پ 09 فروردین 1403 ساعت 18:29

گزارشی از خدمات اداره بهزیستی شهرستان پاوه به مددجویان

گزارشی از خدمات اداره بهزیستی شهرستان پاوه به مددجویان

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاوه گزارشی از خدمات ارائه شده اداره بهزیستی به مددجویان را اعلام کرد.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه:علاء الدین محمدی ضمن تبریک هفته بهزیستی به خانواده بزرگ سازمان بهزیستی و تقدیر از همراهی و حمایت های بی دریغ شهروندان محترم در راستای ارائه خدمات به جامعه هدف،گوشه ای […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاوه گزارشی از خدمات ارائه شده اداره بهزیستی به مددجویان را اعلام کرد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:علاء الدین محمدی ضمن تبریک هفته بهزیستی به خانواده بزرگ سازمان بهزیستی و تقدیر از همراهی و حمایت های بی دریغ شهروندان محترم در راستای ارائه خدمات به جامعه هدف،گوشه ای از خدمات ارائه شده به مددجویان را اعلام کرد.

اهم فعابیت های انجام شده به شرح ذیل می باشد:۱٫پرداخت مستمری و یارانه بهزیستی بصورت سالیانه به مبلغ دو میلیارد و چهارصد میلیون تومان۲٫ پرداخت شصت فقره تسهیلات اشتغالزایی به مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان۳٫ پرداخت سرمایه کار بلاعوض به ارزش دویست و سی میلیون تومان۴٫ پرداخت کمک هزینه درمان به مبلغ چهل و هفت میلیون تومان.

۵٫پرداخت کمک هزینه ساخت واحدهای مسکونی به مبلغ یکصد میلیون تومان.۶٫پرداخت هزینه شهریه دانشجویان و هزینه تحصیل دانش آموزان به مبلغ نوزده میلیون تومان.۷٫پرداخت حق بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی به مبلغ سی و دو میلیون تومان.۸٫پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی روستائیان و عشایر به بیش از ۵۳۰ نفر از مددجویان۹٫پرداخت حق پرستاری بیماران ضایعه نخاعی به مبلغ چهل و هشت میلیون تومان۱۰٫پرداخت هزینه شهریه مهدهای کودک خانوارهای بی بضاعت به مبلغ پنجاه و هفت میلیون تومان.

۱۱٫توزیع کمکهای نقدی و غیر نقدی با مشارکت خیرین به مددجویان.۱۲٫توزیع وسائل کمک توانبخشی به معلولین.۱۳٫ارائه خدمات مختلف به معلولین روستایی از طریق برنامه CBR.14. مناسب سازی فضای زندگی معلولین.۱۵٫ واگذاری ده واحد مسکونی به مددجویان.

گفتنی است که شعار امسال سازمان بهزیستی*بالندگی و صیانت اجتماعی با توسعه به زیستن*می باشد.