ج 31 فروردین 1403 ساعت 20:31

پایان اصلاح پیچ حادثه خیز روستای نوریاب شهرستان پاوه / عکس

پایان اصلاح پیچ حادثه خیز روستای نوریاب شهرستان پاوه / عکس

به گزارش سلام پاوه : با پیگیری های دادستان دادسرای عمومی و انقلاب و تلاش پرسنل راهداری پاوه سرانجام پیچ حادثه خیز روستای نوریاب از توابع بخش مرکزی پاوه اصلاح  شد.   دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت : بر طبق بند ۵ اصل یکصد و پنجاه […]

به گزارش سلام پاوه : با پیگیری های دادستان دادسرای عمومی و انقلاب و تلاش پرسنل راهداری پاوه سرانجام پیچ حادثه خیز روستای نوریاب از توابع بخش مرکزی پاوه اصلاح  شد.

 

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت : بر طبق بند ۵ اصل یکصد و پنجاه و ششم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران یکی از وظایف اساسی و مهم قوه قضاییه پیشگیری از وقوع جرایم است. پیشگیری از وقوع جرم یک مقوله فرا دستگاهی بوده و تا زمانی که سایر دستگاهها تعامل و همکاری لازم را نداشته باشند این مقوله به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

 

مسلم الماسی در تشریح موضوع افزود : حال در همین راستا همان طور که سابقا اعلام شد و قول داده شد، که نقاط حادثه خیز شهرستان اصلاح گردد، پیچ حادثه خیز نوریاب با تلاش و همت کارکنان اداره راهداری شهرستان پاوه اصلاح گردید.

 

وی با بیان اینکه در این پیچ شاهد اتفاقات و تصادفات ناگوتری بودیم گفت : اصلاح این نقطه حادثه خیز با تلاش های زیادی همراه بود، به گونه ای که حجم عملیات خاکبرداری حدود ۹۴۰۰ متر مکعب و حجم بیس مصرفی ۲۲۰ تن و حجم آسفالت به کار گرفته ۱۹۰ تن بود و به طور میانگین ۶ متر عرض جاده و پیچ های موجود تعریض گردید.

 

الماسی افزود : ان شاءالله با همت و تلاش کارکنان خدوم اداره راهداری شهرستان سایر نقاط حادثه خیز نیز اصلاح خواهند شد.

 

دادستان پاوه در پایان از زحمات ریاست محترم اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه و کارکنان این اداره و نیز همکاری ریاست محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه تشکر کرد.

 

 

 

 

 

 

یک پاسخ برای “پایان اصلاح پیچ حادثه خیز روستای نوریاب شهرستان پاوه / عکس

  • فرزاد بیگامیری در تاریخ تیر 13, 1397 گفت:

    سلام،
    با تشکر از زحمات و فعالیت های همیشگی دادستان محترم
    ایشاا… با فعالیت های همیشگی و فرمایشات جنابعالی تا نوسود این پیچ های خطرناک و جاده نامناسب پاوه به نوسود این ها را در دستور کار قرار دهید،چون مردم شهرستان پاوه همه کارهای که شما پیگر و در آن حضور دارید و در دستور کار قرار میدهید فراموش نخواهند کرد