پ 09 فروردین 1403 ساعت 22:23

فرماندار پاوه روز شهرداری و دهیاری را تبریک گفت

فرماندار پاوه روز شهرداری و دهیاری را تبریک گفت

به گزارش سلام پاوه : پرویز ایده پور فرماندار شهرستان پاوه با صدور پیامی، ۱۴ تیر ماه “روز شهرداری ها و دهیاری ها” را به دست اندرکاران مدیریت شهری و روستایی سطح شهرستان تبریک و تهنیت گفت. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : فرماندار پاوه روز «شهرداری و دهیاری» ۱۴ تیر ماه را فرصتی ارزشمند برای […]

به گزارش سلام پاوه : پرویز ایده پور فرماندار شهرستان پاوه با صدور پیامی، ۱۴ تیر ماه “روز شهرداری ها و دهیاری ها” را به دست اندرکاران مدیریت شهری و روستایی سطح شهرستان تبریک و تهنیت گفت.

پرویز ایده پور

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : فرماندار پاوه روز «شهرداری و دهیاری» ۱۴ تیر ماه را فرصتی ارزشمند برای قدردانی و تجلیل از فعالیت‌های خادمان مردم در عرصه های مختلف مدیریت شهری و روستایی دانست که شبانه روز برای توسعه، پیشرفت و بالندگی این شهرستان تلاش و فعالیت می‌کنند.

 

وی افزود :امروزه برنامه ریزی و مدیریت در مناطق شهری و روستایی که بر عهده شهرداری ها و دهیاری ها می باشد ،بایستی به گونه ای تنظیم شود که علاوه بر ارائه خدمات مناسب به توسعه اجتماعی حول محور معنویت و عقلانیت کمک نماید.

 

پرویز ایده پور ادامه داد و گفت : بی تردید در فرایند مردم سالاری ، کارآمد سازی شهرداری ها و دهیاری ها موجب کیفیت بخشی به خدمات شهری و روستایی شده و همچون پلی کوچک شهروندان را به شهرداری ها و دهیاری ها متصل کرده و موجب توسعه پایدار در مناطق شهری و روستایی می شود.

 

وی گفت : اینجانب ضمن تبریک این روز تأثیرگذار به کلیه خدمت گزاران در شهرداری ها و دهیاری ها، امیدوارم در سایه همدلی و تعامل با دولت تدبیر و امید در راستای توسعه همه جانبه و پایدار حوزه مسئولیت خویش و رفع مشکلات مردم بیش از پیش موفق و مؤید بوده و از خداوند متعال آرزوی موفقیت و سربلندی در تمام امور برایتان مسئلت می نمایم.

یک پاسخ برای “فرماندار پاوه روز شهرداری و دهیاری را تبریک گفت

  • شهروند در تاریخ تیر 15, 1397 گفت:

    ببخشیدتبریک به خاطرچه سری به کوچه وپس کوچه های شهرپاوه بزنید که هرروز درب تعمیرگاها هستیم برای تعمیرجلوبندی خودروهایمان تااینکه بدانید قابل تقدیرهستن این شهردارواقایان شورایعنی شما این همه چاله وچوله رانمی بینید واز اقایان تقدیر میکنید