پ 09 فروردین 1403 ساعت 17:22

خیرین پاوه بیش از هفت میلیارد ریال برای بیماران سرطانی هزینه کردند

خیرین پاوه بیش از هفت میلیارد ریال برای بیماران سرطانی هزینه کردند

به گزارش سلام پاوه :  مدیرعامل انجمن مردمی حمایت از بیماران سرطانی پاوه گفت: از سال 90 تاکنون هفت میلیارد و 810 میلیون ریال برای درمان بیماران تحت پوشش این انجمن هزینه شدهاست. به گزارش سلام پاوه حیدر اسلامی نیار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه این انجمن در […]

به گزارش سلام پاوه :  مدیرعامل انجمن مردمی حمایت از بیماران سرطانی پاوه گفت: از سال 90 تاکنون هفت میلیارد و 810 میلیون ریال برای درمان بیماران تحت پوشش این انجمن هزینه شدهاست.

به گزارش سلام پاوه حیدر اسلامی نیار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه این انجمن در سال 90 به همت جمعی از جوانان و خیرین فعالیت خود را آغاز کرد، افزود: از انجمن التیام پاوه بدو فعالیت تاکنون 144 بیمار سرطانی را تحت پوشش قرار داده ایم.

وی اظهار کرد: در سال های 90 و91 با نظر پزشکان معتمد حوزه های دیگری از جمله بیماران ms وcp و نوزادانی که در بدو تولد دچار عارضه های قلبی می شوند را نیز تحت پوشش قرار داده ایم که در مجموع تا به امروز 190 بیمار را در این حوزه ها خدمات رسانی کرده ایم.

وی اظهار داشت: از محل کمکهای مردمی هشت میلیارد به انجمن کمک شده که از این مبلغ هفت میلیارد و 810 میلیون ریال آن در پنجاه و یک مرحله برای امور درمانی بیماران تحت پوشش هزینه شده است.

وی از مساعدتهای مردم و خیرین پاوه و سایر نقاط کشور قدردانی کرد و افزود: با توجه به وضعیت بیماران تحت پوشش این انجمن که بیشتر آنها از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند انتظار تداوم کمکها و همراهی بیشتر مردم با انجمن التیام را داریم.

دکترمرادی از پزشکان معتمد وعضو انجمن التیام نیز به خبرنگار ایرنا گفت: با تأسیس و فعالیت انجمن نوید طلوع یک امید و آرزو در بیماران دردمند ایجاد شد وما به خود می بالیم که در شهری زندگی می کنیم که مردمش به فکر همدیگر و به فکر دردمندان هستند.

وی اظهار کرد: بیماران سرطانی بیمارانی هستند که مشکلات خاص خود را دارند و اینکه بدانند کسان دیگری غیر از خانواده هایشان به فکر آنها هستند تأثیر بسزایی در روح و حتی در درمانشان دارد.

رفعت قادرپور از شهروندان پاوه ای مبتلا به سرطان روده نیز رابطه پزشکان معالج با بیماران سرطانی را حائز اهمیت دانست و گفت: پزشکانی که با گشاده رویی با ما برخورد می کنند با پزشکانی که قبل از هر چیز مبلغ خود را مطالبه می کنند بسیار متفاوت هستند.

وی نقش انجمن التیام را در کمک به بیماران سرطانی پاوه حائز اهمیت دانست و گفت: بنده زیاد نیاز به کمک نداشته ام، اما اعضای این انجمن خودشان به من مراجعه کرده اند وهمواره با مشاوره های معنوی و دلجویی کردن و همراهی کردن با ما نقش ارزنده ای در تقویت روحیه اینجانب و خانواده ام داشته اند.

قادرپور با بیان اینکه کمک مالی به یک بیمار سرطانی در راستای تقویت روحیه و درمان او بسیار مهم است، گفت: انجمن التیام در راستای کمک به بیماران سرطانی بارعظیمی از مشکلات مالی را از روی دوش این بیماران و خانواده های آنان بر می دارد.