س 04 اردیبهشت 1403 ساعت 18:44

راه اندازی دانشکده فنی وحرفه ای سما و مدارس وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در شهرستان پاوه

راه اندازی دانشکده فنی وحرفه ای سما و مدارس وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه:دانشکده فنی و حرفه ای سما و مدارس وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در شهرستان پاوه دایر و شروع بکار کرد.     به گزارش خبرنگار سلام پاوه؛با پیشنهاد حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه محترم پاوه و تصویب هیئت امناء دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه یک واحد دانشگاهی و ۲ […]

به گزارش سلام پاوه:دانشکده فنی و حرفه ای سما و مدارس وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در شهرستان پاوه دایر و شروع بکار کرد.

 

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه؛با پیشنهاد حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه محترم پاوه و تصویب هیئت امناء دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه یک واحد دانشگاهی و ۲ واحد پیش دبستانی و مدارس پسرانه و دخترانه ابتدایی در پاوه افتتاح و شروع بکار کرد.

 

 

مکرم قادری مسئول راه اندازی این دانشکده و مدارس از شروع بکار دانشکده با ١۵ رشته متنوع درسطح کاردانی و همچنین و مداراس ابتدایی دخترانه و پسرانه و پیش دبستانی از اول مهرماه امسال خبر داد.

 

قادری افزود؛درصورت استقبال مردم در سال های آینده واحد دانشگاه آزاد و مدارس متوسطه اول و دوم راه اندازی خواهد شد.

 

مکرم قادری ادامه داد و‌ گفت:جهت تدریس در این مدارس با هماهنگی آموزش و پرورش شهرستان از بهترین و مجرب ترین نیروها و امکانات روز استفاده خواهد شد که در اطلاعیه های بعدی در روزهای آینده در این زمینه به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

 

وی در پایان از زحمات و تلاشهای جناب حاج ماموستا ملا قادر قادری عضوء هیئت امناء دانشگاه آزاد،دکتر حبیبی رئیس دانشگاه آزاد کرمانشاه، مهندس احمدی معاونت دانشگاه آزاد و رئیس دانشکده سما کرمانشاه و معاونین وی آقای برزگر فرد مدیر آموزش و پرورش و شورای معاونین،تشکر و قدر دانی کرد.

یک پاسخ برای “راه اندازی دانشکده فنی وحرفه ای سما و مدارس وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در شهرستان پاوه

  • پاوه در تاریخ تیر 26, 1397 گفت:

    ‍ 💢اطلاعیه شماره ۲ دانشکده سما شهرستان پاوه؛

    🔸️دانشکده فنی و حرفه ای سما شهرستان پاوه(وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی)از دارندگان مدرک دیپلم نظام قدیم، نظام جدید، پیش دانشگاهی و هنرستان (فنی حرفه ای و کار و دانش) در کلیه رشته های کاردانی پیوسته و نا پیوسته بدون آزمون ثبت نام‌ به عمل می آورد.

    🔻رشته ها؛

    🔹️۱- کاردانی پیوسته؛ دارندگان دیپلم

    🔹️نقشه کشی معماری، کامپیوتر(نرام افزار) حسابداری، الکتروتکنیک(برق صنعتی)، تربیت بدنی، مکانیک خودرو، ساختمان، صنایع شیمیایی، ابزار دقیق، نقشه کشی صنعتی

    🔸️۲- کاردانی ناپیوسته:

    🔸️دارندگان دیپلم و پیش دانشگاهی/دامپزشکی، تربیت معلم گرایش آموزش و پرورش ابتدایی، برق-قدرت، برق-الکترونیک، حسابداری، معماری، کتابداری و اطلاع رسانی، تربیت بدنی و مربیگری، تربیت معلم گرایش زبان انگلیس، زبان و ادبیات فارسی، تکنولوژی شیلات، عمران ساختمان های بتنی

    ✅کاهش شهریه ۲۰ تا ۵۰ درصد برای مناطق زلزله زده

    ✅تقسیط شهریه

    ✅وام دانشجویی

    ✅تأمین نیروی ماهر بازار کار بر اساس مهارت محوری.

    ✅برگزاری اردوهای علمی، فرهنگی-زیارتی. 

    🔸️علاقمندان می توانند جهت پیش ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمایند.

    🔸️محل ثبت نام، زمین شهری، هنرستان فنی میرزا عبدالقادر پاوه ای

    🔸️تلفن تماس؛ ۴۶۱۲۲۳۴۵

    🔸️زمان پیش ثبت نام؛ تیر ماه و مرداد ماه  ٩٧/روز های دوشنبه و چهارشنبه از ساعت  ٨ صبح الی ١٢ ظهر/تاریخ ثبت نام قطعی در اطلاعیه های بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.