ج 10 فروردین 1403 ساعت 15:44

تئاتر آیینی سنتی کومسا در روستای گردشگری هجیج اجرا شد/ گزارش تصویری

تئاتر آیینی سنتی کومسا در روستای گردشگری هجیج اجرا شد/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : تئاتر آیینی سنتی کومسا در فضای باز روستای گردشگری هجیج در شهرستان پاوه با استقبال علاقمندان عصر روز گذشته برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : تئاتر آیینی سنتی کومسا کار مشترک انجمن نمایش و خانه دف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاوه با همکاری دهیار و اعضای شورای روستای […]

به گزارش سلام پاوه : تئاتر آیینی سنتی کومسا در فضای باز روستای گردشگری هجیج در شهرستان پاوه با استقبال علاقمندان عصر روز گذشته برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : تئاتر آیینی سنتی کومسا کار مشترک انجمن نمایش و خانه دف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاوه با همکاری دهیار و اعضای شورای روستای هجیج روز گذشته در روستای زیبا و مهمان پذیر هجیج اجرا شد که با استقبال اهالی با فرهنگ هجیج و مهمان های آن روستا مواجه شد.

این نمایش خیابانی به منظور ارج نهاندن و احیاکردن مراسمات آیینی و سنتی هورامان و شناخت این گونه مراسمات اصیل به گردشگران این خطه اجرا شد .

در این تئاتر زیبا و متنوع سینا بهرامی،پژمان رحیمی ،مسرور مهدیانی،زانکو محمدی،آیدا میروانی،زینب قادری،هانیه پویان،ئه ژین سلیمانی به ایفای نقش می پردازند.

کار موسیقی این نمایش برعهده شعیب بهرامی ، صهیب بهرامی ، آریا محمدی،  سپهر قاسمی و فرشید صحرایی  می باشد. نویسنده نمایشنامه خانم نرمین گیوچی و کارگردانان آن نیز شهریار انصاری و نرمین گیوچی می باشد که تدارکات این تئاتر برعهده آروین کیخسروی است.