ج 31 فروردین 1403 ساعت 21:20

از قهرمانان کونگ فو شهرستان های اورامانات تجلیل شد/ گزارش تصویری

از قهرمانان کونگ فو شهرستان های اورامانات تجلیل شد/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه:با حضور دکتر شهاب نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی،مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه،رئیس هیئت کونگ فوی استان و مربی تیم ملی کونگ فو آقای منوچهر حاتمی،استاد رضا نقیپور سرمربی تیم ملی بوکس ایران،مدیران و مسئولان شهرستان های پاوه،معاون فرماندار و بخشدار مرکزی پاوه از قهرمانان کونگ […]

به گزارش سلام پاوه:با حضور دکتر شهاب نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی،مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه،رئیس هیئت کونگ فوی استان و مربی تیم ملی کونگ فو آقای منوچهر حاتمی،استاد رضا نقیپور سرمربی تیم ملی بوکس ایران،مدیران و مسئولان شهرستان های پاوه،معاون فرماندار و بخشدار مرکزی پاوه از قهرمانان کونگ فو در شهرستانهای اورامانات طی مراسمی در سالن امام خمینی پاوه تجلیل شد.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این مراسم که ورزشکاران و پیشکسوتانی از شهرستانهای پاوه ، جوانرود ، روانسر حضور داشتند در ابتدا رئیس هیئت کونگ فوی شهرستان پاوه ضمن تشکرات ویژه از حضور اساتید ورزشی و مدعوین نشست  نماینده اورامانات و مدیرکل ورزش و جوانان تشکر ویژه‌ای از اصحاب رسانه که سال‌هاست اخبار شهرستان را پوشش می‌دهند. داشت.هوشیار عبدالله زاده

 

هوشیار عبدالله زاده با بیان اینکه بنده از سال ۷۰ در هیات کونگ فو استان بوده‌ام گفت:کونگ فوی استان کرمانشاه با حضور جناب حاتمی در راس هیئت تحولی شگفت داشته است و ایشان نخبه پروری کرده اند.

 

وی با اشاره  به درخشش کونگ فو کاران اورامانات گفت : امروز بیشترین تعداد قهرمانان را نسبت به گذشته در سطح اورامانات داریم.

 

رئیس هیئت کونگ فوی پاوه گفت : ورزش شهرستان و کونگ فو محرومیت ها و مشکلاتی دارد و بنده در جایگاه یک شهروند عرض می کنم که ما برای این نظام خون داده ایم و بعنوان حامی ورزش صحبت می کنم که ورزشکاران ما بدون بیمه و حمایت هیچ آینده ای نخواهند داشت.هوشیار عبدالله زاده

 

عبدالله زاده خطاب به دکتر شهاب نادر نماینده مردم پاوه و اورامانات گفت : امیدواریم نماینده مجلس توجه ویژه ای به جوانان و ورزش داشته باشند.جوانان قهرمان ما به دلیل تامین معاش مجبور به ترک رشته ورزشی خود هستند. آینده شغلی قهرمانان ما تامین نیست و باید ما در بحث تامین معاش و شغل این عزیزان همت کنیم.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات بخش ورزش شهرستان گفت: با سیاست غلطی که در بخش واگذاری زمین ها و سالنها به بخش خصوصی موجب می شود قشر ضعیف ما نتوانند در سالن ها حضور داشته باشند. اما با واگذاری به هیات ها این مشکل نیز حل خواهد شد.اگر درآمدی حاصل از سالن ها وجود داشته باشد هیات ها در راستای حمایت از ورزشکاران و قهرمانان صرف خواهند کرد.

 

بخشدار مرکزی پاوه و رئیس هیئت کونگ فوی پاوه در پایان گفت :امیدواریم حضور نماینده اورامانات و جناب آقای رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه منشا خیری برای استان و منطقه باشد.

 

در این همایش دکتر شهاب نادری نماینده مردم شریف پاوه اورامانات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اشتیاق حضور بانوان در عرصه‌های مختلف گفت: شاید جمعیتی نزدیک به ۶۰ درصد اورامانات را در عرصه های مختلف منطقه بانوان تشکیل می‌دهند و از این تعداد بانوان فعالی در زمینه های مختلف سیاسی و اجتماعی و ورزشی حضور دارند.

