پ 30 فروردین 1403 ساعت 05:29

قالب جدید پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه رونمایی شد

قالب جدید پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه رونمایی شد

به گزارش سلام پاوه : تیم فنی پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه به رهبری مهندس هجران عبدی پور قالب جدید این وب سایت را طراحی و رونمایی کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : تیم فنی پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه با تلاشهای بی چشم داشت مهندس هجران عبدی پور به‌ منظور ارتقای امکانات و بهبود […]

به گزارش سلام پاوه : تیم فنی پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه به رهبری مهندس هجران عبدی پور قالب جدید این وب سایت را طراحی و رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : تیم فنی پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه با تلاشهای بی چشم داشت مهندس هجران عبدی پور به‌ منظور ارتقای امکانات و بهبود فضای سایت این رسانه خبری، افزایش سطح تعامل با کاربران و انطباق بیشتر با قالب و محتوای سایت با تمامی دستگاه‌های رایانه، تبلت، موبایل و..، اقدام به تغییر قالب و بازنگری سایت خود کرد.

اینک و پس از نزدیک به ۵ سال فعالیت بی وقفه و در آستانه پنج ساله شدن پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه در عرصه اطلاع رسانی، دست اندرکاران این رسانه به منظور ارج نهادن به نظرها و پیشنهادهای مخاطبان گرامی و همینطور کیفیت بخشی به محتوای اخبار و توجه به جنبه های بصری و زیبایی شناختی اقدام به طراحی قالب جدیدکرده اند.

در قالب جدید سعی شده است از تمام ظرفیت های موجود برای اطلاع رسانی در حوزه های مختلف خبر شامل گزارش، خبر، تصاویر، یادداشت، مصاحبه، تحلیل، اخبار روز شهرستان و منطقه اورامانات و هرآنچه نیاز مخاطبان است جانمایی و ارایه شود.

امید است با تغییر و بهبود قالب سایت، رضایتمندی شما مخاطبان ارجمند را بیش از پیش جلب نماییم.

لازم می دانیم در پایان از زحمات مهندس هجران عبدی پور در طراحی و پشتیبانی فنی قالب و این پایگاه خبری و همچنین از آقای الیاس ابراهیمی به پاس طراحی هدر سایت تشکر و قدر دانی کنیم لطفا نظرات خود را درباره ظاهر و ساختار جدید سایت به اطلاع ما برسانید.