پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 11:09

۱۵ پرونده تخلف صنفی گرانفروشی به تعزیرات حکومتی پاوه ارسال شد

۱۵ پرونده تخلف صنفی گرانفروشی به تعزیرات حکومتی پاوه ارسال شد

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت پاوه از تشکیل پرونده ۱۵ واحد صنفی متخلف گرانفروش در هفته اخیر خبر داد.     شاهرخ دولتخواه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:با توجه به افزایش قیمت برخی از واحد های صنفی و رعایت نکردن قیمت مصوب اتحادیه ها در هفته اخیر با بازرسی […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت پاوه از تشکیل پرونده ۱۵ واحد صنفی متخلف گرانفروش در هفته اخیر خبر داد.

 

 

شاهرخ دولتخواه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت:با توجه به افزایش قیمت برخی از واحد های صنفی و رعایت نکردن قیمت مصوب اتحادیه ها در هفته اخیر با بازرسی و نظارت بازرسان اتاق اصناف ۶۰ واحد صنفی مورد بازرسی و نظارت قرار گرفت که تعداد ۱۵ پرونده تخلف صنفی تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

 

 

دولتخواه افزود:مبلغ ۳۲ میلیون ریال جریمه از سوی بازرسان اتاق اصناف پاوه برای این واحدهای صنفی متخلف در نظر گرفته شده که با همکاری تعزیرات حکومتی پیگیری خواهد شد.

 

 

وی افزود:این گران فروشی ها شامل اقلام خوراکی،انواع لبنیات و انواع سبزی می باشد که در دو بند گرانفروشی و عدم درج قیمت محرز و تشکیل پرونده گردیده است.

 

 

رئس اداره صنعت،معدن و تجارت ادامه داد:طبق برنامه زمانبدی شده بازرسی ها در قالب گشت مشترک با همکاری ادارات صنعت ،معدن و تجارت،شبکه بهداشت،تعزیرات حکومتی،اتاق اصناف و اماکن نیروی انتظامی به صورت هفتگی انجام می شود.

 

دولتخواه با اشاره به اینکه بازرسی‌های صورت گرفته از سایر صنوف در مورد برخورد با گرانفروشی شدت بیشتری پیدا کرده است افزود:مردم می‌توانند در راستای اطلاع از آخرین قیمت ها و نرخ های مصوب می توانند با شماره های ۴۶۱۲۵۱۱۲-۴۶۱۲۳۶۲۱ تماس حاصل نمایند.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه شماره ۱۲۴ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایات صنفی مردم است،عنوان کرد،در اسرع وقت با تخلفات صورت گرفته برخورد خواهد شد.

یک پاسخ برای “۱۵ پرونده تخلف صنفی گرانفروشی به تعزیرات حکومتی پاوه ارسال شد

  • شهروند در تاریخ تیر 15, 1397 گفت:

    چندروزه دیگه روزازنوروزی ازنو شهروندان بایدجبران جریمه هارابدن اونا که ضررنمیکنن اگه راست میگین پلاکاردی درب مغازه بزنید که شهروندان بدانن چه کسانی هستن ودرس عبرتی باشه برای دیگرگران فروشان ومدتی جلوکسب کارانها رابگیرید تاکی مردم فقیرتاوان پولدارشدن یکشبه عده ای رابدهند