ج 31 فروردین 1403 ساعت 11:43

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با ماموستا قادری دیدار کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با ماموستا قادری دیدار کرد.

به گزارش سلام پاوه امام چمعه پاوه در دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با ایشان گفت : مردم پاوه به خاطر دفاع جانانه در دوران جنگ و همراهی مثال زدنی در تمام ایام با نظام اسلامی ، حق بزرگی به گردن نظام دارند و باید در رفع مشکلات این شهرستان در حوزه های مختلف […]

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با ماموستا قادری دیدار کرد.به گزارش سلام پاوه امام چمعه پاوه در دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با ایشان گفت : مردم پاوه به خاطر دفاع جانانه در دوران جنگ و همراهی مثال زدنی در تمام ایام با نظام اسلامی ، حق بزرگی به گردن نظام دارند و باید در رفع مشکلات این شهرستان در حوزه های مختلف مجدانه تلاش شود.
به گزارش سلام پاوه و به نقل از پایگاه اینترنتی امام جمعه پاوه ؛ بعداز ظهر روز جمعه (20 تیرماه 93) ، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با ماموستا ملا قادر قادری دیدار کرد.
امام جمعه پاوه در این دیدار ضمن تبریک انتصاب دکتر کریم بعنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : پیام انتخاب جنابعالی این بود که دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، در مسیر واقعی خود حرکت کند و وارد جریانات و حاشیه های سیاسی نشود.
ماموستا قادری افزود : انتظار ما هم اینست که دانشگاه علوم پزشکی تلاش خود را معطوف به خدمت هرچه بیشتر در حوزه سلامت و بهداشت نماید.
وی سپس بأکید بر اهمیت علم پزشکی گفت : پیامبر اسلام(ص) بر دو علم تأکید دارد و می فرماید علم دو نوع است ، یکی علم دین و دیگری علم بدن.
وی افزود : شرافت این دو علم بدان سبب است که این دو علم با حیات انسان مرتبط هستند ، یکی حیات معنوی و دیگری حیات مادی و صحت وسلامت جسم.
ماموستا قادری آنگاه به وضعیت بهداشت و درمان در شهرستان پاوه اشاره کرد و افزود : ما در اوایل انقلاب در شهرستان پاوه حتی یک نفر پزشک بومی نداشتیم و با شرایطی دشوار پزشکان هندی و پاکستانی به مردم ما خدمت میکردند ، اما امروز بحمدلله بحدی نیروی پزشک و منخصص زیاد داریم که حتی شاید نیاز نباشد از شهرهای دیگر پزشکی به شهر پاوه مراجعت کند ، اما با وجود این رشد بسیار خوب در تعداد نیروی مربوطه هنوز مشکلات زیادی در حوزه بهداشت و درمان داریم.
وی با بر شمردن برخی از مشکلات موجود در شهرستان افزود : انتظار و توقع ما این است که جدیت بیشتری در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان صورت پذیرد .
امام جمعه پاوه سپس با انتقاد از عملکرد برخی پزشکان گفت : برخی از پزشکان در مراکز دولتی به مریضان رسیدگی نمیکنند و آنها را به مطب های شخصی شان ارجاع میدهند و این مسئله به یک مشکل عمده در جامعه تبدیل شده است . چرا که هزینه های درمان بسیار بالاست و اکثریت مردم از پرداخت آن عاجزند ، انتظار است پزشکان محترم اخلاق و عدالت را رعایت کنند و در هزینه های درمان به بیماران اجحاف نکنند. و دانشگاه علوم پزشکی نیز نظارت بیشتری بر کار پزشکان داشته باشد.
ماموستا ملا قادر قادری در ادامه این دیدار به اوضاع نابسامان کشورهای اسلامی نیز اشاره کرد و افزود : بیشتر آسیب ما از ناحیه عدم آگاهی به اوضاع و سیاست های مزدورانه دشمنان است.
ماموستا قادری گفت : امروز نیاز به هوشیاری و وحدت از هر زمانی دیگری بیشتر احساس میشود و اتفاقاتی که در کشورهای مختلف خاورمیانه و اکنون عراق در حال رخ دادن است ، زنگ خطری است که بایستی به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.
امام جمعه پاوه در پایان به امنیت موجود در کشورمان اشاره کرد و افزود : این امنیت مرهون خون شهدا ء و ایثار و همراهی مردم با نظام است .
وی سهم مردم استانهای غربی در ایحاد امنیت را در کنار نیروهای نظامی و انتظامی بارز دانست و گفت : مردم پاوه به خاطر دفاع جانانه در دوران جنگ و همراهی مثال زدنی در تمام ایام با نظام اسلامی ، حق بزرگی به گردن نظام دارند و باید در رفع مشکلات این شهرستان در حوزه های مختلف مجدانه تلاش شود.
در ادامه دکتر کریم سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ضمن تأیید برخی مشکلات موجود و تشریج برنامه های در دست اقدام دانشگاه علوم پزشکی در شهرستام پاوه ، ابراز امیدواری کرد که با تلاش مجموعه دانشگاه علوم پزشکی این مشکلات هرچه سریعتر برطرف شوند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با ماموستا قادری دیدار کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با ماموستا قادری دیدار کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با ماموستا قادری دیدار کرد.