س 28 فروردین 1403 ساعت 13:53

آغاز عملیات ساخت آموزشگاه روستای شمشیر/ عکس

آغاز عملیات ساخت آموزشگاه روستای شمشیر/ عکس

به گزارش سلام پاوه : آیین کلنگ زنی ساخت آموزشگاه روستای شمشیر با حضور نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل نوسازی استان کرمانشاه، مدیر و معاونان و کارشناسان پشتیبانی و بازرسی عملکرد آموزش و پرورش شهرستان پاوه، امام جمعه، دهیار و شورای اسلامی روستای شمشیر انجام شد. به گزارش سلام پاوه و […]

به گزارش سلام پاوه : آیین کلنگ زنی ساخت آموزشگاه روستای شمشیر با حضور نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل نوسازی استان کرمانشاه، مدیر و معاونان و کارشناسان پشتیبانی و بازرسی عملکرد آموزش و پرورش شهرستان پاوه، امام جمعه، دهیار و شورای اسلامی روستای شمشیر انجام شد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش پاوه : شهاب نادری نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی در آیین کلنگ زنی آموزشگاه روستای شمشیر با اشاره به آماده بودن مقدمات ساخت این آموزشگاه و حضور پیمانکار بومی، بر ادامه عملیات ساخت بدون وقفه تأکید کرد.

وی همچنین از پیگیری های مختار برزگرفرد و معاونان ایشان در آموزش و پرورش پاوه که منجر به شروع عملیات ساخت این آموزشگاه پس از سالها وقفه شد، قدردانی کرد.

مهندس نظری مدیر کل نوسازی و توسعه مدارس استان کرمانشاه افزود: آموزشگاه ۹ کلاسه روستای شمشیر در زمینی با زیربنای ۷۰۰ متر مربع در ۳ طبقه با اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مدارس غیر استاندارد استان در این روستا ساخته می شود.

مختار برزگرفرد مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه ضمن تقدیر از تلاشهای نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش و مدیر کل نوسازی مدارس استان و مسئولین ساعی شهرستان، با اشاره به نیاز دانش آموزان روستا، نسبت به بهره برداری از این آموزشگاه در آینده نزدیک ابراز  امیدواری کرد.

یک پاسخ برای “آغاز عملیات ساخت آموزشگاه روستای شمشیر/ عکس

  • ناشناس در تاریخ تیر 25, 1397 گفت:

    آقای ایده پور فرماندار محترم پاوه آیا چند سال پیش همین جاده پشت روستای قشلاق و منصور آقای که یک طرفه شده بود باعث مرگ شهروندان نشد حالا چرا دوباره در برابر این عمل نادرست سکوت کرده ای می خواهی شاهد مرگ عده ای دیگر از شهروندان باشی بعد اقدام کنید مطمئن باشید طولی نمی کشد که در این مسیر تصادف رخ خواهد داد جناب مسئول گردش گری که به زور ایجاد نمی شود باید بستر داشته باشد مانند روستای هجیج دلیلی ندارد که مردم از این جاده استفاده نکنند و این همه راه طولانی شود و مسیر بالا خطر ناک تا کسی کشته نشده اقدام کنید چون رانندگان مخصوصا شب تویوتاهای قاچاق عبور می کنند که خیلی خطر ناک است اگر اتفاقی بیافتد جنابعالی و مسئولین این دو روستا مقصرند