ج 10 فروردین 1403 ساعت 18:25

گره کور ترافیک شهر پاوه،روز ازنو و روزی از نو/فتح اله نجفی

گره کور ترافیک شهر پاوه،روز ازنو و روزی از نو/فتح اله نجفی

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه:نشست و برنامه ریزی کارشناسان و ادارات مسئول در امور ترافیک شهر نه اینکه به نتیجه مطلوب نرسیده بلکه باعث افزایش مشکلاتی دیگر بر مشکلات ترافیکی شهر و کسادی کسب و کار بازاریان و تردد شهروندان و دیگر روستاها گردیده است.شهر پاوه طبق اصول شهر سازی فاقد خیابان بوده و این […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه:نشست و برنامه ریزی کارشناسان و ادارات مسئول در امور ترافیک شهر نه اینکه به نتیجه مطلوب نرسیده بلکه باعث افزایش مشکلاتی دیگر بر مشکلات ترافیکی شهر و کسادی کسب و کار بازاریان و تردد شهروندان و دیگر روستاها گردیده است.شهر پاوه طبق اصول شهر سازی فاقد خیابان بوده و این تعداد بعنوان جاده یا راه های ارتباطی با دیگر نقاط منطقه می باشند . لذا در برنامه ریزی ها بایستی از اصول و قواعد خاصی استفاده نمود؟

 

در برنامه ریزی طرح بهبود ترافیک،تردد جمع زیادی از شهروندان و دسترسی به محل سکونت سخت تر شده است،بار ترافیکی در مسیرهای تعیین شده سخت و بیشتر شده است.دسترسی شهروندان و اهالی روستاها به بازار سختتر از قبل شده که کسادی کسب و کار بازاریان و ضرر و زیان جبران ناپذیر را در پی داشته است.

 

لذا مجددا یاد آوری می نمایم تا زمانیکه راههای ارتباطی و زیر بنایی داخل شهر اصلاح و فراهم نشود ، معضل ترافیک شهر پاوه بدتر خواهد شد و نتیجه مطلوبی بدست نخواهد آمد.مسیر ها و راههای ارتباطی که به بهبود ترافیک و وضعیت بازاریان و تردد شهروندان و اهالی دیگر روستاها و منطقه و نجات شهر کمک خواهد نمود:

 

۱-ارتباط مسیر میدان مولوی به سراب هولی البته با پوشش مسیر رودخانه که از تردد شهروندان در مسیر خیابان انقلاب به میدان شهدا و خیابان امام شافعی و امام خمینی جلوگیری و کمک خواهد نمود.

 

۲-ارتباط مسیر ابتدای جاده آرامگاه که فعلا تا ملا مقصود آسفالت و ادامه آن از پشت سراب چشمه میرآباد و پشت باغات تا سه راه نوریاب و جاده نوسود که بعنوان کمربندی کوچک و موثر خواهد شد.

 

۳-ارتباط بین جاده تکیه و خیابان امام خمینی.۴-ارتباط خیابان انقلاب اسلامی به امام شافعی و دره باسام از مسیر کوچه سنگفرش و در دو نقطه.۵-ارتباط سه راه پارک کویمکال و جوی مه ر الی سراب هولی.۶-ارتباط و احداث جاده بین محیط زیست تا میدان مولوی درکنار لوله هانی کوان.۷-ارتباط دره باسام به محله میرآباد با خرید چند خانه قدیمی.

 

۷-ارتباط و ادامه خیابان صلاح الدین و جاده کوله به روستای خانقاه و آسفالت جاده خانقاه در دو مسیر خروجی به دوریسان و آرامکاه به محله جهاده و بیمارستان که ورودی و خروجی شهر و روستاهای خانقاه و گلال و درمور و کمر بندی شهر را در پی خواهد داشت.

لطفا درجلسات از حضور ونظرات شهروندان دعوت و استفاده نمائید.

فتح اله نجفی/پاوه/تیرماه ۹۷

3 پاسخ برای “گره کور ترافیک شهر پاوه،روز ازنو و روزی از نو/فتح اله نجفی

  • بیماراز دست بی لیاقتی مسءولین در تاریخ تیر 19, 1397 گفت:

    باسلام جناب آقای نجفی عزیز از اینکه درفکر بزرگترین وحادترین مشکل مردم پاوه هستی ممنونم ولی زیاد خودت را خسته نکن چرا که گوش شنوایی وجود ندارد چرا که اراده ای برای حل این مشکل درمسءولین نمیبینم و در نهایت با ید بحال این مردم گرفتار از دست ترافیک پاوه باید گریه کرد

  • کاکابرا رمضانی در تاریخ تیر 17, 1397 گفت:

    زندگی و فعالیت عادی مردم پاوه مختل شده اخه این چه طرحی است که دهها مشکل درست کرده است خوب ما یه ربع ساعت توی ترافیک بمانیم بهتر است یا این همه دردسر ؟ فرهنگ استفاده از وسیله نقلیه عمومی را به زور نمیتوانیم عمومی کنیم این کار نیاز به بسترسازی فرهنگی و شهرسازی دارد اصرار مسولین به چه دلیل است ؟فقط به دلیل ترس از اعتراف به اشتباه در اجرای طرح .

  • عین الدین رحیمی در تاریخ تیر 17, 1397 گفت:

    سلام ودرود آقای نجفی عزیز ازارائه طرح کارشناسی جنابعالی که طرح پیشنهادی بنده درطرح جامع سال ۸۶نیزبود تشکر وقدردانی میکنیم