شعارهای قبل از انتخابات) انجام نگرفته است

  • کارمند بازنشسته در تاریخ مرداد 5, 1397 گفت:

    هیچ موسسه وسمن پاوه برای جماعت یاگروه خاص کارنمی کندوکاری باشخص آقای اسلامی نیاندارم که درامورات سیاسی دخالت می کندشوراز مابه اندازی دهیاروشورای روستای نسمه فعالیت نداردلطفا اگرتوان انجام خدمت راندارید کناربرروید تاشهرمان ازاین بدترنشو درطول عمرشورادرپاوه به جای خدمت فعالیت آنها درگیری دربین یک دیگربرسرکسری ریاست یامخالفت بامسولین بو ده یاپست گرفتن بای بستگان خود یااستخدام نزدیک درشهرداری وا ارت دیگر حق مردم پاوه ازسدداریان که شورا وشهر اری به خیابان های پاوه چه شد وکجارسی چراکمسیون ماده ۱۰۰رااصلاح نمی کنید ماننده قیطریه تهران ازمردم فقیر ومحروم پول جریمه ازمردم می گیرد مگر پاوه چزء منطقه محروم وتوسعه نیافت درقانون نیست خداحق این شهرراازشما بگیردچرابه فکرورودی شهرپاوه درترمینال قدیم نستیدکه هرکسی واردپاوه میسود میگوید این شهرساحب ندار داردآقای صالحی لطفا دم غروب ازورودی پاوه یک فیلم وسطل های اشغال درسطح پاوه تهیه فرماید باتشکر ازمدیریت سایت سلام پاوه

  • شهرداری در تاریخ مرداد 5, 1397 گفت:

    احسن به جسارت شما کاش در ارشیو مطالب گذشته تناقض گوییهای این عض شورای چهام و پنجم را کنار هم می نوشتید تا همه بدانند ماهیت اینها چیست

  • Samireh در تاریخ مرداد 5, 1397 گفت:

    دمتون گرم واقعا گل گفتید👏
    همه چیو روکنید جم کنن برن تا حالا هیچ‌ کاری واسه پاوه نکردن تا الان بخوان کاری کنن فقط به فکرخودشون هستن متاسفانه کسی هم نیست بگه دارید چیکارمیکنید🤐

  • دوست در تاریخ مرداد 5, 1397 گفت:

    خیلی برام جالب بود این دوتا مطلب
    فقط اینو میگم آقایون شورا دست پیش گرفتید که پس نیفتید ؟؟
    داداش دست شما رو شده برای مردم
    این ازانتخاب شهردار اونم از کاراتون
    آقای اسلامینیا باید اینو متوجه میشدن که دور اول شورا چقدر رای از بقیه بیشتر داشتن واین بار چند تا رای وجایگاه چندم بودن ؟؟این خود یعنی این که باکار ها وحرفها شون ثابت کردن …………. نه مردم
    حرف زیاده وحوصله کم .ممنون بابت دوستان که جوابیه دادن وسپاس بابت این که بعضی چیز های دیگه هم بودن ولی بخاطر حفظ احترام بیان نکردن

  • مطلع در تاریخ مرداد 5, 1397 گفت:

    در مطالعه این دو جوابیه نکته بارز نگارش متن دو عضو شورا است که برای مخاطبان واضح است که این انشای چه کسی است و چه دستهایی در پشت پرده برای به زمین انداختن این دو جوان بی ادعا و دلسوز در کار است…

  • رحمانی در تاریخ مرداد 5, 1397 گفت:

    رسالت رسانه, رفع ابهام ها و ایجاد شفافیت و عرضه ان به جامعه است. بنده هم نامه اولیه و هم پاسخ ان را کار درستی نمی دانم. لطفا زمان و انرژی خود را صرف رسیدگی به شهرمان کنید شهری که متاسفانه روز به روز تنزل می کند. منعکس کردن کمبودها در حوزه های مختلف بسیار مفیدتر و خداپسندانه تر از دعواهای اینچنینی است.

  • میراوا، سرده ای در تاریخ مرداد 5, 1397 گفت:

    دست مریزاد آقایان صالحی وزربان من این دو شخص رو خوب میشناسم با ادعای مذهبی بودن با جماعت ………. را داشتن اما چه ها که نکردن خدا را شاکریم که رسانه ای مثل سلام پاوه داریم تا چنین آدم هایی رو که نمیشناختیم بشناسیم ما قدردان شما مدیران عزیز این کانال مردمی هستیم با قدرت به کارتان ادامه بدین مردم پشت سر شما هستن ودیگر بشکند دستی که به این دونفر حیدر اسلامی نیا ودلشاد جراحزاده رای بدهد.

