پ 09 فروردین 1403 ساعت 20:25

تشریح فعال نمودن کارتهای مرزنشین جهت فعالیت در بازارچه مرزی پاوه

تشریح فعال نمودن کارتهای مرزنشین جهت فعالیت در بازارچه مرزی پاوه

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره صنعت،معدت و تجارت پاوه از نحوه فعال نمودن کارتهای مرزنشینان در طرح در طرح بازارچه مرزی پاوه خبر داد.     شاهرخ دولتخواه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:کارتهای مرزنشینان در شهرسنان پاوه طبق آمار تایید شده ۸۱۴۵ خانوار می باشد که تاکنون تعداد ۵۶۶۲ خانوار تایید هویت […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره صنعت،معدت و تجارت پاوه از نحوه فعال نمودن کارتهای مرزنشینان در طرح در طرح بازارچه مرزی پاوه خبر داد.

 

 

شاهرخ دولتخواه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:کارتهای مرزنشینان در شهرسنان پاوه طبق آمار تایید شده ۸۱۴۵ خانوار می باشد که تاکنون تعداد ۵۶۶۲ خانوار تایید هویت شده و می توانند با فعال نمودن کارتهای مرزنشنینان از مزایای آن بهره مند شوند.

 

وی افزود:افرادی که هویت انها تایید نشده است لازم است برای فعال کردن آنها باید به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه نمایند که در غیر اینصورت و بعلت عدم تطابق مشخصات سرپرست خانوار باید سریع نسبت به رفع نواقص خود از جمله کد ملی،کد پستی و آدرس محل سکونت و یا شماره موبایل خود را تصحیح و تایید نهایی نمایند.

 

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت افزود:دفاتر پیشخوان دولت موظف اند نسبت به ارائه خدمات فوق الذکر برای افراد مشمول طرح خدمات مبادلات کالا در بازارچه مرزی همکاری و اقدام لازم را به عمل آوردند.

 

وی در ادامه افزود:با توجه به اینکه طرح در حال راه اندازی است و ممکن است برای برخی افراد واجد شرایط این کارت فعال نشده باشد از شهروندان درخواست نمود با سعه صدر و با توجه به بازده زمانی ۶ ماهه برای رفع ایرادات با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و ادراه صنعت،معدن و تجارت نسبت به رفع نواقص و فعال نمودن آن اقدام نمایند.

 

دولتخواه ضمن مهم برشمردن اجرای این طرح و مزایای آن برای مردم منطقه از زحمات و پیگیری های امام جمعه محترم پاوه،فرماندار،نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین استانی که در راه اندازی و ایجاد طرح سامانه مبادلات مرزنشینی و ایجاد رونق در بازار و اشتغال پایدار و برخورداری از مزایای کلی طرح برای مجموعه شهرستان پاوه تقدیر و تشکر نمود.

 

شاهرخ دولتخواه در پایان از بازاریان و کسبه که دارای تمکن مالی بهتری برخوردارند درخواست کرد که می توانند نسبت به این موضوع ورود کرده و با وارد کردن کالا و توزیع و فروش آن در سطح شهرستان و حتی استان رونقی را در سطح شهرستان ایجاد کنند که این مهم باعث رونق گرفتن شهر و برخورداری سایر پتانسیل ها از جمله صنعت گردشگری خواهد شد.

4 پاسخ برای “تشریح فعال نمودن کارتهای مرزنشین جهت فعالیت در بازارچه مرزی پاوه

  • شهروند در تاریخ مرداد 1, 1397 گفت:

    قسمت مصاحبه فروش ان در سطح استان قابل تامل است درحالیکه برابر مصوبه هیت وزیران صرفا در شهرستان باید به فروش برسد وبصورت تجمیعی ممنوع است .باید مد نظر قرار گیرد

  • ناشناس در تاریخ مرداد 1, 1397 گفت:

    برابرقانون ساماندهی مبادلات مرزی جهت دریافت کارت مرزنشینی مراجعین محترم می بایست درماه های مهر آبان وآذر هرسال برای دریافت کارت الکترونیکی مرزنشینیی پس از تایید محل سکونت خود توسط فرمانداری یا بخشداری محل به دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه نمایند.
    برای تغییر آدرس ویا تفکیک کارتها منجمله ازدواج ،فوت ،افزایش ویا کاهش می توانند به دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه نمایند

  • ناشناس در تاریخ مرداد 1, 1397 گفت:

    سلام ضمن تقدیر وتشکر لطفا کسانی که کارت ندارند باید چکار کنند

  • طوفان در تاریخ مرداد 1, 1397 گفت:

    با سلام خسته نباشید به مدیران زحمتکش سایت مردمی سلام پاوه علی الخصوص آقای صالحی.
    شاید ذکر این نکته هم خالی از لطف نباشد که ما طی یک ماه گذشته تعداد زیادی از کارتهای شهروندان رو برای فعال سازی به دفتر پیشخوان فرستادیم و علی رغم اینکه پیامی در سامانه بدین مضمون که مرزنشین به اسم فلان هنوز برای فعال سازی اقدام ننموده است، داده شده اما متاسفانه بعد از فعالسازی و تایید هویت ولی باز در سامانه ی ارسالی به گمرک غیر فعال بوده اند و این دوگانگی در سامانه ی فرمانداری و دفاتر پیشخوان با گمرک و بازرگانی خود باعث تناقض و سردرگمی و ایجاد شبهه شده است.