ج 31 فروردین 1403 ساعت 12:22

استاندار کرمانشاه:قدردان تلاش های ارزنده ماموستا ملاقادر قادری هستیم

استاندار کرمانشاه:قدردان تلاش های ارزنده ماموستا ملاقادر قادری هستیم

به گزارش سلام پاوه:امام جمعه و ائمه جماعات اهل تسنن شهرستان پاوه با استاندار کرمانشاه دیدار کردند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مهندس هوشنگ بازوند در این دیدار که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به خدمات و تلاش های ارزشمند ماموستا ملاقادر قادری گفت: ما همواره قدران زحمات و تلاش های ارزنده […]

به گزارش سلام پاوه:امام جمعه و ائمه جماعات اهل تسنن شهرستان پاوه با استاندار کرمانشاه دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مهندس هوشنگ بازوند در این دیدار که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به خدمات و تلاش های ارزشمند ماموستا ملاقادر قادری گفت: ما همواره قدران زحمات و تلاش های ارزنده ایشان جه در زمان پیروزی انقلاب و چه در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی هستیم.

وی با اشاره به توطئه ها و دسیسه های دشمنان برای ضربه زدن وحدت بین اهل تسنن و شیعیان اظهار داشت: علمای اهل تسنن استان کرمانشاه و در این راس این عزیزان موموستا ملا قادر قادری امام جمعه محترم پاوه همواره دلبستگی و علاقه خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران نشان داه اند که این موضوع مورد کینه و عصبانیت بدخواهان مردم ایران اسلامی قرار گرفته است.

استاندار کرمانشاه در ادامه به تلاش های صورت گرفته برای حل مشکل مردم زلزله زده در استان اشاره کرد و بیان داشت: مجموعه مدیریتی استان از همان ساعات اولیه وقوع زلزله نهایت تلاش خود را برای حل مشکل زلزله زدگان بکار گرفت و هم اکنون بحث ساز و سازها با قوت و جدیت ویژه ای در حال انجام است.

مهندس بازوند همچنین به تسهیلات در نظر گرفته شده برای بازسازی واحدهای فرهنگی و مساجد در مناطق زلزله زده اشاره کرد و بیان داشت: اقدامات لازم برای پرداخت تسهیلات جهت بازسازی خسارت های ناشی از زلزله سال گذشته در امورات فرهنگی و مساجد صورت گرفته و در این زمینه برنامه های خوبی در حال انجام است.

در ادامه این دیدار امام جمعه پاوه نیز گفت:ما همواره و همیشه پشتیبان نظام خواهیم ماند.

ماموستا ملاقادر قادری افزود:با توجه به اوضاع چهان و منطقه، ما نسبت به توطئه دشمنان برای ضربه زدن به وحدت بین مسلمین آگاهی داریم و هرگز نخواهیم گذاشت که اهداف شوم آنان علیه ایران اسلامی محقق شود.

منبع:روابط عمومی و امور بین الملل استانداری