پ 09 فروردین 1403 ساعت 20:26

افتتاح سومین مسجد در روستای زلزله زده میدان نمک ثلاث باباجانی/گزارش تصویری

افتتاح سومین مسجد در روستای زلزله زده میدان نمک ثلاث باباجانی/گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : به همت خیرین و ستاد وحدت پاوه سومین مسجد در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه در روستای میدان نمک شهرستان ثلاث باباجانی صبح امروز افتتاح و به بهره برداری رسید.   به گزارش خبرنگار سلام پاوه : به دنبال زلزله ۲۱ آبانماه ۹۶ در مناطق ازگله و سرپل ذهاب، در […]

به گزارش سلام پاوه : به همت خیرین و ستاد وحدت پاوه سومین مسجد در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه در روستای میدان نمک شهرستان ثلاث باباجانی صبح امروز افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : به دنبال زلزله ۲۱ آبانماه ۹۶ در مناطق ازگله و سرپل ذهاب، در شهرستان پاوه ستادی به سرپرستی حاج ماموستا ملا قادر قادری و به نام ستاد وحدت بمنظور کمک رسانی به مناطق زلزله زده آغاز به کار کرد.یکی از برنامه های اصلی این ستاد بازسازی مساجد تخریب شده در زلزله بود. به همین منظور بعد از بررسی کارشناسی توسط مهندسین عضو ستاد، در گام نخست مساجد روستاهای امام عباس سرپل ذهاب و دره ژاله ازگله بعد از قریب به پنج ماه بازسازی شد و در آئینی در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ این مساجد با استقبال پرشور مردم و روحانیون منطقه افتتاح شد.

 

در نزدیک به دو ماه پس از افتتاح این دو مسجد این بار با حمایت خیرین ارجمندی از شهرستان پاوه آقایان محمد و غفار ولدبیگی و تلاش و پشتکار اعضای خیر و نیکوکار ستاد وحدت پاوه و با رهبری حاج ماموستا قادری امام جمعه پاوه مسجد زیبای فتح در روستای میدان نمک شهرستان ثلاث باباجانی احداث شد. و صبح امروز دوشنبه ۱۸ تیر ماه با حضور اقشار مختلف از مردم و روحانیون شهرستانهای اورامانات و خیرین و اهالی روستای میدان نمک در آئینی این مسجد زیبا افتتاح شد.

 

گزارش تصویری از افتتاح مسجد فتح در روستای میدان نمک شهرستان ثلاث باباجانی