ج 10 فروردین 1403 ساعت 06:07

نمایش طنز”فرج کاندید می شود”در شهر بانه وره به روی صحنه رفت/گزارش تصویری

نمایش طنز”فرج کاندید می شود”در شهر بانه وره به روی صحنه رفت/گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه: به همت شورا و شهرداری بانه وره و با سرپرستی طیفور حاتمی تئاتر طنز “فرج کاندیدا می شود”با استقبال مردم این شهر به روی صحنه رفت. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این نمایش طنز انتقادی به موضوعاتی از جمله عشیره گرایی در انتخابات و عدم توجه به برنامه و میزان سواد و […]

به گزارش سلام پاوه: به همت شورا و شهرداری بانه وره و با سرپرستی طیفور حاتمی تئاتر طنز “فرج کاندیدا می شود”با استقبال مردم این شهر به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این نمایش طنز انتقادی به موضوعاتی از جمله عشیره گرایی در انتخابات و عدم توجه به برنامه و میزان سواد و توانایی کاندیداهای ثبت نامی در انتخابات شورای شهر، اختلافات شورا از قدیم تا به امروز،تلاش و پشتگار اعضای شورا برای حل و پیگیری مشکلات شهر با ادبیات طنز اجتماعی با هنرمندی بازیگران آوات ازنب ،شاهین زبانگهر و خانم ترانه امینی پور شبی خاطره انگیز و شاد را برای مردم شهر زیبای بانه وره رقم زدند.

این تئاتر طنز به نویسندگی هنرمند آوات ازنب کاری گروهی از انجمن نمایش پاوه می باشد.

گفتنی است این تئاتر طنز در پاوه در چند شب متوالی اجرا شد و در یک ماه گذشته با سرپرستی طیفور حاتمی در شهرها جوانرود، روانسر و بخش های شهرستان پاوه به روی صحنه رفت و مورد استقبال عمومی قرار گرفت.