پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 03:29

اختصاص ۲۵میلیون ریال به برنامه های قرآنی پاوه

اختصاص ۲۵میلیون ریال به برنامه های قرآنی پاوه

به گزارش سلام  پاوه : مبلغ ۲۵ میلیون ریال جهت برگزاری طرح نهضت قرآن آموزی به شهرستان پاوه اختصاص داده شد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه، اکرم حسن زاده مسئول امور قرآنی تبلیغات اسلامی پاوه ۱۷تیر۹۳ بابیان خبرفوق گفت: از سوی دارالقرآن‌الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه […]

اکرم حسن زادهبه گزارش سلام  پاوه : مبلغ ۲۵ میلیون ریال جهت برگزاری طرح نهضت قرآن آموزی به شهرستان پاوه اختصاص داده شد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه، اکرم حسن زاده مسئول امور قرآنی تبلیغات اسلامی پاوه ۱۷تیر۹۳ بابیان خبرفوق گفت: از سوی دارالقرآن‌الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه مبلغ ۲۵ میلیون ریال جهت برگزاری  کلاس‌های آموزش قرآن کریم که شامل کلاس‌های آموزشی صحیح‌خوانی قرآن، طرح ۱۴۴۸، طرح بینات و محفل انس باقرآن کریم  در ماه مبارک رمضان است،به امور قرآنی تبلیغات اسلامی پاوه اختصاص یافت.

وی در ادامه افزود: امورقرآنی اداره تبلیغات اسلامی پاوه در۱۴ مسجد ازمساجد شهری و روستایی این شهرستان کلاس آموزش قرآن کریم دایر کرده است و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

2 پاسخ برای “اختصاص ۲۵میلیون ریال به برنامه های قرآنی پاوه

  • ناصح در تاریخ تیر 23, 1393 گفت:

    سلام باتشکرازمدیریت سایت
    مطلبی جالب بود بررمضان
    رمضان مبارک
    شب قدرمبارک
    نزول قرآن فرخنده باد

  • آقای صالحی در تاریخ تیر 19, 1393 گفت:

    سلام
    در آبدیت سایت چنان مبتدیانه برخورد کردید که آدم واقعا تعجب می کند. برادر گرامی شما مطالبی که از سایت های دیگر بر می دارید رو با مطلب یکی از نویسندگانتان در یک کفه ترازو می گذارید؟ می دانید آن شخصی که برای سایت مطلب می نویسد چقدر وقت گذاشته است. برای همین است که کسی با شماها همکاری نمی کند. خداوکیلی یک نگاهی به سایت بیندازید. مطالب به درد بخورتان در حاشیه و مطالب آبکی هر روز شما خودنمایی می کنند.
    مشکل از قالب سایت شما یا خود شماست. امیدوارم اصلاح کنید. چون خیلی از نویسندگانتون رو از دست می دهید همانگونه که از دست دادید.