ج 31 فروردین 1403 ساعت 01:42

کشف بیش از ۵ کیلوگرم مواد مخدر در پاوه

کشف بیش از ۵ کیلوگرم مواد مخدر در پاوه

به گزارش سلام پاوه:فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه از کشف بیش از ۵ کیلوگرم موادمخدر در شهرستان پاوه خبر داد.     سرهنگ حمیدرضا ملکی درگفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:در پی گزارشات واصله به واحد پلیس مواد مخدر و اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی مبنی بر اینکه مقداری مواد مخدر در حال ورود […]

به گزارش سلام پاوه:فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه از کشف بیش از ۵ کیلوگرم موادمخدر در شهرستان پاوه خبر داد.

 

 

سرهنگ حمیدرضا ملکی درگفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:در پی گزارشات واصله به واحد پلیس مواد مخدر و اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی مبنی بر اینکه مقداری مواد مخدر در حال ورود به شهرستان پاوه می باشد،موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت که با هماهنگی دادستان محترم شهرستان پاوه و طی یک عملیات ضربتی عاملین دستگیر و به مقامات قضایی معرفی شدند.

 

 

وی افزود:با هوشیاری و آگاهی ماموران نیروی انتظامی و پلیس اطلاعات و امنیت طی دو عملیات جداگانه و در کمتر از یک هفته مقدار ۵/۴۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک به همراه ۴ نفر دستگر،دو دستگاه خودرو ضبط که متهمین به مقامات قضایی معرفی شدند.

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان پاوه با اشاره به اینکه جرایم موادمخدر بستر ارتکاب سایر جرایم مثل سرقت را به همراه می آورد، گفت:در راستای پیشگیری از آسیب های جدی موادمخدر مقابله با آن به طور جدی بیش از پیش در دستور کار پلیس این شهر قرار خواهد گرفت.

 

 

سرهنگ ملکی از همکاری و پیگیری دادستان محترم پاوه و دستورات قاطع وی جهت امنیت و نظم عمومی در شهرستان پاوه تقدیر و تشکر کرد.

 

گفتگو:صهیب زربان