پ 09 فروردین 1403 ساعت 22:32

امام جمعه پاوه:راه اندازی هر کتابخانه موجب بسته شدن یک زندان خواهد شد

امام جمعه پاوه:راه اندازی هر کتابخانه موجب بسته شدن یک زندان خواهد شد

به گزارش سلام پاوه امام جمعه پاوه با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی از دیدگاه اسلام و بزرگان فکر و اندیشه گفت: راه اندازی هر کتابخانه موجب بسته شدن و تعطیلی یک زندان خواهد شد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا ماموستا ملا قادر قادری روز شنبه در مراسم گشایش نمایشگاه کتاب و نرم […]

ketabبه گزارش سلام پاوه امام جمعه پاوه با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی از دیدگاه اسلام و بزرگان فکر و اندیشه گفت: راه اندازی هر کتابخانه موجب بسته شدن و تعطیلی یک زندان خواهد شد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا ماموستا ملا قادر قادری روز شنبه در مراسم گشایش نمایشگاه کتاب و نرم افزارهای علوم قرآنی پاوه افزود: مطالعه موجب تغذیه فکر شده و درست فکر کردن و درست حرکت کردن باعث پیشرفت، آرامش، رفاه و امنیت جامعه می شود.

وی با اظهار خرسندی از فرهنگی بودن پاوه از کاهش میزان مطالعه در این شهرستان گله کرد و افزود: مردم پاوه بویژه جوانان با افزایش میزان مطالعه خود و اولویت دادن به این مهم در برنامه های روزانه شان تدین و روشنفکری خود را به منصه ظهور بگذارند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه نیز گفت: در این نمایشگاه پنج هزار جلد کتاب با 500 عنوان در زمینه های سیاسی، فرهنگی، تاریخی، دینی و مذهبی، علمی و کودکان به همراه نرم افزارهای علوم قرآنی موجود است.

هدایت محمودی، با بیان اینکه کتاب و نرم افزارهای قرآنی در این نمایشگاه با 15 درصد تخفیف به فروش می رسد، افزود: این نمایشگاه به مدت 10روز در دو نوبت صبح وعصر در سرسرای امام خمینی (ره) آموزش و پرورش برای بازدید و خرید عموم دایر است.