ج 31 فروردین 1403 ساعت 16:51

دکترمنوچهری از افتتاح دانشگاه علمی کاربردی درشهرستان پاوه خبرداد

دکترمنوچهری از افتتاح دانشگاه علمی کاربردی درشهرستان پاوه خبرداد

به گزارش سلام پاوه : دکترنعمت اله منوچهری نماینده مردم پاوه واورامانات درمجلس شورای اسلامی ازافتتاح دانشگاه علمی کاربردی درشهرستان پاوه خبرداد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دکتر منوچهری : این گزارشات حاکیست که نماینده مردم پاوه واورامانات خبر از احداث دانشگاه جامع علمی كاربردی با هدف توسعه فعالیتهای […]

به گزارش سلام پاوه : دکترنعمت اله منوچهری نماینده مردم پاوه واورامانات درمجلس شورای اسلامی ازافتتاح دانشگاه علمی کاربردی درشهرستان پاوه خبرداد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دکتر منوچهری : این گزارشات حاکیست که نماینده مردم پاوه واورامانات خبر از احداث دانشگاه جامع علمی دکتر منوچهریكاربردی با هدف توسعه فعالیتهای فنی و حرفه ای و كسب دانش در مقطع كاردانی بدون كنكور دانشجوداد.

نعمت اله منوچهری در خصوص این مركز عالی آموزشی گفت:این مركز آموزشی فعالیت خود را در رشته های مختلفی در مقطع كاردانی آغاز می نماید ودر آینده امكان پذیرش در رشته های بیشتری دردستور كار این دانشگاه قرار دارد.

وی ابراز امید واری كرد:امید است در سال تولید ملی،حمایت از كار و سرمایه ایرانی در توسعه فعالیت های علمی و پیشرفت ایران اسلامی گامهای بلند تری برداشته شود و شاهد شكوفایی كشور عزیزمان باشیم.

2 پاسخ برای “دکترمنوچهری از افتتاح دانشگاه علمی کاربردی درشهرستان پاوه خبرداد

  • moslem-ghaderi در تاریخ تیر 23, 1393 گفت:

    اميدوارم كه شاهد افتتاح اين دانشگاه باشيم اما متأسفانه بعداز مدتي مي گويند كه امكانش نبود و بهانه تراشي مي كنند اميد است كه اين پيش نيايد و دانشگاه افتتاح شود .

  • معین در تاریخ تیر 21, 1393 گفت:

    سلام با ارزوی قبولی طاعات وعبادات شما عزیزان.امیدوارم که این خبر صحت داشته باشد.جای خوشحالی دارد.چون پاوه شهری است که با همدان شهر شده اما فقط وفقط یک دانشگاه پیام نور دارد.امیدوارم خبر تاسیس این دانشگاه وهمچنین دانشکده بهداشت تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه کاملا راست باشد.وبه زودی این دانشگاه ها تاسیس گردند حداقل در مهر ماه یا بهمن ماه امسال شاهد تحصیل دانشجویان سراسر منطقه واستان های هم جوار و دانشجویان بومی شهرمان در این دانشگاه ها باشیم.امیدوارم این دانشگاه ها واقعا ساخته شوند و فقط شعار های الکی نباشند بلکه عمل در کنار این گفتار ها باشد و در نهایت منجر به افتتاح واقعی این دانشگاه ها شود چون ما خاطره خوبی از این وعده ها نداریم.تا افتتاح این دانشگاه را نبینیم برایمان باور کردنی نیست.اما درهر صورت جای خوشحالی و امید دارد.با سپاس.