ج 31 فروردین 1403 ساعت 05:28

بازدید معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری و نماینده اورامانات از روستای نسمه/ عکس

بازدید معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری و نماینده اورامانات از روستای نسمه/ عکس

به گزارش سلام پاوه : سید ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری ، فرماندار پاوه ، نماینده مردم پاوه و اورامانات ، مهندس مهرداد سالاری معاون عمرانی استانداری کرمانشاه  ،مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمانشاه ، مهندس خسروانی مدیرکل دفتر امور روستایی ، بخشدار مرکزی پاوه در قالب هیئتی روز پنجشنبه […]

به گزارش سلام پاوه : سید ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری ، فرماندار پاوه ، نماینده مردم پاوه و اورامانات ، مهندس مهرداد سالاری معاون عمرانی استانداری کرمانشاه  ،مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمانشاه ، مهندس خسروانی مدیرکل دفتر امور روستایی ، بخشدار مرکزی پاوه در قالب هیئتی روز پنجشنبه ۱۴ تیرماه از طرح ها و پروژه های گردشگری و روستایی منطقه اورامانات بازدید کردند و با حضور در روستای  نسمه پتانسیل های گردشکری این روستا را ارزیابی کردند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این بازدید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری از نزدیک ظرفیتهای گردشگری روستای نسمه را مشاهده کرد و دهیار روستا به تشریح پتانسیلها این روستا پرداخت.

مهندس سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه نیز در گفتگو با سلام پاوه گفت: در سال های اخیر شاهد توسعه بسیار چشمگیر گردشگری در منطقه اورامانات بوده ایم و این منطقه به تدریج در حال تبدیل شدن به یک منطقه هدف گردشگری است.

 

وی همچنین ضمن خوشحالی از حضور در روستای گردشگری نسمه این روستا را دارای ظرفیتهای بالایی در زمینه گردشگری و توسعه روستایی دانست.

 

مهندس سالاری همچنین در خصوص الحاق چهار روستای چورژی ، دوریسان ، دربیان و نسمه به شهر پاوه گفت : با پیگیری های نماینده محترم مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی و اقدامات صورت گرفته کارهای خوبی برای محقق شدن این موضوع صورت گرفته است و بنده هم قول پیگیری را خواهم داد.

شهاب نادری نماینده پاوه و اورامانات نیز ظرفیتهای بالای گردشگری در اورامانات را نقطه قوت این منطقه دانست و گفت : باید تمامی مسئولان و مردم در راستای بالفعل کردن این ظرفیتها کمک کنند و باعث رونق این منطقه شوند.

 

وی راه های نامناسب را یکی از محدویتهای توسعه گردشگری در اورامانات دانست و گفت : با پیگیری های صورت گرفته و قولهای مساعد معاون وزیر راه و شهرسازی امیدواریم شاهد تحول و بهسازی راه های مرگبار اورامانات باشیم.

 

2 پاسخ برای “بازدید معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری و نماینده اورامانات از روستای نسمه/ عکس

  • داریانی در تاریخ تیر 16, 1397 گفت:

    شمشیر و داریان و خانقاه و دشه و درمور و گلال بسیار زیباتر از نسمه است اما نمیدانم چرا اینها معرفی نمی شوند و خود شهر هم به فراموشی سپرده شده با اماکن بسیار زیبا و دیدنی اش . به مردم در ویمیر هم اجازه دهید تا اماکن گردشگری و سفره خانه راه اندازی کنند که خواهید دید استقبال مردم از این منطقه چقدر خواهد بود.

  • نکته سنج در تاریخ تیر 15, 1397 گفت:

    موقعیت جغرافیایی وفضای همه روستاهای بخش مرکزی پاوه یکسان ومثل هم میباشند شاید نسمه کمتراز شمشیر وخانقاه یاداریان یادوریسان هم باشد امازیاد رسانه ای شده هدفتان ازاین کارچیست همه اش شده بحث نسمه وفروشگاه تابلوهای بهشت اورامان