پ 09 فروردین 1403 ساعت 15:21

ورزش بدمینتون در پاوه رونق می گیرد/ راه اندازی زمین بدمینتون در پارک کومکال

ورزش بدمینتون در پاوه رونق می گیرد/ راه اندازی زمین بدمینتون در پارک کومکال

به گزارش سلام پاوه : رئیس هیئت بدمینتون پاوه گفت : با راه اندازی زمین بدمینتون پارک شهید کاظمی (کومکال) این ورزش در شهرستان پاوه رونق میگیرد . فرمسک بایزیدی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت ؛ طرح ایجاد بدمینتون پارکی توسط اداره ورزش و جوانان و هیات بدمینتون پاوه ارائه و برنامه ریزی […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس هیئت بدمینتون پاوه گفت : با راه اندازی زمین بدمینتون پارک شهید کاظمی (کومکال) این ورزش در شهرستان پاوه رونق میگیرد .

فرمسک بایزیدی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت ؛ طرح ایجاد بدمینتون پارکی توسط اداره ورزش و جوانان و هیات بدمینتون پاوه ارائه و برنامه ریزی شد. که خوشبختانه این زمین در پارک شهید کاظمی (کو مه کال) ساخته شده است.

وی افزود؛ هدف از این طرح توسعه رشته بدمینتون و ایجاد محیطی مفرح و شاد برای خانواده ها و رونق این ورزش زیلا و مفرح است.

بایزیدی ادامه داد و گفت ؛ خوشبختانه جهت افتتاح این زمین بزودی مسابقاتی برگزار خواهد شد.

وی تشریح کرد : این مسابقات بصورت های مختلف خواهد بودکه بین خانواده هاو سنین مختلف اجرا می شود و هدف این است که افراد جامعه تحرک و شادابی بیشتری داشته باشند و فرصتی ایجاد شود که نوجوانان و جوانان از فضای مجازی فاصله بگیرند و به ورزش بپردازند.

 

فرمسک بایزیدی همچنین گفت : ورزش بدمینتون یک ورزش مفرح و شاد و زیبا است که امیدواریم خانواده ها بیشتر از این ورزش استقبال کنند .

 

رئیس هیئت بدمینتون پاوه در پایان بخاطر راه اندازی این زمین در پارک شهید کاظمی از زحمات رئیس اداره ورزش و جوانان پاوه ، فرماندار و اعضای شورا و شهردار پاوه قدر دانی کرد.

4 پاسخ برای “ورزش بدمینتون در پاوه رونق می گیرد/ راه اندازی زمین بدمینتون در پارک کومکال

  • باینگان در تاریخ تیر 17, 1397 گفت:

    فرمیسک خانم سلام همیشه موفق باشی

  • فرهنگی در تاریخ تیر 16, 1397 گفت:

    فرمسک خانم همیشه سالم و خندان و تندرست باشی. در پناه حق

  • ناشناس در تاریخ تیر 13, 1397 گفت:

    پاوه میزبان مسابقات فوتسال مناطق کشور رده سنی نوجوانان شد.

    شهرزیبا وهزار ماسوله پاوه برای اولین بار میزبان مسابقات فوتسال لیگ مناطق کشور رده سنی نوجوانان شد.
    این مسابقات از روز شنبه ۱۶ تیر تا ۲۰ تیر برگزار می‌شود.
    پاوه شهری بسیار زیباست. شهر هزار ماسوله با خانه هایی با معماری منحصر به فرد است. سبک معماری و طبیعت سر مست و منحصر به فرد آن پاوه را به یکی از زیباترین و معروف ترین شهرهای استان کرمانشاه تبدیل کرده است. روستای هجیج ،سد داریان،چشمه(هانه)بل و اتشکده مقدس زردشت پیامبر از جمله جاذبه های دیدنی این شهر هستند که هر کسی را با هر فرهنگ و زبانی به تماشای خود می کشانند.
    دو سالن ورزشی ۲۵۰۰ نفری امام خمینی و سالن ورزشی ولایت نوریاب میزبان این مسابقات و گروه ۲ آن خواهد بود.و میتواند برای تک تک میهمانان و بازیکنان و کادر فنی یک خاطره دل انگیز باشد.البته تیم فوتسال دوستان پاوه با سرمربیگری مربی باتجربه سعدی بدری که سال پیش قهرمان استان کرمانشاه شده اند در این گروه از مسابقات حضور دارند.
    این مسابقات در چهار بخش هشت تیمی و هر بخش دو گروه چهار تیمی دارد.و پاوه در بخش دوم آن است که تیم های حاضر بدین ترتیب خواهند.
    گروه دوم(میزبان:کرمانشاه -پاوه):۱-دوستان پاوه ۲-شهید سرخه ای ری ۳-میلاد نور قم ۴-مهر هدف حسن آباد ۵-پایوران ملک شاهی ایلام ۶-الهادی ساوه ۷-چاپ معلم سنندج ۸-پرشین یاقوت همدان تیم های حاضر در بخش دو هستند که در شهرستان پاوه بعد از قرعه کشی در دو گروه و به مدت ۴ روز در سالن های ۲۵۰۰ نفری امام خمینی شهرپاوه و سالن ورزشی”ولایت”نوریاب به مصاف هم می‌روند. این مسابقات زیر نظر سازمان لیگ فوتسال کشور،اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه،هییت فوتبال استان کرمانشاه و واحد فوتسال استان،اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه و هییت فوتبال شهرستان پاوه برگزار خواهد شد.

  • ورزشکار در تاریخ تیر 13, 1397 گفت:

    با سلام خدمت مدیریت سایت سلام پاوه و تشکر وقدردانی از زحمات عزیزان سایت که همیشه در فکر توسعه ورشد ورزش شهرستان می باشند وتشکر ویژه از خانم بایزیدی که واقعا تمام سعی وتلاش خودرا معطوف گسترش رشته بدمینتون نموده اند وانصافا این مدت برای ایجاد چنین فضای زحمات زیادی را متحمل شده اند من خود از نزدیک شاهد زحمت وکوشش این ورزشکار نمونه ومربی توانمند بوده ام که برای چنین مکانی چ زحماتی رامتحمل شده واکثر هزینه ها را خودشخصا پرداخت نموداند
    امید است که در جامعه شاهد چنین مربیان دلسوز وتوانمند باشیم که باعث رشد وشکوفایی جامعه ورزش شهرستان می باشند .