ج 10 فروردین 1403 ساعت 01:50

متولیان فرهنگی زمینه فعالیت جوانان را فراهم کنند

متولیان فرهنگی زمینه فعالیت جوانان را فراهم کنند

به گزارش سلام پاوه:نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت:استعدادهای جوانان را در عرصه های فرهنگی،هنری و اجتماعی بکار بگیریم و متولیان فرهنگی نیز باید بستر کار را فراهم و حمایت کنند. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:شهاب نادری افزود:جوانان یک فرصت برای رشد و توسعه هستند و نباید […]

به گزارش سلام پاوه:نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی گفت:استعدادهای جوانان را در عرصه های فرهنگی،هنری و اجتماعی بکار بگیریم و متولیان فرهنگی نیز باید بستر کار را فراهم و حمایت کنند.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:شهاب نادری افزود:جوانان یک فرصت برای رشد و توسعه هستند و نباید اجازه داد این فرصت به تهدید تبدیل شود و باید از ظرفیت آنان در راستای ایجاد امنیت و آرامش نظام استفاده کرد.

وی تصریح کرد: اگر نتوانیم زمینه جذب و هدایت جوان ها را فراهم کنیم به جریان های مختلف وابستگی پیدا می کنند و مشکلات و تبعات امنیتی به دنبال خواهد داشت.

نماینده مردم شهرستان های پاوه،جوانرود،روانسر و ثلاث باباجانی اضافه کرد: به جای اینکه کشورهای دیگر با هجمه های فرهنگی جوانان ما را تحت تاثیر قرار دهند باید متولیان فرهنگی در عرصه حضور پیدا کنند و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در این راستا هم افزایی خوب و سازنده ای با دولت خواهند داشت.

نادری با بیان اینکه باید به مقوله فرهنگ نگاه ویژه ای داشته باشیم، ادامه داد: در استان کرمانشاه و منطقه اورامانات،فعالیت های فرهنگی کمرنگ است و امروز جوانان این منطقه خود متولی فرهنگ هستند و به صورت خودجوش و با دست خالی کارهای فرهنگی را انجام می دهند.

وی اظهار داشت: مردم مناطق کردنشین علاقه خاصی به فعالیت های فرهنگی دارند اما نبود زیرساخت ها و کمبود اعتبار موجب شده فعالیت های شاخصی صورت نگیرد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: برای اولین بار یک نشریه مکتوب در منطقه اورامانات توانست مجوز فعالیت بگیرد و ضرورت دارد که به این موضوع اهمیت بیشتری دهیم چرا که رسانه ابزار مناسبی برای بیان مشکلات و ایجاد انگیزه در مسئولان است.

حدود ۳۰۰ هزار نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه در منطقه اورامات زندگی می کنند