  • شهروند در تاریخ مرداد 5, 1397 گفت:

    راستش متن این دو نفر بیسواد شورا رو ک داده بودن ی هفته نگارش کنن براشون نخوندم فقط مونده بود از واژه های اعلی حضرت و ،……استفاده کنن ولی خدایی بازم براتون متاسفم اقایان شورا زیادم چوب رو تو منجلاب بهم نزنین ک هرچی بیشتر بهم بزنین بدتر گندش در میاد

  • شهرترافیک در تاریخ مرداد 5, 1397 گفت:

    باسلام خدمت دوبرادر بزرگوارصالحی وزربان عزیز_آقای اسلامی نیانیست که خودشون اصلا به دنبال منفعت طلبی نیستن جناب اسلامی نیاهمه مردم خوب میشناسنت دیگه نیازی به بحث وجدل نیست درمورد جناب جراحزاده هم بگم که قراره ………… که چه کسایی شدن تصمیم گیرندشون

  • عالم در تاریخ مرداد 4, 1397 گفت:

    واقعا دیگه حالا باید به حال این شهر گریه کرد اقایان به اصطلاح شورا به جای فرافکنی جواب مردم را بدید چه کرده اید با این شهر ؛ چه خدمتی ؟ اقای صالحی اقای زربان مردم دیگه مثل گذشته نیستند همه چیز را میفهمن اصلا نگران این فرافکنی ها نباشید درود به شرفتان

  • شهروند پاوه در تاریخ مرداد 4, 1397 گفت:

    مطالب جالبی را اشاره کردید مردم باید گول مؤسسات خیریه و باندهای مذهبی را نخورند اگر بحث منافع شخصی نیست پس چرا برای عضویت در شورا سر و گردن میشکنند و در زمان انتخابات دست مردم را می بوسند واین هم از شورای شهر پاوه …….
    هر چه بگندد نمکش میزنند
    وای به روزی که بگندد نمک

  • فرهنگی در تاریخ مرداد 4, 1397 گفت:

    جناب صالحی و زربان عزیز . زحمت های شما برای مردم شهرمان بر کسی پوشیده نیست و اگه رسانه سلام پاوه و … نبودند قطعا خیلی از مشکلات شهر سر جای خودش باقی مانده بود و خیلی جای تامل داره که یکی دو تا رسانه در شهرمان بتونن دلسوزانه پیگیر مشکلات شهر و شهروندان باشد در حالیکه چند تا عضو شورای شهر از پس مشکلات پاوه بر نیایند. بدونن که به این مردم مدیون هستند. از زمان شروع شورای جدید طرحی یا پروژه ای حتی در حد ایده ازشون ندیده ایم چه برسد در مقام عمل و آخر کلام همان جمله معروف : از ماست که بر ماست

  • ناشناس در تاریخ مرداد 4, 1397 گفت:

    من به عنوان یک مخاطب سایت سلام پاوه از زحمات این دو جوان واقعا سپاسگذارم واقعا کاک فرهاد بدون هیچ توقع و چشمداشتی اقدام به خیر میکند در مورد بحث نانوایی لازم است به عرض دوستان برسانم جواز نانوایی الان هر کسی اقدام کند میتواند بگیرد چون سهمیه ازاد و رقابتی است لطفا جوانان را دلسرد نکنید و در پایان برای دو عضو شورا ابراز تاسف کنم که به عنوان موکل مردم و فرهنگی دست به تهمت و افترا میزنند

  • هورامان در تاریخ مرداد 4, 1397 گفت:

    با سپاس فراوان از زحمات صادقانه آقایان صالحی و زربان که مخلصانه وظیفه رسانه ای خود را در دیار هورانان انجام داده اند . بی انصافی است اگر بخواهیم بر این بزرگواران تهمت وارد کنیم . از نزدیک شاهد تلاش این عزیزان در عرصه رسانه در این شهر بوده ایم .

    بگذاریم رسانه در شهر پاوه جان بگیرد . چرا باید مسئولان بترسند که با گسترش فعالیت رسانه ها مچشان گرفته می شود.با تشویق آزادی بیان در رسانه ها میتوان تا حدودی با فساد و معضلات جامعه مبارزه کرد..
    بار دیگر دست مریزاد به آقایان صالحی و زربان میگویم و برایشان سعه صدر و توفیق روزافزون از درگاه باریتعالی آرزو دارم

  • حق نویس در تاریخ مرداد 4, 1397 گفت:

    اصلا شهر پاوه یه جوری شده نمیشه توصیفش کردن خاک تو سر این ملت خداشاهده این شهر از اول تا اخر همین جوری بوده همین جوری که هیچ نمیومه بلکه روز به روز بدبخت تر میشه یعنی خاااااک عالم بالاخره یه روزی مثلا امروز شخصیتهای مهم شهر که خودشونو به عنوان مرد میشناسن اینجوری عاقبتشون یه جوری میشه که ارزش سلام کردن رو هم ندارن اینا نمیتونم چییزی بگم فقط میگم خاک تو سر این ملت مرگ خوبه نه این حقارت دنیا داره پیشرفت میکنه شهر پاوه داره پس رفت میکنه اینم شد شهر