 

وی افزود : بنده موافق خانه نشینی بانوان نیستم. از آقای رحیمی مدیرکل ورزش قول گرفته ایم که اولین انتخاب ایشان در مدیریت های ورزشی منطقه یک خانم باشد. از وجود خانم ها در مدیریت های ورزشی باید استفاده شود هرچند از وجود بانوان در معاونت های فرمانداری ها سطح اورامانات استفاده شده است. حتما در شهرستان های دیگر نیز استفاده خواهد شد، به دلیلی که ما و مسئولان برای احترام به جایگاه بانوان قائل هستیم یک مدیر زن ورزشی در سطح اورامانات خواهیم داشت.

 

شهاب نادری قول‌هایی را که از آقای رحیمی مدیرکل ورزش و بانوان اخذ کرده بود را برشمرد و اضافه کرد: تامین کردن تجهیزات در شهرستان های اورامانات از لحاظ امکانات و رفاهیات ورزشی فقط حرف و شعار نباشد. از این جنبه توسعه یافته نیستیم. بنده در همین تریبون و از طرف آقای رحیمی قول می دهم ۴ تخته تشک به شما کونگ فو کاران شهرستان پاوه تحویل داده شود. جناب رحیمی قولی دیگری نیز داده اند که دو قطعه زمین چمن ورزشی است و بدانید که در فضای مجازی و رسانه ای نیز این قول ها منتشر خواهد شد.

نماینده مردم پاوه و اورامانات در ادامه به تلاش دهیاران در اخذ امکانات و اعتبارات اشاره کرد و افزود:تمام روستاهایی که در موضوع زمین ورزشی ورود کرده اند جناب آقای رحیمی قول مساعدت و پیگیری‌اش را داده اند. شما و دهیاران منطقه نیز پیگیر باشید.

دکتر شهاب نادری درخصوص توسعه نیافتگی شهرستان پاوه گفت: بعنوان نماینده و خدمتگذار شما عرض می کنم که شهرستان پاوه همزمان با همدان شهرستان شد حال چه عواملی باعث پیشرفت همدان و پسرفت پاوه شده است. باید این پنبه را از گوش خود در بیاوریم که ما توسعه نیافته ایم. زیرا مدیران ما چسپیده به میز و صندلی هستند و متاسفانه میز و صندلی به آنها شخصیت داده و آنها به این میز و صندلی جایگاهی نداده‌اند.

نادری گفت : اگر بخواهیم مدیری را جابجا کنیم شب و روز به ما فشار می آورند. هرکسی به مردم خدمت کند ما هم مشکلی نداریم و دستبوسش خواهیم بود. اما متاسفانه اورامانات ما شده محلی برای فعالیت مدیران ناکارآمد.

نماینده اورامانات در ادامه سخنانش به تعداد دفعات حضور خود در شهرستان پاوه اشاره کرد و گفت: بنده بیش از ۵۵ مورد به شهرستان پاوه آمده ام و بارها وزیران، مدیران کل و مسئولان کشوری و استانی را به این شهرستان آورده ام و خروجی این بازدیدها بستگی به همان مسئولین دارد. بطور مثال در موضوع بیمارستان، آب هانی کوان و مسکن مهر تا مسئولین اقدامی انجام ندهند پیگیری ها و دوندگی های بنده بی نتیجه است. این مسئولین بیایند و بگویند این اقدام مثبت را برای شهرستان انجام داده اند. در کل کشور شرایط بحرانی و سختی است و چون ملت ما مرزدار و مرزنشین بوده اند همیشه حمایت کرده اند از نظام پس مسئولین نیز باید به این مردم مرزدار خدمت کنند.

نادری در پایان به وضعیت موجود کشور و نحوه پرسشگری و مطالبات مردم اشاره کرد و گفت: قطعا دولت و سپاه و دستگاه های امنیتی می توانند این تحریم ها را دور زنند. بخشی از مسئولیت ما نمایندگان نیز نظارت بهتر است . تذکر به وزرا و استیضاح برگ برنده ما در درخواست از دولت برای انجام کارهای بهتر است.

نماینده مردم پاوه و اورامانات گفت : تلاش خواهیم کرد ناظران خوبی برای کشور و منطقه باشیم.انتظار داریم شما نیز ما را به چالش بکشید و نقد کنید اما بی انصافی نکنید. امیدوارم جوانان و و بانوان و ورزشکاران اورامانات همچنان در سطح کشوری و استانی بدرخشند.

 

در این مراسم از ۳۸ ورزشکار ، پیشکسوت ، و قهرمان در رشته کونگ فو از شهرستانهای اورامانات با اهدای لوح سپاس و جوایزی تقدیر به عمل آمد.

 

گزارش تصویری 

هوشیار عبدالله زاده هوشیار عبدالله زاده