ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 18:43

بازدید نماینده اورامانات از اتاق اصناف و اداره اوقاف شهرستان پاوه/عکس

بازدید نماینده اورامانات از اتاق اصناف و اداره اوقاف شهرستان پاوه/عکس

به گزارش سلام پاوه:دکتر شهاب نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی ظهر دیروز به همراه هیئت همراه از اتاق اصناف شهرستان پاوه بازدید نمود.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در ابتدای این بازدید مهندس بهروز شفیعی ضمن عرض خیر مقدم به دکتر نادری به ارائه گزارشی از وضعیت و عملکرد اتاق اصناف […]

به گزارش سلام پاوه:دکتر شهاب نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی ظهر دیروز به همراه هیئت همراه از اتاق اصناف شهرستان پاوه بازدید نمود.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در ابتدای این بازدید مهندس بهروز شفیعی ضمن عرض خیر مقدم به دکتر نادری به ارائه گزارشی از وضعیت و عملکرد اتاق اصناف شهرستان در طول چهار سال گذشته پرداخت.

 

وی ضمن برشمردن مشکلات خاص کسبه و بازاریان از نماینده اورامانات درخواست نمود که پیگیر مشکلات و موارد مطرح شده باشد.

 

مهندس شفیعی از سایت وزین سلام پاوه در جهت انعکاس مطالب و همراهی با مجموعه اتاق و نقش کلیدی آنها در سطح شهر را ستود.

 

دکتر شهاب نادری ضمن تبریک به اعضای هیئت رئیسه جدید و مهندس شفیعی کسبه و اصناف را بازوی توانمندی برای نظام در نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی دانست.

 

نادری ضمن انتقاد از بعضی مسئولان که خواسته یا ناخواسته ضعف هایی در اجرا و انتقال مطالبات دارند،اعلام کرد نیاز است مسئولان در سطح استان و شهرستان توجه جدی به بخش خصوصی و به جد پیگیر تولید و راه اندازی کارگاههای کوچک باشند.

 

وی از رئیس ادارات صنعت،معدن و تجارت و اتاق اصناف و اعضای هیئت رئیسه موافقت دیدار با رئیس اتاق اصناف و وزیر صنعت معدت و تجارت را داد و اعلام کرد در حضور خود آنها پیگیر مسائل و مشکلات آنها خواهد بود.

 

گفتنی است دکتر نادری نماینده اورامانات با حضور در اداره اوقاف و امور خیریه پاوه از این اداره بازدید و مسائل و مشکلات آنها را پیگیری نمود.