ج 31 فروردین 1403 ساعت 09:07

قلمی برای فرمانداری از جنس مردم / فرهاد صالحی

قلمی برای فرمانداری از جنس مردم / فرهاد صالحی

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : شاید تا در بین مردم شهرستان جوانرود حاضرنشوی و با آنها به مراودت و هم صحبتی نپردازی متوجه نخواهی شد که چقدر یک مسئول می تواند با این همه وضعیت نامناسب اقتصادی و گلایمندی های مردمی و تحریم ها و… در دل مردم جای بگیرد و سنگ صبور تمام […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : شاید تا در بین مردم شهرستان جوانرود حاضرنشوی و با آنها به مراودت و هم صحبتی نپردازی متوجه نخواهی شد که چقدر یک مسئول می تواند با این همه وضعیت نامناسب اقتصادی و گلایمندی های مردمی و تحریم ها و… در دل مردم جای بگیرد و سنگ صبور تمام زجه ها و سختی های این مردم غیور شود . جوانرودی های زلزله زده و زخم دیده بعد از خداوند مرهم دردشان را در دست جوانی رعنا ، خوش چهره و آرام دیده اند که چهار سال است سکاندار فرمانداری این شهرستان زیبا در اورامانات از توابع استان کرمانشاه شده است.

 

این روزها سوژه اصلی محافل و فضای مجازی شهرستان جوانرود و حتی اورامانات حول محور جوانی برازنده و محبوب به نام دکتر آرش زره تن لهونی فرماندار شهرستان جوانرود می چرخد.

 

دکتر لهونی فرماندار جوانرود از جوانان برومند اورامانات می باشد که توانسته است با اخلاق مداری و کار و پشتکار و غمخواری با مردم سختی دیده جوانرود قلبها را تسخیر کند .

 

وی با همراهی نیروهای پرتلاش فرمانداری جوانرود و بخشدار و بخصوص جناب آقای شهسواری معاون خود و با مشاوره پذیری و گوش دادن به درد دلهای مردم و شور و مشورت با نخبگان این دیار ، یک تاریخ جدید را در شهرستان جوانرود، پرجمعیت ترین شهر اورامانات رقم زند.

 

لهونی که متولد هورامان لهون و بخش نوسود شهرستان پاوه می باشد با الگو گرفتن از نخبگان و بزرگان اورامانات و بخصوص اثر پذیری از پدر خوشنامش و تعامل سازنده با مسئولان و کارگزاران و استانداران و ارگانهای نظامی و امنیتی به گواه مردم جوانرود برگ زرینی دیگر بر افتخارات این شهرستان و تاریخ اورامانات اضافه کرده است و وی به نیک نامی شهره خاص و عام شده است.

 

روز گذشته در معیت اصحاب خبر اورامانات شاهد بودیم که احساس پاک مردم دیار جوانرود چگونه بر لبها جاری و با بغض نثار آرش لهونی می شد. و این همه احساس برگرفته از عملکرد خوب و اخلاقمدارانه و تاثیر گذار می باشد.

 

ادب و اخلاق در گفتار و کردار ، توجه به صدای منتقدان و حتی مخالفان ، احترام به جامعه رسانه ،خبر ، هنر و فرهنگ بهره گیری از مهندسان مجرب و کاربلد همدلی با مردم و در مردم  و با مردم بودن از جمله خصیصه هایی است که وی را در بین مردم محبوب کرده است.

 

دربحران زلزله ویران کننده ۲۱ آبان ماه ۱۳۹۶ نیز لهونی در پشت میز ننشست و دلسوزانه در صحنه های مختلف کمک به مردم آسیب دیده جوانرود ورود کرد . با آنها هم صحبت شد و رنجهایشان را لمس کرد . دستورات را به موقع و فوری صادر کرد و همه شورای اداریش در صحنه حاضر بود و گامی به عقب برنداشت و استوار کمک حال مردم شد.

 

معاون و بخشدارنش دلسوزانه با وی و مردم همراه بودند و کارهای ماندگاری را رقم زدند و اینک مردم این دیار و اکثر شهرهای اورامانات از رفتن لهونی ناراحتند و این تصمیم تدبیر و امید را مبنی بر کنار گذاشتن فرمانداری مردمی نپسندیدند و با گذاشتن عکس لهونی بر پروفایل های خود و پیامهای گروه های مختلف تلگرامی ، با تماسها و پیامهای محبت آمیز در فضای مجازی و… با رفتن وی به بیان احساسات خود پرداختند .

 

هرچند هر آمدنی رفتنی است و قاعدتا پس از چهار سال مدیریت کنار رفتن آقای لهونی یک امر طبیعی است اما جذب دلهای مردم موضوعی است که این رفتن را متفاوت تر از همیشه و برخلاف معمول با ناراحتی عمومی روبرا کرده است.

 

مردم جوانرود و اورامانات حداقل انتظاری را که از دولت تدبیر و امید دارند این است که این جوان محبوب و برازنده را در بهترین جای ممکن بکار گیری نمایند و غافل نشوند که تدبیر و امید در اورامانات به یمن داشتن چنین جوانانی بیش از ۷۵ درصد رای مردمی داشته است و نباید محبوبان این دیار در حاشیه قرار گیرند.

 

بهرحال این پایگاه خبری تحلیلی ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای دکتر لهونی فرماندار محبوب جوانرود در ادامه مسیر تلاش و کوشش برای جناب آقای رستگار یوسفی از دیگر مدیران بومی اورامانات آرزوی توفیق را دارد.

 

یک پاسخ برای “قلمی برای فرمانداری از جنس مردم / فرهاد صالحی

  • لقمان بکری زاده در تاریخ مرداد 3, 1397 گفت:

    سالها باید که تا یک سنگ اصلی ز آفتاب
    لعل گردد در بدخشان یا عقیق اندر یمن
    قرنها باید که تا از پشت آدم نطفه‌ای
    بوالوفای کرد گردد یا شود ویس قرن
    با دو قبله،در ره توحید نتوان رفت راست
    یا رضای دوست باید یا هوای خویشتن
    گرد قرآن گرد زیرا هر که در قرآن گریخت
    آن جهان رست از عقوبت،این جهان جست از فتن